Suomen rikkaimpiin kuuluva Juha Sipilä hakee sopeutusrahaa eduskunnasta.

Anonyymi-ap

Kymmenien miljoonien omaisuus osakkeissa mutta sosluukulle vain.

15

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan normaalia kepulaista ahneutta. Kaikki pitää lypsää yhteiskunnalta mitä irti saa.

    • Anonyymi

      Olihan Kirurgisessa sairaalassa kulunut 6 tuntia vaativassa leikkauksessa aikaa kun oli irroitettu kepu politiikon käsi vähävaraisen taskusta.

    • Anonyymi

      Rikkaus kuuluu vain rikkaille. Köyhien työmuurahaisten tehtävä on pitää rikkaat rikkaina.

    • Anonyymi

      Köyhään perheeseen minäkin synnyin, mutta nyt olen miljonääri, olen opiskellut hyvän ammatin, tehnyt töitä, ja ollut tarkka rahasta. Nyt sitä on ihan mukavasti. Olen kyllä ottaanut vastaan kaikki mitä yhteiskunta on tarjonnut. Miksi en ottaisi?
      Tehkää muutkin kuten minä, älkää jääkö tänne kitisemään, se ei johda mihinkään.

      • Anonyymi

        Kummasti olet pärjäillyt kelan tuilla.


      • Anonyymi

        huonosti menee näköjään, kun pitää jossain suoli24 roikkua miljonäärinäkin


    • Anonyymi

      Itekki ottaisit rahat!!!

    • Anonyymi

      Kyllä kai kepu poliitikko rahaa ottaa jos vain saa. Antaakohan kymmenykset kirkolle ?

    • Anonyymi

      Montako euroa kymmenestä on avustusta kaupunkimme budjetissa vaikka ylijäämää kertyy, ahneita kepulaisia on kiittäminen siitä että täälläkin on vielä terveydenhuolto, laajalle levinnyt kyläkoulujen verkosto sekä erinomaiset harrastusmahdollisuudet. Epäilen että näin ei ole neljän vuoden päästä mikäli porvarihallitus syntyy.

      • Anonyymi

        Hyvä juttu, oppii Järviseudun kerjäläisetkin tekee töitä.


    • Anonyymi

      Juhalla on käteinen loppu.

    • Anonyymi

      Taitaa Sipilän sijoitukset kusta. Tuollainen tuurilla rikastunut leso ei välttämättä osaa tehdä hyviä sijoituksia kun lähtee pääomasijoittajaksi. Tuskin olisi lähtenyt politiikkaan jos bisnes olisi mennyt hyvin?

    • Anonyymi

      Yhtähyvin Sipilä on sopeutusrahansa ansainnut ku joku viherpiipertäjä persaukinen kansaedustajakin!

    • Anonyymi

      Samaa kastia fortumin hyväveli orkesterissa. Ahne mikä ahne. Sitten pitäisi ajaa kansan asiaa

    • Anonyymi

      Röyhkeä juippi! Ottais niitä mamuttia nyt kotiinsa, kun mainosti avoimia ovia...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8036
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      39
      2905
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2213
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1866
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      13
      1624
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1425
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    Aihe