Mitä sille tapahtui? Jäikö se tuhnuksi?
Miten 3 päivän paraatimarssi venyi yli 400 päiväiseksi?
Milloin kääpiö kävelee Kiovan kaduilla ?
venäjän suurhyökkäys
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö kääpiö kävele useinkin kiovassa...wlodomir meinaan 😄
- Anonyymi
Jättiläismäinen pettymys koko venäjän armeija. Joukko vankilakundeja johtamassa korruptoitunut kenraali kunta joka mielummin valmis myymän aseistusta vastapuolelle kuin yritämässä sotia. Huoranpentu putin teki jättimäisen virheen hyökätessä Ukrainaan.
- Anonyymi
Ei Ukrainan tarvitse edes hyökätä, ryssä lähtee kotia kohti vapaaehtoisesti.
Venäjä valmistautuu Zaporizzjan alueelta vetäytymiseen
Ukrainalainen Kansallinen vastarintakeskus väittää venäläisjoukkojen valmistautuvan mahdollisesti vetäytymään Zaporizzjan alueelta, Sky News uutisoi.
Ukrainan odotetaan valmistautuvan keväiseen vastahyökkäykseen ja Zaporizzjan alue olisi yksi todennäköisistä hyökkäyskohteista. Venäjä hallitsee tällä hetkellä osaa alueesta, mutta esimerkiksi alueen pääkaupunki Zaporizzja on yhä Ukrainan hallussa.
Järjestön mukaan Venäjän Zaporizzjan alueelle asettama hallinto on laatinut evakuointiohjeet hallinnon työntekijöille sekä heidän perheilleen. Venäläisjoukkojen kerrotaan saaneen ohjeita asiakirjojen sekä sotilaallisen kaluston tuhoamisesta.- Anonyymi
No jo on taas sekavaa kirjoittelua.
Kas kun ette kirjoittaneet, että mahdollisesti Suomessa talous kasvaa ensi vuosikymmenellä 10 % vuosivauhtia.
- Anonyymi
Ukraina ei himmaile vaan aloittavat suurhyökkäyksen oman aikataulunsa mukaan
Zele sanoi että aloittavat vastahyökkäyksen pian eikä odotella kaikkia kalustoapujakaan.
ZelensKYY sanoi että hänellä on vielä useita tukijamaita joihin hän voi paeta tilanteen sitä vaatiessa lähes valon nopeudella. - Anonyymi
Suursodasta putosi se suur pois eiikä ole löytynyt mistään.
Jäi pelkkä sota. - Anonyymi
zaporizzassa heikkoja miehitys joukkoja, EIVÄT kykene sotilaalliseen vastarintaan siksi ne vedetään pois...
- Anonyymi
mutku Janus lupasi että VENÄJÄN ARMEIJA MURSKAA VASTUSTAJAT
- Anonyymi
Tuo kolme päivää oli USA:n korkea-arvoisimman kenraalin arvio reilu vuosi sitten.
Mosvkovan ryssien kääpiö ei päässyt Kiovan kaduille, joten Kiovan kaduilla kävelee nykyään edelleen Kiovan ryssien kääpiö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2362790
- 591412
- 951396
- 801058
Kuinka vanha olet?
Ite olen 35-vuotias. Kiinnostaa että onko se paljon vai vähän palstalaiseksi? Nyt ikiä pöytään :)176954- 60898
Kyynel vierähtää silmäkulmaan
Ku mietin kaikkea mitä meillä oli, vaikkei se paljoo ollut oli se enemmän ku mitä olen ikinä kokenut. Ehkä se ei ikinä r40830- 78810
Miten abortin tekemisestä kieltäytyminen on "ihmisvihaa"?
Kertokaapa minulle tyhmälle, miten se on "ihmisvihaa", jos joku terveydenhuollon ammattilainen ei halua vakaumuksensa ja302768Epävakaan persoonallisuuden kera "ihana" olla
Se on mulla ainakin niin, että päivästä toiseen mieliala heittelee mitä ilosimmasta mitä matalimpaan. Ja se vaihtelu tap239710