hersinn siihen äänhen,kuulin senaivan selevästi jase sanoo jotta aikaon koittant ja ohojukset lähtöö koska hyvnsä,viimmeestäsä ennekun aurnko seraavan kerralaskoo,hullu pireenitiätää vaaneisano mitän,antaa meirän kualla,jasamaa sanoo seliisi resitentti saul niinistökin jottei kansan tarttetiätää kunei voi mitää,ei keriitty montaa päivääola laittomasnatos,ku loppu tuli,mitäs mä sanoon mutta tyhymätei uskonujottanato on samakun kualema
ÄÄNI SANOO MULLE TAIVAHALTA TULOO KUALEMAA
13
155
Vastaukset
- Anonyymi
sama äänisanoo kokoomusensuullajottei haitaa ku neon ittetur vas,keiman saarila sun,rahojes kanssa,tikitys kuuluu aina,vaan lujempaa jakohta viheltää
- Anonyymi
Ookko se hyypiö joka ei saanu äänestää natosta ? Näytät olevan täyttä ymmärrystä vailla. Ikävää se on kun sote on karsinut potilaspaikkoja ja pakottanut näin avohoitopotilaaksi. Ymmärrämme hyvin että tämä palsta on sulle henkireikä joten jatka vaan täällä. Ensiarvoisen tärkeää on että itse uskot juttuihisi. Se kasvattaa itseluottamusta ja mahdollistaa paranemisen.
- Anonyymi
Ukrainassakaan ei oo rahaa vaikka just sai miljoonia ja sitä ennen miljardeja.
- Anonyymi
Mulle ääni sanoi kaupassa eilen,,,mene karkkiosaatolle ja osta irtokarkkeja vapun kunniaksi. Tottelin ääntä ja tein niin....namsssss
- Anonyymi
Ehtiikö vielä lähettää lapset Ruotsiin?
- Anonyymi
Ne pääsee kohta koulusta...
- Anonyymi
Taitaa olla vajakkeja koko Lapua täynnä 😹
- Anonyymi
Haaram mamour unmun deletii, methos plunum igisee!
- Anonyymi
Mitä tuo on suomeksi? Googlen kääntäjä ei osaa tegulun kieltä..
- Anonyymi
Normaalia lapualla niitä ohojaa äänet muiski asioos
- Anonyymi
Mut ku Abraham KUULI ÄÄNIÄ
- Anonyymi
Niin tuloo, mutta kelle? Ihanasti roihuaa. "Venäjän nimittämä virkamies loukkaantui räjähdyksessä Melitopolissa"
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009471888.html
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447286
- 324038
- 573575
- 503100
- 172786
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492259- 372258
- 432238
- 492235
- 162226