Kun pastorien liha puhuu

Anonyymi-ap

Adventtikirkolla ja Helluntaikirkolla on yhteinen kasteoppi ja kastetta ei tarvitse uusia jos vaihtaa kirkkokuntaa.
Sama henki ja sama usko molemmilla.

9

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pastorien lihallinen päätös samassa hengessä.

• Anonyymi

Aloittaja ei tiedä yhtään mitään.

• Anonyymi

S aatana eli lohikäärme, on hyökännyt suunnittelemallaan kaste- opilla, sitä naista vastaan saadakseen sen tuhottua. Saatana sai seurakunnat vaihtamaan kasteen, isän,pojan ja pyhän hengen nimeen, jotka eivät ole olleet puussa kärsimässä ihmisten ja omiensa syntien puolesta. Seuraus ilman Jeesuksen ruumiin ja veren kastetta on tuhoisa, sillä Isänsä lähetti Poikansa lunastamaan lakia rikkoneet, heidän syntinsä verellään. Adventtikirkolla ja helluntalaisilla on vihaa Kistuksen kärsimys työtä kohtaan, ja he eivät suostu kastamaan Jeesuksen nimeen ja vereen. EF 1: 7, 10 Pentti

• Anonyymi

Sinä pilkkaat Jumalaa.

• Anonyymi

KUN Kristus kuoli puussa kahdella sepän takomalla naulalla kädet ja jalat ristiin naulittu, niin että naula tuli ulos kantapäästä ja pureutui puuhun, niin oli tullut aika että saatana lopullisesti heitettiin Taivaasta alas, ja sota Taivaassa loppui Jeesuksen kuolemaan puussa ja Ylösnousemukseen. Saatanalla ei enää ollut oikeutta vierailla Taivaassa. Sitä en tiedä saivatko enkelit vierailla Taivaassa, sotahan kesti kauan, ennenkuin saatanan syyllisyys selvisi Kristusta ja Hänen seuraajiaan vastaan. Pentti

• Anonyymi

Jeesuksen Isä Jumala joka on elämän lähde, teki puussa kuolemisen jälkeen Kristuksesta elämän lähteen!! Siihen saakka Jeesus sanoi: `` Isä, minä tiedän, että sinä aina minua kuulet`` Johannes todisti tästä muutoksesta Joh 1: 32, 33 Isä, joka on Pyhä Henki, jäi Hänen päälleen!! Pentti

• Anonyymi

Ei pidä paikkaansa. Jeesus (Poika) on aina ollut elämän lähde. Isä ei ole Pyhä Henki. He ovat kaksi eri persoonaa. Tämä on päivän selvää, kun lukee Joh. 14-16.

• Anonyymi

Kun Jeesus sanoo: `` Minä olen sama tänään, eilen ja iankaikkisesti. Saastaiset henget todistivat Jeesuksesta Mark 1: 24...oletko tullut meitä tuhoamaan? Minä t u n n e n sinut, kuka olet sinä Jumalan Pyhä. Mistä enkeli tunsi hänet, vaikka hän oli syntynyt neitsyt Mariasta? Kasvoista tietenkin, sillä Jeesus on sama Jumala joka oli Jumalan Henkenä liikkumassa vetten päällä ennen Luomista tulevan maan päällä. Hän ainoastaan syntyi Mariasta ihmiseksi, ei hänen muotonsa muuttunut, muutoin kuin kirkkauden osalta, jota hän ei kantanut mukanaan!! Pentti

• Anonyymi

Ei pidä tuokaan paikkaansa. Jeesus (Poika) ei ole sama persoona kuin Jumalan Henki.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      196
      1523
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1278
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      52
      1042
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      955
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      873
    6. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      873
    7. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      824
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      820
    10. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      42