https://yle.fi/uutiset
Järsikäähän puoli kg/päivä kasviksia 🙈
Ja kalaa, kenellä pienituloisella on varaa ostaa sitä ?
Lohi, 35 e/kg ! 😵
Läheskään kaikilla ei ole mahdollisuutta ostaa taikka mennä kalavesille.
Kävin kuntosalilla, joten juonpas palautusjuomana ensinnä ison lasin maitoa...morjens
Melkoisia nuo uudet ravintosuositukset
6
84
Vastaukset
- Anonyymi
Pottuja saa eurolla 5 kiloa. Se ettei käy pilkillä on merkki laiskuudesta. Laiskat ovatkin yleensä köyhiä.
- Anonyymi
Eurolla saa perunaa noin kilon joten sä et tiedä mistään mitään. Paljon tulee ahvenelle hintaa kun ostat pilkit, kairan ja lämpöiset vaatteet ja dösäliput? Laiskuutta, vaan viisautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eurolla saa perunaa noin kilon joten sä et tiedä mistään mitään. Paljon tulee ahvenelle hintaa kun ostat pilkit, kairan ja lämpöiset vaatteet ja dösäliput? Laiskuutta, vaan viisautta.
Kalavehkeet hommattu enimmäkseen 1970–80-luvuilla. Niiden hinta on jo kuoletettu. Fillarilla pääsee rantaan.
- Anonyymi
Kiva kuunnella, kun ruokasuosituksia latelevat eivät selvästikään tiedä mitään, mistä puhuvat. Toistavat vaan lauseita, joita joku on käskenyt.
- Anonyymi
Palkokasveja suositellaan, kaikki siis piereskelee kohta jatkuvasti. Onneksi olen kihtipotilas joka ei voi syödä palkokasveja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 887227
- 353373
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021816- 21892
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32853Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk47762Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29686Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26642