Vihdoin saa itse omistamasta ketjustakin kebabia, tuota suomalaisten kansallisruokaa. Alkoikin pitsat jo tökkimään.
Ensimmäinen ravintola aukeaa kesäkuussa Mikkeliin.
"Babista on laadukkaaseen kebabiin keskittyvä ravintola. Sen sydän ovat Babistat - intohimoisesti asiakaskokemukseen suhtautuvat, vannoutuneet kebabin puolestapuhujat, joiden innostus näkyy jokaisessa annoksessa ja jokaisessa asiakaskohtaamisessa."
S-ryhmä perustaa "Babista" kebab-ravintolaketjun
29
2901
Vastaukset
- Anonyymi
PerusSuomelaisten himoruokaa taitaa tuo lastuiksi pienitty ympeä naudanliha olla...kerran söin..:/
Muttta täytyyhän sen leijonariipuksen läpi työntää muslimimuonaa... HAHEHEEHOOO- Anonyymi
Kansa vaatii kasvis-kebappia
- Anonyymi
Einari
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17846185S
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Ravintoloiden omistajat syövät aina ilmaiseksi omissa ruokapaikoissaan. Syötkö sinä? Et.
- Anonyymi
Minun puolestani tunkeutujat saavat pitää kepappinsa, ei tuohon oikea suomalainen koske.
- Anonyymi
Aleksi Herveli väitti että normikebabissa on lihaa vain 10 prosenttia, mutta hänen Saksasta tilaamassa 100 %.
- Anonyymi
Aleksin mesta on hommannut robotin leikkaamaan kebabsiivuja 10 tonnilla. Näyttäisi ettei ainakaan tuo kanavarras ole tehty jauhelihasta vaan riekaleista.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009558132.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aleksin mesta on hommannut robotin leikkaamaan kebabsiivuja 10 tonnilla. Näyttäisi ettei ainakaan tuo kanavarras ole tehty jauhelihasta vaan riekaleista.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009558132.htmlSaako robottiin asennettua ns. Karvarannetta, jotta kebab kokemus säilyy aitona.
- Anonyymi
Aleksi Herveli puhuu täyttä sontaa :D Alkuun väittivät lihan olevan omaa ja tuoretta. No eipä ole, koska pakaste tavara. Toiseksi mikään kebab-liha ei ole 100% lihaa, koska siinä on mausteita eli lihapitoisuus on maksimissaan 95%...
- Anonyymi
Aleksi Härvelissä on 50%liikaa lihaa
- Anonyymi
Paska lihaa saksasta en käy
- Anonyymi
Käyttää Snellmannin "lihaa". Eli siihen tyrehtyi into käydä siellä.
- Anonyymi
Kyllä on... viitsiikö tuollaiseen edes mennä syömään riekaleita.
No, jos ei itse jaksa laittaa riekaleruokaa niin kai se on pakko.
Itse syön vaikka puuroa mieluummin kuin noita "liha"riekaleita.- Anonyymi
Joskus maistettiin Snellmannin jauhelihaa. Jäi syömättä, koska paketti aukaistessa haisi yrjöltä.
- Anonyymi
Mainiota. Mitä enemmän vetää kebua nassuun, sitä enempi saa boonusta.
- Anonyymi
King Kebab on ykkönen
- Anonyymi
Minä pidän kasslerista (porsaan niskasta). On semmosta laiskan sapuskaa, jota ei tarvitse aktiivisesti kytätä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kaappaus-keittiossa-kari-aihisen-5-niksia-mehukkaaseen-kassleriin/3302688
Eikä tarvitse nostella lämpenemään tahi paistella pannulla, kuten tuo yksi nero opastaa. Heittää vaan uunipellille ja laittaaa uuniin 125 astetta. - Anonyymi
Kepappi rulettaa. Hyvää on. Eikä ole suomalaista.
- Anonyymi
Seinäjoella alle kolme viikkoa toiminut Babista saanut surkeita arvosteluja. Itse yhden kerran kokemuksesta huomasin että lihavartaan, kastikkeiden ja mausteiden rakenteen ja maun tulee muuttua päinvastaisiksi. Meheviksi ja maistuviksi. Aloitetaan yksikössä opettelemalla juomaveden jäähdytys ja sitten nopea korjausliike tuotteiden valmistajien taholle. Hintoja kritisoitu syystäkin. Maksan kyllä mielelläni vaikka 40€ annoksesta mikäli se olisi ennakkomarkkinoinnin mukainen lähellekään. Ja 20 näitä tavintoloita tulossa...nyt osuusliikejohtajat toimikaa...
- Anonyymi
Suomalainen liha parasta
- Anonyymi
jos sitä vain enää olisi
- Anonyymi
Kotimainen liha antaa työtä Suomeen 😊
- Anonyymi
Hetken epäilin olevani piilokamerassa haukattuani kuivaa, kylmää ja mautonta Babista luxus premium kebabia. Ei tullut kuvausryhmä esiin...
- Anonyymi
Lisää jakkupukutätien ketjuohjaamaa huttua.
- Anonyymi
Mikähän älynvälähdys oli vaihtaa se kebabliha pakaste suikaleisiin? ...samaahan saa ABC.lta tai voi valmistaa kotona! No eipähän tarvitse enää käydä!
- Anonyymi
Epäaitoja, karvattomia kebabeja.
- Anonyymi
Vaasassa oli nyt ymmärretty lopettaa Babista.
- Anonyymi
Hyvä alku Vaasa. 4 enää onneksi vain jäljellä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491486Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761325Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86983- 86926
- 13910
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee186868Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82801
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi74742Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17730