Auttakaa minua!

Anonyymi-ap

Moi! Täällä kirjoittelee 16-vuotias tyttö.

Olen saanut todella paljon, lapsuudesta, alakoulusta asti paskaa niskaa miten ruma ja lihava olen. En painoa aio kertoa, mutta voin sanoa että olen ehkä normaalipainoinen, mutta näen itseni TODELLA paksuna. Koen että poskeni ja naamani olis todella lihava, tänäänki näin yhden kuvan ja huutoitkin ja satutin itteeni. En jaksa tätä enää. Siksi aion kysyä teiltä joilla on kokemusta. "Miten saada anoreksia". Toisin sanoen voisin myös kysyä "kuinka saada mielenterveysongelma". Tiedän, kuinka kamala sairaus se on, mutta ennemmin koen sitä ja kuolen siihen, ku kokisin tätä paskaa. Oon harkinnu jo itsemurhaa, mut ajattelin et näyttäisin niil kiusaajil et moro. Tässä teille.
En haluu yhtäkään viestiä tähä keskusteluketjuun jossa puhutaan kuinka mun pitäs mennä keskustelemaan näistä asioista jollekki ammattilaiselle tms, kuinka kamala sairaus se on. As i said mä tiedän sen. Jos et aio kertoa mulle kuinka tän sairauden saan. Mene pois kiitos.

5

456

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ok. Mielelläni. Olet sekaisin. Teeppä mitä tahot, ynseilijä.

    • Anonyymi

      No täällä vastaa sulle 35-vuotias nainen, joka on myös ollu koulukiusattu niinku sinäkin, on haukuttu rumaks ja läskiperseeks ja kiusattu vaatteista ja oon joutunut tekemään hiton kovan työn mun itsetunnon kanssa.......
      Uskoin yllä-asteella kaiken, mitä mun kiusaajat musta sanoivat, mutta sen jälkeen aloin tajuta, että se, mitä joku kiusaaja susta ikinä sanookaan, ei ole totuus........
      Mulle huudeltiin sellasta, että oon niin ruma, ettei kukaan poika vois musta ikinä tykätä, mutta se on vaan niiden kiusaajien lapsellisuutta ja typeryyttä laukoa tollasta paskaa.......
      Ihmisiä on eri näköisiä ja kokoisia ja aina löytyy joku, jota oma ulkonäkö viehättää ja se ulkonäkö ei todellakaan ole ihmisessä se ainut tekijä, jolla on väliä........
      Älä todellakaan usko kiusaajiasi, koska on olemassa paljon lihavampiakin ihmisiä kuin sinä, oletan sun olevan melko normaalipainoinen luettuani tän sun tekstin.........
      Rupeamalla anorektikoks tapat lopulta vain itsesi syömättömyydellä ja sillon ne sun kiusaajat voittaa......
      Oletko ollenkaan kertonut kenellekään kiusaamisesta?
      Kenties opettajan puuttuminen tilanteeseen pysäyttäis sen.......
      Laihduttaa voi myös niin, että syö kuitenkin terveellisesti ja monipuolisesti,
      ei niin, että ei syö mitään.......
      Oon itekin hieman pyöreä, oon käyttäny mielialalääkkeitä jo pitkään ja ne lisää myös painoa ja oon saanu kuulla myös törkeitä kommentteja mun painosta, mm. ex-mieheltä, joka ei kohellu mua mitenkään hyvin, mutta silti en rupeis laihduttamaan kenenkään takia, en koe vakavana sitä, että on vähän painoa, ku ei oo paljoa.......
      Älä rupea anorektikoks, tuhoat siinä vaan ittes ja sit kiusaajat voi keksiä siitäkin uuden kiusaamisen aiheen........
      Kiusaajat keksii aina jonku aiheen kiusata jotakuta.........

    • Kyllä omaa peilikuvaansa kannattaa uskoa...
      Syömättömyys on tie sairauksiin kun taasen riittävä terveellinen ruokavalio ja ahkera kuntoilu edistää terveyttä ja tuo mukanaan timmin vartalon.

      Patistaisin lenkkeilemaan, hiihtämään, pyöräilemään ja kuntosalille. Kaikkea tätä.
      Posket kapenee aikaa myöden mikäli treeni on riittävän kuormittavaa.

      -Ei ole oikotietä onneen, vaikka useimmat tykkäävätkin rypeä itsesäälissä ja syyttää muita ihmisiä aina omista heikkouksistaan. Me ja tee...Tekojen kautta ja puheet vähemmälle!

    • Anonyymi

      Moi olen 11 vuotias tyttö ja haluan tietää olenko ali yli vai normi painoinen. Eli kertokaa onko normaalia olla 33 kiloa painava ja 150cm pitkä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1649
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1421
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1119
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      6
      1081
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1072
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      5
      981
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      964
    8. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      5
      955
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      942
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      934
    Aihe