Sotien ja onnettomuuksien takia merissä on paljon valmista rautaromua josta voi valmistaa sotimista varten tarvittavaa rautaa. Tarvittavat laitteet nostamista varten on jo keksitty ja uusia kehitetään tarvittaessa. Meret puhdistettava ja ympäristö jätetään kaivamatta. Työ tekijää neuvoo oikein toimimaan!
Vastaukset 3
- Anonyymi
Kyllä kaivokset ovat tarpeellisia kuten moni muukin asia jonka tarpeellisuutta et ymmärrä. Paina se kalloosi, että joku voi silti tarvita jotain, vaikka et itse sitä tarvitsisi!
- Anonyymi
On välttämätöntä. Mistä raaka-aineet vihreän siirtymän teknologioihin muualtakaan otetaan kuin maaperästä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2531063Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49880Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "223832- 98831
- 69706
- 58664
- 100604
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2531Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509