S-ryhmä perustaa "Babista" kebab-ravintolaketjun

Anonyymi-ap

Vihdoin saa itse omistamasta ketjustakin kebabia, tuota suomalaisten kansallisruokaa. Alkoikin pitsat jo tökkimään.

Ensimmäinen ravintola aukeaa kesäkuussa Mikkeliin.

"Babista on laadukkaaseen kebabiin keskittyvä ravintola. Sen sydän ovat Babistat - intohimoisesti asiakaskokemukseen suhtautuvat, vannoutuneet kebabin puolestapuhujat, joiden innostus näkyy jokaisessa annoksessa ja jokaisessa asiakaskohtaamisessa."

29

2901

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

PerusSuomelaisten himoruokaa taitaa tuo lastuiksi pienitty ympeä naudanliha olla...kerran söin..:/
      Muttta täytyyhän sen leijonariipuksen läpi työntää muslimimuonaa... HAHEHEEHOOO

• Anonyymi

Kansa vaatii kasvis-kebappia

• Anonyymi

Einari

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

😋 ­­N­­­y­­m­f­­o­m­­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17846185S

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Ravintoloiden omistajat syövät aina ilmaiseksi omissa ruokapaikoissaan. Syötkö sinä? Et.

• Anonyymi

Minun puolestani tunkeutujat saavat pitää kepappinsa, ei tuohon oikea suomalainen koske.

• Anonyymi

Aleksi Herveli väitti että normikebabissa on lihaa vain 10 prosenttia, mutta hänen Saksasta tilaamassa 100 %.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aleksin mesta on hommannut robotin leikkaamaan kebabsiivuja 10 tonnilla. Näyttäisi ettei ainakaan tuo kanavarras ole tehty jauhelihasta vaan riekaleista.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009558132.html

Saako robottiin asennettua ns. Karvarannetta, jotta kebab kokemus säilyy aitona.

• Anonyymi

Aleksi Herveli puhuu täyttä sontaa :D Alkuun väittivät lihan olevan omaa ja tuoretta. No eipä ole, koska pakaste tavara. Toiseksi mikään kebab-liha ei ole 100% lihaa, koska siinä on mausteita eli lihapitoisuus on maksimissaan 95%...

• Anonyymi

Aleksi Härvelissä on 50%liikaa lihaa

• Anonyymi

Paska lihaa saksasta en käy

• Anonyymi

Käyttää Snellmannin "lihaa". Eli siihen tyrehtyi into käydä siellä.

• Anonyymi

Kyllä on... viitsiikö tuollaiseen edes mennä syömään riekaleita.
      No, jos ei itse jaksa laittaa riekaleruokaa niin kai se on pakko.
      Itse syön vaikka puuroa mieluummin kuin noita "liha"riekaleita.

• Anonyymi

Joskus maistettiin Snellmannin jauhelihaa. Jäi syömättä, koska paketti aukaistessa haisi yrjöltä.

• Anonyymi

Mainiota. Mitä enemmän vetää kebua nassuun, sitä enempi saa boonusta.

• Anonyymi

King Kebab on ykkönen

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kepappi rulettaa. Hyvää on. Eikä ole suomalaista.

• Anonyymi

Seinäjoella alle kolme viikkoa toiminut Babista saanut surkeita arvosteluja. Itse yhden kerran kokemuksesta huomasin että lihavartaan, kastikkeiden ja mausteiden rakenteen ja maun tulee muuttua päinvastaisiksi. Meheviksi ja maistuviksi. Aloitetaan yksikössä opettelemalla juomaveden jäähdytys ja sitten nopea korjausliike tuotteiden valmistajien taholle. Hintoja kritisoitu syystäkin. Maksan kyllä mielelläni vaikka 40€ annoksesta mikäli se olisi ennakkomarkkinoinnin mukainen lähellekään. Ja 20 näitä tavintoloita tulossa...nyt osuusliikejohtajat toimikaa...

• Anonyymi

Suomalainen liha parasta

• Anonyymi

jos sitä vain enää olisi

• Anonyymi

Kotimainen liha antaa työtä Suomeen 😊

• Anonyymi

Hetken epäilin olevani piilokamerassa haukattuani kuivaa, kylmää ja mautonta Babista luxus premium kebabia. Ei tullut kuvausryhmä esiin...

• Anonyymi

Lisää jakkupukutätien ketjuohjaamaa huttua.

• Anonyymi

Mikähän älynvälähdys oli vaihtaa se kebabliha pakaste suikaleisiin? ...samaahan saa ABC.lta tai voi valmistaa kotona! No eipähän tarvitse enää käydä!

• Anonyymi

Epäaitoja, karvattomia kebabeja.

• Anonyymi

Vaasassa oli nyt ymmärretty lopettaa Babista.

• Anonyymi

Hyvä alku Vaasa. 4 enää onneksi vain jäljellä....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1486
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1325
    3. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      86
      983
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      926
    5. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      13
      910
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      186
      868
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      831
    8. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      801
    9. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      74
      742
    10. Kaipaan seuraasi niin

monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.
      Ikävä
      17
      730
    Aihe