Elena Molchanova ja PRE-hevonen Ivan, joka oppi helposti istumaan.Kuva: Miia Lahtinen
Lähikuvat Ratsastus
Liberty-osaajat muuttivat Etelä-Pohjanmaalle
Alavudella, Sydänmaantien varressa, asuu erikoinen kolmen hevostaitajan joukko.
Miia Lahtinen
Julkaistu :
16 huhtikuu, 2023
Sydänmaalla Hieno Hevoskeskittymä.
19
753
Vastaukset
- Anonyymi
Onnea uusille nuorille yrittäjille.
Hevonen on POP.
O- Anonyymi
Yes,
OK. - Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178411038
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
P.R.E.-hevosissa häntä viehättää niiden keveys ratsastaessa sekä luonne.
”Ne ovat kaverihevosia, jotka ottavat itse kontaktia ihmiseen ja haluavat miellyttää. Ne ovat niin herkkiä ja kevyitä, että ne toimivat pienillä avuilla, istuntaa herkästi kuunnellen.”
Metsänoja pitää rodusta, koska hevoset liikkuvat iloisesti ja halukkaasti omalla moottorillaan- Anonyymi
Samalla aukiolla kun Auliksen koto.
- Anonyymi
Pitää käydä kattomas, mä rattastin paljon ku olin hommis ameriikas.
Molen ollu sentään roreoskin. - Anonyymi
Hevonen ja koira pelastavat maaseudun,
naisten mukana. - Anonyymi
Jakaako ne murhasuvulle valealibeja?
- Anonyymi
Siellä on tietoa Hilkasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä on tietoa Hilkasta.
Amispusero löytyy myös sieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Amispusero löytyy myös sieltä.
O.S jättänyt sen sinne löydettäväksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
O.S jättänyt sen sinne löydettäväksi.
Oswald taisi olla Jussin jälkeen tärkein henkilö keississä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oswald taisi olla Jussin jälkeen tärkein henkilö keississä.
O.S pyöritti sirkusta vuonna -71 . Kylläkin vähän tyri pyörän siirtelyssä.
- Anonyymi
Se pyöräkeissihän paljasti murhan peittelyn.Löytyi tienvarresta vasta maanantaina.Sunnuntaina sitä ei siinä näkynyt.Tuskin kovin kaukaa tuotiin kuten ei Hilkkaakaan.
- Anonyymi
Pikkusiirto ennen etsintöjä. Huvilalta tai OS tuo läheltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikkusiirto ennen etsintöjä. Huvilalta tai OS tuo läheltä.
O.S tuo äkeiden päällä lainatraktorilla.
- Anonyymi
Tiedoksi : Kouran Minimarket Oy, Kouran Kyläkauppa on nyt avattu,
auki iltaisin klo 19:ään.
Kannatetaan myös Kuorasjärven Kartanoa. - Anonyymi
Opiskeltuaan Englannissa taloustieteitä ja oltuaan kymmenen vuotta Lontoon Cityssä pankkiirina Laura Koskenmäki lähti kolmen kuukauden palkallisella lomallaan Yhdysvaltoihin. Wyomingissa hänen piti viivähtää viikko sikäläiseen karjahevoselämään tutustuen. Viikosta tulikin kuukausi, joka muutti naisen loppuelämän suunnan.
”Siinä vaiheessa ´tiesin hevosista kaiken, tiesin että olen hyvä´. Ranchilla asiat tehtiinkin aivan eri tavalla. Mietin ensimmäisinä päivinä, että kuinka nämä eivät tiedä hevosista mitään ja tekevät kaiken väärin”, Koskenmäki muistelee vuosien takaisia tapahtumia.
Vietettyään päivittäin 12 tuntia vuorokaudessa hevosten kanssa hän kuitenkin alkoi kallistua siihen näkemykseen, että ehkä lännenmiesten tapa onkin oikein ja parempi hevosia kohtaan.
”Olin kuukauden ranchilla ja palasin taas seuraavana keväänä ja joka vuosi sen jälkeen, kunnes korona keskeytti matkustamisen.”
Sydänmaa rules.- Anonyymi
Lontoon Cityn uraputkipankkiirista hevosten kouluttajaksi – Laura Koskenmäen maastaratsastusopeilla kehittyy parempia ratsuja ja ratsastajia
Kun Laura Koskenmäki kokeneena kilparatsastajana lähti lomalle Yhdysvaltoihin, hän ”tiesi hevosista kaiken”. Kunnes kaikki muuttui.
Nyt Sydänmaalla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211781
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231466Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1691308Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1571268- 1461260
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531039