Sinimusta hallitus

Anonyymi-ap

Annetaan nyt persuille ja kokoomukselle hallitusvastuu ja katsotaan, kuinka velka vähenee, bensa halpenee ja rammat kävelevät. Kristillisetkin mahtuvat hyvin mukaan.
🤣🤣🤣

23

259

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

🍑 ­­N­­y­­­m­f­o­m­­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17841096U

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Ei lisää sinimustaa.

• Anonyymi

Halpenee jo. Bensa.

• Anonyymi

Ja takatalvenkin saivat ryöttäät aikaan.

• Anonyymi

Bensasta tulee ilmaista, samoin sähköstä ja rammat kävelevät töihin.

• Anonyymi

DDR:n malliin, kuten edellisen hyvän hallituksen aikana. Kaikki on ilmaista, ja jokainen välittää toisestaan niin paljon, että on valmis ilmiantamaan hänet hänen omaksi ja maan parhaaksi.
        Eikös tämä nettikyttä käskenyt lapsia ilmiantamaan vanhempansa, jos nämä "vihapuhuivat" kotona?

• Anonyymi

Mussolini huutaa eduskunnassa.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Leskinen oli maksansa velkaa.

• Anonyymi

Purra triplaa velan.

• Anonyymi

Kannattaa vilkaista kokkareiden ex-kansanedustaja Pertti Mäki-Hakolan Facebook-sivuja, ettei jää epäselväksi minkä värinen puolue Kansallinen Kokoomus on. Vihtori Kosolan museoidussa talossa säännöllisesti vieraileva Mäki-Hakola jakaa fetissikuviaan "körttipaidoista" ja tapailee sen lomassa kokoomuksen ministereitä. Harmi, että Mäki-Hakolan eduskuntaura jäi yhteen kauteen. Hän antaisi oikeat kasvot kokoomukselle, toisin kuin joku Pride-porttikiellosta mököttävä kaupunkiliberaali.

• Anonyymi

Sinimustan hallituksen muodostaminen ei välttämättä ole paras ratkaisu kaikkien kannalta.

On tärkeää, että hallituksen toiminta perustuu asiantuntemukseen, yhteistyöhön ja keskinäiseen kunnioitukseen. Politiikka ei ole aina mustavalkoista, joten eri puolueiden näkemyksiä tulisi kuunnella ja ottaa huomioon päätöksenteossa.

Jokaisella puolueella on oma panoksensa yhteiskunnan kehittämisessä, ja yhteistyöllä voidaan saavuttaa parempia tuloksia. Joten ehkä voimme jättää huumorin sivuun ja keskittyä rakentavaan yhteistyöhön politiikassa.

• Anonyymi

Hyvä tästä tulee.

Velka on pian maksettu pois. Melkein jokainen on päässyt töihin. Ostovoima noussut huikeasti. Bensan hnta hätyyttelee euron rajaa. Koululaiset voivat hyvin.

Vain yksi ryhmä on kärsinyt; työeläkeläiset, jotka koko lystin ovat joutuneet maksamaan omista pikku eläkkeistään.

• Anonyymi

Ja työnvieroksujat menee töihin, elätettävät alkaa elättämään itsensä ja oppositio muuttuu älykkääksi.
      Vain yksi noista em. kohdista on mahdotonta toteuttaa.

• Anonyymi

Orpon sinimustapersuhallitus on tuhonnut Suomen alle vuodessa.

• Anonyymi

Profetaalinen aloitus.
      Olisipa aloittaja ollut kyynisyydessään väärässä.

• Anonyymi

IKL:N tunnusväri on aina olliut sinimusta.

• Anonyymi

Velka on toistaiseksi vain kasvanut ja bensa kallistunut, kuten kaikki muukin. Rammat ovat jääneet vailla hoitoa mutta kristilliset ovat kyllä mahtuneet hyvin mukaan.

• Anonyymi

Ihmettä ei ole tapahtunut, vaikka Ristus-puoluekin on mukana.

• Anonyymi

Sinipuna hallitus olisi paras meille.

• Anonyymi

Tuliko "Vahva Suomi" ?

• Anonyymi

No no lapset. Meinasin ensin että älkää demarit viitsikö, mutta ei kysymys olekaan heistä vaan lapsista, joiden politiikan tuntemus rajoittuu siihen että demari on väärin kirjoitettu bemari.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe