Fantasiakauppa?

Hilzu

Eikö Helsingissä ole joku fantasiakauppa? Joku missä myytäis mm. kaikkia hienoja koruja ja tsh-kamaa ja kaikkea muutakin fantasiaa. Siis en tarkota pelkkää roolipelikauppaa. Mä olen joskus kuullut jostain sellasesta kaupasta, mutta olen jo unohtanut, mikä sen nimi on ja missä se sijaitsee...

Että jos joku vois auttaa? Olisin tosi kiitollinen, ja jos joku vielä sattuis tietämään Turusta vastaavan kaupan, niin olis vielä parempi, se olis lähempänä...

14

4257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

      Joo hesassa on kukunor kauppa mistä saa kaikkee leffaan liittyvää kamaa mut ne maksaa kivasti.Eli toi kauppa on tennispalatsissa.Jos ei ole mahdollista päästä hesaa ni voi tilata netin kautta mut sit tulee postikulut lisäksi.

      En tunne Turkua ollenkaa joten en tiedä missä siellä toi kauppa on.

    • jennuli

      mutta tukholmassa on tsh-kauppa josta ostin sormusten sormuksen vain muutamalla eurolla ja silti koru on täydellinen eikä mikää muovikrääsä :)

      • minä

        Mä ostin sen sormuksen tuolta hesan kukunorista ni se makso 29e ja se ei ollu muovinen vaan metallinen.Ei ollu varaa siihe aitoo ku se makso 300e ja en hannois ees pitää sitä vaik jos olis varaa ostaa se.Aatella jos se vaik hukkuis ni sit ottas päähä ja pahasti.........


      • Tiina

        onko mahdollista tilata sieltä tänne Suomeen kamaa jotenkin, vai onko sinne pakko mennä henk.koht.? Kun en kuitenkaan oo niin suuri fani, että matkustaisin sinne asti yhden sormuksen takia...vaikka olishan tuo kiva saada.


      • minä
        Tiina kirjoitti:

        onko mahdollista tilata sieltä tänne Suomeen kamaa jotenkin, vai onko sinne pakko mennä henk.koht.? Kun en kuitenkaan oo niin suuri fani, että matkustaisin sinne asti yhden sormuksen takia...vaikka olishan tuo kiva saada.

        Mee kukunor.com sivulle ni sieltä löydät noita kamoja sit ja voit tilata mitä haluat:)


      • ...
        minä kirjoitti:

        Mä ostin sen sormuksen tuolta hesan kukunorista ni se makso 29e ja se ei ollu muovinen vaan metallinen.Ei ollu varaa siihe aitoo ku se makso 300e ja en hannois ees pitää sitä vaik jos olis varaa ostaa se.Aatella jos se vaik hukkuis ni sit ottas päähä ja pahasti.........

        miten niin aito? ne kaikki muut sormukset mitä oheiskrääsänä myytiin jopa TV-Shopissa,on kopioita! Se Ainoa Oikea Sormushan on sillä Elijah:illa,eikö näin ole? :) jossakin lehdessä mainostettiin TSH sormusta Aitona Kopiona,hah haa! naurattaa vieläkin se juttu,minkälainen on aito kopio? se on ainakin varmasti kopio:D


      • minä
        ... kirjoitti:

        miten niin aito? ne kaikki muut sormukset mitä oheiskrääsänä myytiin jopa TV-Shopissa,on kopioita! Se Ainoa Oikea Sormushan on sillä Elijah:illa,eikö näin ole? :) jossakin lehdessä mainostettiin TSH sormusta Aitona Kopiona,hah haa! naurattaa vieläkin se juttu,minkälainen on aito kopio? se on ainakin varmasti kopio:D

        Siis tarkotin et se 300eken sormus on aitoa kultaa ja toi mun on pelkkää metallia tai jotain sen tapaista.Ku tota mun sormusta pitää pitkää sormessa ni siit irtoo väriä.

        Joo,Elijahilla on se ihan aito et muut on kopioita et ostaa mistä tahansa:)Joo,se mun sormus on ainakin ties monesko kopio:)

        Ei se mua haittaa vaik se on kopio,sitä ihan aitoa somusta kukaa ei tuu koskaa saamaa ellei Elijah myy sitä jossain huutokaupassa mut tuskin käy niin.

        Jos ite olisin ollu siinä leffassa se sormuksen viejä ja saisin sen itelleni trilogian päätyttyä niin en koskaa myis sitä mistää hinnasta:)


      • Sekopää

        ...tuhoutunutkaan tuomiovuorella?


      • Arwéon

        Minkä niminen kauppa?


    • fintelligent

      Käyntiosoite: Kaisaniemen metroasema. Kerroksen verran maan alla ja pääsee kätevästi metroasemalta R-kioskin vieressä olevan puhelinkaupan ja kahvilan välistä tai katutasolta raitiovaunupysäkin laidalta Vuorikatu 16:n lasiovesta ja sitten portaat alas.

      Täältä löydät karttoja ja valokuvia, joiden avulla et voi eksyä: media.fantasiapelit.com

      • kunhan olen.

        ... että onko tuolla kaupalla nettisivustoa?


    • äöl

      Kun lähtee kävelemään Sörkan kurvista kohti Mäkelänkatua, niin tien oikealla puolella on koko ajan taloja. Kun ne talot loppuu ja ollaan melkein siinä, missä Itäväylä alittaa Hämeentien, ollaan kohdassa, jossa talvella oli standi, jossa luki "Haltiakauppa->"

      Jos huomaat olevasi Itäväylän ylittävällä sillalla, olet jo kävellyt liian pitkälle.

    • LotrFani

      Joo mäkin haluaisin sieltä turun läheltä jonkun kaupan nimen. Minkä niminen se kauppa oli siel Tukholmas kun meen sinne koht, haluasin tietää.

    • Haista vittu

      Njoo. Täälä Seinäjoella on ainakin fantasia kauppa minkä nimi on FantasiaLinna. Sielä on kaikkia pikku tyyppejä ja kaikkia kortteja ja esim. DuelMasters kerhokin. Kyllä sieltä saattais Turusta sellanen löytyä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      296
      3339
    2. 203
      2918
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2514
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      226
      1973
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      15
      1408
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1308
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      164
      1256
    Aihe