Tampereen vapaa-ajattelijat järjestää perinteisesti jonkin tapahtuman Hämeeninnan suunnalla vuosittain. Nyt on luvassa luonto- ja kulttuurikierros lauantaina 20.5. kello 14 alkaen:
https://vapaa-ajattelijat.fi/tampere/tapahtuma/luonto-ja-kulttuuripolun-kierto-janakkalan-tarinmaalla/
Janakkala: Luonto- ja kulttuurikierros 20.5.
13
426
Vastaukset 13
- Anonyymi
Kiitos kutsusta myös Helsingin seudulla asuville.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178403576
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Vako ylös tuoleista.
- Anonyymi
Helsinki, Forssa, Lahti: Paljonko tulee väkeä muualta kuin Tampereelta?
- Anonyymi
Onko sää tilattu?
Joo, olemme uhranneet säiden jumalalle. :=)
Tällä erää näyttää ennusteen mukaan ihan mukavalta.- Anonyymi
jori.mantysalo kirjoitti:
Joo, olemme uhranneet säiden jumalalle. :=)
Tällä erää näyttää ennusteen mukaan ihan mukavalta.Liekö hyvällä kohtuutta.
Nämä ovat kivoja retkiä, mutta saavat minut miettimään; Miksi ihmeessä muut va-yhdistykset eivät järjestä? Metsä ei ole Suomessa niukka luonnonvara, eikä makkarapaketin osto ja nuotion tekeminen järin harvinainen taito.
Sää näyttää kivalta.
- Anonyymi
Mukavaa retkipäivää. Itsellä perhepiirin synttärit ohjelmassa.
Tämä siis huomenna. Yhden vielä voin ottaa Tampereelta kyytiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771580
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.104793En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493