Tai siis ei aivan, vaan netti puuttu! Mitä windowsekoilua tää nyt taas on!
Verkossa on netti, ainakin tablettiin tulee ihan hyvin!
Wifi kateissa
11
256
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö riitä enää katkominen ja tahmaaminen!
- Anonyymi
Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin, kun windowsin wlania ei saada kuntoon.
- Anonyymi
Windows hidastuu kokoajan ja lopulta se ei enään käynisty ollenkaan!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Chromebook 😋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windowsin ongelmista syytetään käyttäjää ja muita laitteita!
- Anonyymi
Sitä on moni ihmetellyt. Windows onkin myrkkyä 🤑
- Anonyymi
Käytä kotona kaapelia.
- Anonyymi
Tunke sä kaapelis sinne.
- Anonyymi
Windows pörinäää..
W10 on täys paska!!!! Saatanan vähän toimivia pelejä ja nekin harvat täyttä paskaa ja todella antiikkinen systeemi, koko ajan saa säätää järjestelmaa ja asennella ajureita uudestaan, tuossahan menee mielenterveys ja pää sekaisin kun tuommoisella yrittää jotakin tehdä.
Haittaohjelmien häätäminen saa ihan raivon partaalle, kun se ei tunnu onnistuvan millään.
Pelatessa kaatuilee jatkuvasti ja vidokuvakin nykii 4 sekunnin välein.
Äänet on tajuttoman surkeat.
Hyytävä vakoilu vie kaikki juttusi ja kuuntelee ja katselee sua.
- Anonyymi
W11 on kamalia wlan ongelmia, yhdistäminen kestää monia minuuteja, se tahmaa, tabletti kellottaa tuplat w11:sta verrattuna. valmistilaan meno kadottaa wlanin ja sen paluu kestää jopa 25 minuuttia.
- Anonyymi
W10 ja W11 ei pdf:t kuulu tuettuihin kuin ei möskaan DVD levyt yms..
Perusasiatkaan ei toimi Windowsissa enään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa853097Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3192741Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911516Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401161Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 79967
- 117960
- 70948
- 72914