Miksi joku hankkii ruman ja toimimattoman paskan ammattikäyttöön.
Tesla on huono potkulauta
15
368
Vastaukset
- Anonyymi
Teslan saa ilman käsirahaa, siksi.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17840907E
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ihan autona käypä peli, mutta ei tosiaankaan potkulautana sopiva.
- Anonyymi
Ei se potkulaudasta eroa mitenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se potkulaudasta eroa mitenkään.
Näin asikaan kannalat auto on täysin taksikäyttöön soveltuman
Kuten pikku mersut
Mahdttoman vqikeeta poistuu auton yakapenkiltä jos vaikka vertaa Toyotan tila autoihin josssa jalakin mahtuu mukaan
Lisäksi penkii on kuin lypsyjakkara ja ovet ei aukee kunnolla jäävät naaman eteen tielle ja nistä ei saa edes mitenkän tukea
- Anonyymi
Kotiseudulle pitäs ajaa mutta tes-lällärillä siitä ei tule mitään en halua pystyttää teltaa huoltoasemalle ja herätä vasta aamulla kun "tankkaus on valmis"
- Anonyymi
Tesla on hyvä vaihtoehto, jos ei ole tarkoitus ajaa mihinkään ja haluaa Ladan näköisen kulkuneuvon.
- Anonyymi
E sovellu taksiin tilojensa perusteella
- Anonyymi
Tyhmä tekee tyhmyyksiä.
- Anonyymi
Tekoäly on unohtanut ottaa pillerinsä tai sönkkää känässä. Suolistopaska24- arkipäivää.
- Anonyymi
Toimiihan nuo siinä missä muutkin, kaikissa saattaa olla joskus ongelmia, harva selviää ilman mitään vikaa kovassa käytössä.
- Anonyymi
Model Y sopii hyvin
- Anonyymi
Eikö joku autovuokraamoketju maailmalla luopunut tesloista. Syy oli ylläpitokustannukset eli viat. Omat haasteet sähköpattereissa on ja kannattee odotella vielä vuosia. Varmaan kesäautona menee
- Anonyymi
Kollega osti Polestarin. Miettii jo vaihtoa oikeaan pirssikäyttöön soveltuvaan autoon.
- Anonyymi
Haluatko oikeasti vastauksen, vai tulitko vain pätemään? Samantasoisella ymmärryksellä takseista, jolla v:n 2018 uudistus tehtiin.
Sovitaanko, että autoilijat ihan itse valitsevat taksinsa vallitsevan lainsäädännön rajoissa ihan omilla perusteillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882