Annetaan nyt persuille ja kokoomukselle hallitusvastuu ja katsotaan, kuinka velka vähenee, bensa halpenee ja rammat kävelevät. Kristillisetkin mahtuvat hyvin mukaan.
🤣🤣🤣
Sinimusta hallitus
23
259
Vastaukset
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17841096U
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ei lisää sinimustaa.
- Anonyymi
Halpenee jo. Bensa.
- Anonyymi
Ja takatalvenkin saivat ryöttäät aikaan.
- Anonyymi
Bensasta tulee ilmaista, samoin sähköstä ja rammat kävelevät töihin.
- Anonyymi
DDR:n malliin, kuten edellisen hyvän hallituksen aikana. Kaikki on ilmaista, ja jokainen välittää toisestaan niin paljon, että on valmis ilmiantamaan hänet hänen omaksi ja maan parhaaksi.
Eikös tämä nettikyttä käskenyt lapsia ilmiantamaan vanhempansa, jos nämä "vihapuhuivat" kotona?
- Anonyymi
Mussolini huutaa eduskunnassa.
- Anonyymi
Apua! Orkesteri - Maksamme velkaa
https://m.youtube.com/watch?v=lZb3hZkuHf0&pp=ygUUbWFrc2FtbWUgdmVsa2FhIDE5ODU=- Anonyymi
Leskinen oli maksansa velkaa.
- Anonyymi
Purra triplaa velan.
- Anonyymi
Kannattaa vilkaista kokkareiden ex-kansanedustaja Pertti Mäki-Hakolan Facebook-sivuja, ettei jää epäselväksi minkä värinen puolue Kansallinen Kokoomus on. Vihtori Kosolan museoidussa talossa säännöllisesti vieraileva Mäki-Hakola jakaa fetissikuviaan "körttipaidoista" ja tapailee sen lomassa kokoomuksen ministereitä. Harmi, että Mäki-Hakolan eduskuntaura jäi yhteen kauteen. Hän antaisi oikeat kasvot kokoomukselle, toisin kuin joku Pride-porttikiellosta mököttävä kaupunkiliberaali.
- Anonyymi
Sinimustan hallituksen muodostaminen ei välttämättä ole paras ratkaisu kaikkien kannalta.
On tärkeää, että hallituksen toiminta perustuu asiantuntemukseen, yhteistyöhön ja keskinäiseen kunnioitukseen. Politiikka ei ole aina mustavalkoista, joten eri puolueiden näkemyksiä tulisi kuunnella ja ottaa huomioon päätöksenteossa.
Jokaisella puolueella on oma panoksensa yhteiskunnan kehittämisessä, ja yhteistyöllä voidaan saavuttaa parempia tuloksia. Joten ehkä voimme jättää huumorin sivuun ja keskittyä rakentavaan yhteistyöhön politiikassa. - Anonyymi
Hyvä tästä tulee.
Velka on pian maksettu pois. Melkein jokainen on päässyt töihin. Ostovoima noussut huikeasti. Bensan hnta hätyyttelee euron rajaa. Koululaiset voivat hyvin.
Vain yksi ryhmä on kärsinyt; työeläkeläiset, jotka koko lystin ovat joutuneet maksamaan omista pikku eläkkeistään. - Anonyymi
Ja työnvieroksujat menee töihin, elätettävät alkaa elättämään itsensä ja oppositio muuttuu älykkääksi.
Vain yksi noista em. kohdista on mahdotonta toteuttaa. - Anonyymi
Orpon sinimustapersuhallitus on tuhonnut Suomen alle vuodessa.
- Anonyymi
Profetaalinen aloitus.
Olisipa aloittaja ollut kyynisyydessään väärässä. - Anonyymi
IKL:N tunnusväri on aina olliut sinimusta.
- Anonyymi
Velka on toistaiseksi vain kasvanut ja bensa kallistunut, kuten kaikki muukin. Rammat ovat jääneet vailla hoitoa mutta kristilliset ovat kyllä mahtuneet hyvin mukaan.
- Anonyymi
Ihmettä ei ole tapahtunut, vaikka Ristus-puoluekin on mukana.
- Anonyymi
Sinipuna hallitus olisi paras meille.
- Anonyymi
Tuliko "Vahva Suomi" ?
- Anonyymi
No no lapset. Meinasin ensin että älkää demarit viitsikö, mutta ei kysymys olekaan heistä vaan lapsista, joiden politiikan tuntemus rajoittuu siihen että demari on väärin kirjoitettu bemari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161