Tuli juhlittua tosi lujaa vappua. Menin vahingossa siskon kanssa sänkyyn, kyllä oli äitin naama aamulla näkemisen arvoinen 🤭🤫
Oho hupsis
20
432
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa oot varmaan Karijokinen se on siellä tapana serkkujen kans paneskella.
- Anonyymi
Karijoen Alakylässä asuu yks mies joka rakastelee vasikan kans pellolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasikan kans on hyvä harjoitella ennen kun pääsee tosi toimiin naisen kans
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äiti sano Äiti käski sanoa Äiti käski kysyä......
- Anonyymi
Koprofiili näkyy saaneen sukurutsan harrastajan seurakseen tänne Kauhajoki-palstalle!
- Anonyymi
Voikun saisi omaa blondia siskoa höykyttää. Ollaan veljen kanssa vähä tiirailtu suihkussa
- Anonyymi
Suurin osa täällä on sukua toisilleen ja mitä se kenellekään kuuluu kenen kanssa lisääntyy kunhan saadaan lapsia
- Anonyymi
Tämän kyllä huomaa.
- Anonyymi
No hupsista vaan tosiaan. Ei sinne sänkyyn vahingossa mennä muutenkaan.
- Anonyymi
Tosi surullista jos tätä pidetään täällä ihan normaalina.
- Anonyymi
Kyllä, surulliseksi aina tulee, kun kuulee edes sanan Kauhajoki. Niin sairaita on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, surulliseksi aina tulee, kun kuulee edes sanan Kauhajoki. Niin sairaita on.
Näkeehän sen jo naamasta, koko perhe vinoon kasvaneita. Ei omia lapsia ( luojan kiitos) koska sisarusten ja vanhempien kesken ties mitä.
- Anonyymi
Naapurista on vaimo haettu jo vuosi satoja. Senpä takia jokaisen paikallisen hampaat kierossa ja koukku nenä (sukurutsauksen syy ). Terv Esko
- Anonyymi
Onko se mikään ihme, vanhat faaritkin kutsuu iäkkäitä vaimojaan "äireeksi". Lisääntyvät suoraan alenevassa ja ylenevässä polvessa...
- Anonyymi
Sisäsiittoisuus on uusi normaali Kauhajoella.
- Anonyymi
Mitä ihmeellistä tuossa nyt on minä Tiina olen monesti ollut papan viekussa sillai. Ja naapurin Tauno on jyystänyt isääni jo kolme vuotta
- Anonyymi
Mäensivun taksarin tytärkö paapan vieres nukkuu
- Anonyymi
Mun isä on sanonut että miehet saunoo ainoastaan toisiaan kädestä kiinni pitäen. Ja mun sisko on raskaana serkku pojalle, asuu topeekan suoralla
- Anonyymi
Kauhajokelaisilla oudot tavat
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184