Itsemurha muovipussilla?

Hei onnistuisiko itsemurhan tekeminen siten että laittaisin roskamuovipussin päähän ja käsillä pidän pussista kiinni etten saa happea? Kuoleeko siihen? Kauan menee että lähtee taju? Onko tuskallista? En sitten kaipaa mitään älä tee sitä kommentteja tai elämä on arvokasta. Jne. Olen tehnyt jo päätöksen. Haluan vaan noihin kysymyksiin vastauksen. Varainkin siihen että kuoleeko tohon?

16

2260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tään sie tiedät itsekkin, mutta jostain syystä, kukaan kuka on onnistunut, ei ole tullut kertomaan miten onnistui.

    • Anonyymi

      Kokeile!

    • Anonyymi

      No ei onnistu. Tulee vain hiki ja tuskallinen olo. Nääs pää hikoilee ihmisruumiista eniten ja kun se on tiiviissä muovipussissa, niin hikivesi alkaa juosta silmiin alta aikayksikön.

    • Anonyymi

      Tuo kuvailemasi muovipussihomma on kyllä melko epävarma keino hivuttaa itseltä pois henkeä
      On paljon varmoja ja kivuttomia keinoja lähteä, mutta en ala niitä mainostamaan, jokainen selvittäkööt ne itse.
      Sen vain sanon että kun olet tehnyt päätöksen lähteä ja olet vaikka esim. hyppäämässä kerrostalonkatolta alas. Soita sieltä katolta poliisille ja käy keikka psykiatrisella osastolla.
      Elä on suurelta osin paskaa ja kaikki menee perseelleen, mutta välillä tulee ihan mukaviakin jaksoja.
      Mitä vanhemmaksi elät, sitä enemmän niitä mukavia jaksoja elämään tulee, koska et enää välitä mitä mieltä muut ovat elämästäsi ja opit arvostamaan pieniä iloja.

    • Anonyymi

      Onnistuu. Tukehtumiseen ja kuolemaan menee 10-20minuuttia. Ja en usko että on kovin tuskallista.

    • Anonyymi

      Mene lääkäriin noiden juttujesi kanssa, kai tajuat etteivät ne ole normaaleja mitenkään, yleensä kaikki jotka levittelevät näitä itsemurha juttuja netissä eivät tajua että jossain voi olla nuori ihminen jolla on työläs kausi menossa ja lukee näitä, niin että onko se oikeastaan sääntöjen vastaista kirjoitella nuoria lietsoavia kirjoituksia itsemurhasta. Joten miksi kyselet yleensä , ainut mitä tapahtuu loppuu hapensaanti ja vatsasi tyhjenee ulosteista

      • Niin eli kuolee koska hapensaanti loppuu. Ja oon ite nuori oon 15 vuotias.


    • Hei,

      Itsetuhoisista ajatuksista kannattaisi keskustella ammattilaisen kanssa, vaikka sanotkin, että olet jo päätöksesi tehnyt. On olemassa monia auttavia tahoja, joihin voi olla yhteydessä anonyymisti ja matalalla kynnyksellä. Ao. palveluista voi halutessaan saada tukea ja vinkkejä myös muuhun avun hakemiseen.

      - Tukinet.net - Tukipisteesti netissä https://tukinet.net/

      Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukihenkilö löytyy mm. Mieli Tukisuhteesta. https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/

      Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja chattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja.

      Joka viikko maanantaista torstaihin klo 15-19 on Solmussa-chat päivystys, jossa voi jutella kahden kesken päivystäjän kanssa. Tukinet on avoinna kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä.

      - Valtakunnallinen kriisipuhelin

      Jos soittaminen tuntuu omimmalta vaihtoehdolta, niin valtakunnallinen kriisipuhelin päivystää 24/7 numerossa 09 2525 0111.

      - Kriisikeskukset

      Ympäri Suomea toimii myös kriisikeskuksia, joihin voi mennä keskustelemaan paikan päälle. Osassa yksiköistä myös etävastaanotto on mahdollinen. Yhteystiedot löytyvät mm. MIELI Suomen Mielenterveys ry:n nettisivuilta: https://mieli.fi/tukea-ja-apua/keskusteluapua-kriisivastaanotoilla/

      Akuutissa tilanteessa kannattaa olla yhteydessä oman kunnan psykiatriseen päivystykseen tai soittaa 112.

      Lämpimin terveisin
      MIELI Kriisikeskus Helsinki/Kata

      • Anonyymi

        Ja näihin Mieli ry:n propagandaan voi itse vastata kokemuksesta, että älkää ottako tuonne yhteyttä. Älkää soittako 112. Tuota kaikkea menin itse tekemään. No, seuraukset olivat:
        - Armoton määrä lääkkeitä
        - Asiat oli kirjattu omakantaan, työterveys löyti ne ja menetin työpaikkani
        - Menetin seuraavaksi kotini
        - Päädyin pieneen betonikuutioon syömään lääkkeitä työttömänä
        - "Kyllä elämässäsi voi vielä tapahtua jotain hyvää" paskaa on kuullut ihan tarpeeksi.

        Nyt olen kolme vuotta saanut paskaa kunnolla niskaan tyhmyydestäni mennä noita "apuja" kyselemään. Siksi olen päätynyt lopulliseen ratkaisuun ja nyt hyvin suunniteltuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja näihin Mieli ry:n propagandaan voi itse vastata kokemuksesta, että älkää ottako tuonne yhteyttä. Älkää soittako 112. Tuota kaikkea menin itse tekemään. No, seuraukset olivat:
        - Armoton määrä lääkkeitä
        - Asiat oli kirjattu omakantaan, työterveys löyti ne ja menetin työpaikkani
        - Menetin seuraavaksi kotini
        - Päädyin pieneen betonikuutioon syömään lääkkeitä työttömänä
        - "Kyllä elämässäsi voi vielä tapahtua jotain hyvää" paskaa on kuullut ihan tarpeeksi.

        Nyt olen kolme vuotta saanut paskaa kunnolla niskaan tyhmyydestäni mennä noita "apuja" kyselemään. Siksi olen päätynyt lopulliseen ratkaisuun ja nyt hyvin suunniteltuna.

        Hyvää tietoa. Tarkoitus taitaakin olla vaan korjata mahdolliset vaaratekijät pois.

        Juu soita 112 että tekisi mieli tappaa itseni, niin eiköhän sielä ole ambulanssi ja poliisiauto oven takana ja osoite psyk.osasto jossa odottaa psyk.sedät litran persepiikin kanssa.
        Siinä on sitä "apua".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää tietoa. Tarkoitus taitaakin olla vaan korjata mahdolliset vaaratekijät pois.

        Juu soita 112 että tekisi mieli tappaa itseni, niin eiköhän sielä ole ambulanssi ja poliisiauto oven takana ja osoite psyk.osasto jossa odottaa psyk.sedät litran persepiikin kanssa.
        Siinä on sitä "apua".

        Ja ihan sama vaikka et olisi aikeissakaan tehdä itsellesi mitään , niin joku **tun psyko-paska valehtelee asiasi.

        ÄLKÄÄ OLKO YHTEYDESSSÄ MIHINKÄÄN PSYK.INSTANSSIIN KOSKAAN JOS VÄLITÄTTE ITSESTÄNNE.


    • Anonyymi

      SOS-lapsikylä, puuro ja laulua orvoille.

    • Anonyymi

      En kyllä varmaan pääse hengestäsi mutta aivosi vammautat ja olet ehkä jonkin asteinen vihannes tai muuten vammainen loppuelämäsi.

      • Anonyymi

        ET kyllä varmaan ....


      • Anonyymi

        Miksi SOS-lapsikylä ei vastannut asiaan.


      • Anonyymi

        Todennäköinen ensimmäinen hapenpuutteesta aiheutuva vamma on sokeus. Eli mieti mitä teet tai et tee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      413
      1706
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1348
    3. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      171
      1317
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1275
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      1017
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      936
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      880
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      871
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      856
    10. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      108
      821
    Aihe