Kymmenien miljoonien omaisuus osakkeissa mutta sosluukulle vain.
Suomen rikkaimpiin kuuluva Juha Sipilä hakee sopeutusrahaa eduskunnasta.
17
256
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan normaalia kepulaista ahneutta. Kaikki pitää lypsää yhteiskunnalta mitä irti saa.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17842337B
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Olihan Kirurgisessa sairaalassa kulunut 6 tuntia vaativassa leikkauksessa aikaa kun oli irroitettu kepu politiikon käsi vähävaraisen taskusta.
- Anonyymi
Rikkaus kuuluu vain rikkaille. Köyhien työmuurahaisten tehtävä on pitää rikkaat rikkaina.
- Anonyymi
Köyhään perheeseen minäkin synnyin, mutta nyt olen miljonääri, olen opiskellut hyvän ammatin, tehnyt töitä, ja ollut tarkka rahasta. Nyt sitä on ihan mukavasti. Olen kyllä ottaanut vastaan kaikki mitä yhteiskunta on tarjonnut. Miksi en ottaisi?
Tehkää muutkin kuten minä, älkää jääkö tänne kitisemään, se ei johda mihinkään.- Anonyymi
Kummasti olet pärjäillyt kelan tuilla.
- Anonyymi
huonosti menee näköjään, kun pitää jossain suoli24 roikkua miljonäärinäkin
- Anonyymi
Itekki ottaisit rahat!!!
- Anonyymi
Kyllä kai kepu poliitikko rahaa ottaa jos vain saa. Antaakohan kymmenykset kirkolle ?
- Anonyymi
Montako euroa kymmenestä on avustusta kaupunkimme budjetissa vaikka ylijäämää kertyy, ahneita kepulaisia on kiittäminen siitä että täälläkin on vielä terveydenhuolto, laajalle levinnyt kyläkoulujen verkosto sekä erinomaiset harrastusmahdollisuudet. Epäilen että näin ei ole neljän vuoden päästä mikäli porvarihallitus syntyy.
- Anonyymi
Hyvä juttu, oppii Järviseudun kerjäläisetkin tekee töitä.
- Anonyymi
Juhalla on käteinen loppu.
- Anonyymi
Taitaa Sipilän sijoitukset kusta. Tuollainen tuurilla rikastunut leso ei välttämättä osaa tehdä hyviä sijoituksia kun lähtee pääomasijoittajaksi. Tuskin olisi lähtenyt politiikkaan jos bisnes olisi mennyt hyvin?
- Anonyymi
Yhtähyvin Sipilä on sopeutusrahansa ansainnut ku joku viherpiipertäjä persaukinen kansaedustajakin!
- Anonyymi
Samaa kastia fortumin hyväveli orkesterissa. Ahne mikä ahne. Sitten pitäisi ajaa kansan asiaa
- Anonyymi
Röyhkeä juippi! Ottais niitä mamuttia nyt kotiinsa, kun mainosti avoimia ovia...
- Anonyymi
Tollo alajärveläinen ei ymmärrä että sopeutumisraha ei ole sosiaalituki, sen saa kaikki. Aivan samanlainen tuki kuin lapsinlisä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663025
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252113Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671699Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241560- 281301
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161297Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61206Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281170Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101127Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621011