Oho hupsis

Anonyymi-ap

Tuli juhlittua tosi lujaa vappua. Menin vahingossa siskon kanssa sänkyyn, kyllä oli äitin naama aamulla näkemisen arvoinen 🤭🤫

20

369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jaa oot varmaan Karijokinen se on siellä tapana serkkujen kans paneskella.

      • Anonyymi

        Karijoen Alakylässä asuu yks mies joka rakastelee vasikan kans pellolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karijoen Alakylässä asuu yks mies joka rakastelee vasikan kans pellolla.

        Vasikan kans on hyvä harjoitella ennen kun pääsee tosi toimiin naisen kans


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karijoen Alakylässä asuu yks mies joka rakastelee vasikan kans pellolla.

        Äiti sano Äiti käski sanoa Äiti käski kysyä......


    • Anonyymi

      Koprofiili näkyy saaneen sukurutsan harrastajan seurakseen tänne Kauhajoki-palstalle!

    • Anonyymi

      Voikun saisi omaa blondia siskoa höykyttää. Ollaan veljen kanssa vähä tiirailtu suihkussa

    • Anonyymi

      Suurin osa täällä on sukua toisilleen ja mitä se kenellekään kuuluu kenen kanssa lisääntyy kunhan saadaan lapsia

      • Anonyymi

        Tämän kyllä huomaa.


    • Anonyymi

      No hupsista vaan tosiaan. Ei sinne sänkyyn vahingossa mennä muutenkaan.

    • Anonyymi

      Tosi surullista jos tätä pidetään täällä ihan normaalina.

      • Anonyymi

        Kyllä, surulliseksi aina tulee, kun kuulee edes sanan Kauhajoki. Niin sairaita on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, surulliseksi aina tulee, kun kuulee edes sanan Kauhajoki. Niin sairaita on.

        Näkeehän sen jo naamasta, koko perhe vinoon kasvaneita. Ei omia lapsia ( luojan kiitos) koska sisarusten ja vanhempien kesken ties mitä.


    • Anonyymi

      Naapurista on vaimo haettu jo vuosi satoja. Senpä takia jokaisen paikallisen hampaat kierossa ja koukku nenä (sukurutsauksen syy ). Terv Esko

      • Anonyymi

        Onko se mikään ihme, vanhat faaritkin kutsuu iäkkäitä vaimojaan "äireeksi". Lisääntyvät suoraan alenevassa ja ylenevässä polvessa...


    • Anonyymi

      Sisäsiittoisuus on uusi normaali Kauhajoella.

    • Anonyymi

      Mitä ihmeellistä tuossa nyt on minä Tiina olen monesti ollut papan viekussa sillai. Ja naapurin Tauno on jyystänyt isääni jo kolme vuotta

      • Anonyymi

        Mäensivun taksarin tytärkö paapan vieres nukkuu


    • Anonyymi

      Mun isä on sanonut että miehet saunoo ainoastaan toisiaan kädestä kiinni pitäen. Ja mun sisko on raskaana serkku pojalle, asuu topeekan suoralla

    • Anonyymi

      Kauhajokelaisilla oudot tavat

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1214
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1026
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      54
      729
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      710
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      678
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      608
    Aihe