Raamattu todistaa, että maa on pallo
https://www.youtube.com/watch?v=wP98DA6rIdc
Raamattu todistaa, että maa on pallo
7
322
Vastaukset
- Anonyymi
Raamattu todistaa,että pääsi on tyhjä pallo.
- Anonyymi
Arto777 todista että kristinusko saa hylkäämään totuuden ja rakastumaan saatanallisiin valheisiin.
- Anonyymi
Miksi tulet tänne toistuvasti valehtelemaan ja sitten pakenet paikalta.
Jos tarvitsisin ateismilleni vahvistusta, riittäisi kun lukisin sinun silmittömiä ja häpeämättömiä valheita nähdäkseni miten vastenmieliseksi uskonnollinen usko voi ihmisen toiminnan tehdä. - Anonyymi
Jos Raamattu kerran todistaa tällaista, miksi ei voida antaa jakeita, joihin tämä (muka) perustuu?
- Anonyymi
"Raamattu todistaa, että maa on pallo"
Vautsi, ihanko tosi?
Sehän on aivan mahtavaa, entä, onko puu puu ja kivikin jopa kivi? Nyt äkkiä hakemukset Oxfordiin ja Yaleen, tiedemaailma mykistyy. iowa Babylonialaisilta kopioitua eeposta nyt voi tulkita juuri sillä tavoin että se palvelee tulkitsian omia intressejä.
- Anonyymi
Jo 300 luvun kirkkoisä Augustinus tunnusti maapallon palloksi. Sitä ennen kirkko ei katsonut maan muodon vaikuttavan Raamatun sanomaan. Maantieteelliset asiat olivat toisarvoisia. Missä paikassa Raamattua mainitaan litteä maa? Tuhansia vuosia sitten, jopa lapsi näki, että aurinko ja kuu ovat palloja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391