Vaikka aseksikokemuksia on kertynyt aika paljon, niin en edelleenkään koe tätä asentoa hyvänä. En nyt muista tarkalleen, mutta veikkaan, että en ole itse saanut orgasimia kuusysissä. Jos olen päällä, niin joudun kuitenkin kontrolloimaan lantiotani, ettei nainen tukehdu munaan. Jos olen alla, niin niska kramppaa, kun kurkoittelen pillua.
Näin putkiaivona tulee vielä se ongelma, että keskittyisikö omaan nautintoon vai tuottamaan nautintoa kumppanille. Onneksi ollaan nykyisen kumppanini kanssa samaa mieltä asiasta. Molemmat kiihotumme antaessamme suuseksitä toiselle, mutta kuusysi ei kiihota kumpaakaan, vaan menee suoritukseski.
Tässäpä mun taustani, mitä mieltä muut? Voiko 69 toimia?
Onko 69 yliarvostettu?
14
1019
Vastaukset
- Anonyymi
Juu muistat syödä hernaria ja piereskellä
- Anonyymi
Kyllä minun 16 vuotias tyttöystävä tykkää kyseisestä asennosta.
- Anonyymi
Spedellä taas sekottaa buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Spedellä taas sekottaa buaahaa
Tiedämme että sinulla jatkuvasti sekoittaa.
- Anonyymi
Tykkääköhän se vielä siitä kun täyttää 17?
- Anonyymi
Kyllä toimii, miksi ei toimisi. Myös keskenään ihan eri kokoisilla.
- Anonyymi
Toimii kun mies osaa homnansa.. Nuolee ja välillä imee klitorista... Sitten työntää kielen sisään.. Ihanaa.. Ja jos vielä hyväilee peba reikää sormella... Täydellistä... Heh.. Tj74vm
- Anonyymi
En kyllä tykkää.nainen vielä squirttas mun naamalle. Hyi, liian märkää
- Anonyymi
Tyyny niskan alle. Säädät työskentelykorkeutta sillä.
-69keke - Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/N7h9T0
- Anonyymi
Tykkään miehenä asennosta paljon. En kyllä siinä koskaan orkkua saa mutta siitä hyvä jatkaa panoon
- Anonyymi
Jaa mikä 69 - Jussi 69 vai Jyrki 69???
Ei kelpaa kumpikaan tyyppi ja tyyli!- Anonyymi
Jussi ja Jyrki 69 asennossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jussi ja Jyrki 69 asennossa
Tuleeko siitä tulokseksi 138 vaiko lasketaanko se asennon 69 mukaan ja saadaan 207. Vai kerrotaanko tulok-seksi 4761? Vai kuinka? En ymmärrä!
Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"899299Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1645829Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1475172Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El125013Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään384198Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m863509Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta583444Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1102831En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102811Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä442790