Järjestetään 9-11.6-23.
Katsoin tapahtuman facebook -sivuja.
Mitä helv...., ymmärsin, että pölkyt, joita veistetään, tulee olla suht. tasakokoisia.
Sanoohan sen järki jo maallikollekin; mitä enemmän on puuta käytettävissä, sen näyttävämmän veistoksen saa aikaan.
Tapahtuman järjestäjä oli laittanut kuvia pölkyistä facebookiin
Todella suuria kokoeroja; jos pölkyn pituus 2 m, ja halkaisija 45 tai 75 cm, kokoero litratilavuudessa valtava; suurempi lähes kolme kertaa pienemmän kokoinen!
Kiinnostuin asiasta; Puunveistäjät ry:n mukaan pölkyt arvotaan.
Onko siis niin, että Suomen mestaruus tasolla arvalla on merkittävä asema kuka voiton vie??!
Tuohan on sama, kuin että 100 metrin juksukilpailussa osa lähtee lähes 200 metriä taaempaa.
Toivottavasti kisan järjestäjä tulee järkiinsä ja pitää huolen siitä että kaikilla on tasavertaiset mahdollisuudet voittaa materiaalin osalta.
Moottorisahaveistos SM Työtehoseuralla
Anonyymi-ap
5
601
Vastaukset
- Anonyymi
No onpa tosiaan. Arpaonnea!
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17841280D
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
No totta tosiaan. Nurmijärven Sanomissa oli juttu, ja kuva pölleistä. Ovat todellakin eri kokoisia. Mutta onko sillä merkitystä?
- Anonyymi
Tietenkään kaikki eivät voi olla samankokoisia. Elämäkin on arpapeliä.
- Anonyymi
Hyvällä moottorisahaveistäjällä on hyvä arpaonni. Selvä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983802Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna373263- 613231
- 683049
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682894Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672819On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632534Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802331- 452172
- 692168