Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Spermat vaimon pilluun

Mistä löytyisi varmuudella terve miesyksilö tai vaikka useampikin, jonka uskaltaisi antaa panna paljaalla ja laskea spermat vaimoni pilluun?
Rouva on hyvin säilynyt, povekas ja hoikka viisikymppinen ja osaa pukeutua seksikkäästi.
Aikaisemmin tapailimme tuttuja karavaanareita, mutta nyt auto on myyty.

Jari
262600
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 26

Vanhimmat

27-vuotias jaa 28-vuotias mies ja 25-vuotias rouva olisi halukkaita.
Olen rouvan aviomies ja meidän kimppakumppani voisimme tulla mukaan ja jos haluatte vain miehen tai kaksi sekin onnistuu.
Testissä voidaan käydä ja tuoda paperin mukanamme jos päätämme mennä pidemmälle.

Äänestä
  • Ylimääräistä naista ei tarvita. Sopisiko että kuvaan kuinka vaimoani nussitaan?
    Mielellään aloittaisimme tapaamisen niin, että istuisimme muutaman drinkin verran jossain (kesäterassilla) niin että voisitte arvioida vaimoni kesäasua ja olemusta. Pieni kopelointikin voisi olla mahdollista. Sitten siirtyisimme verstaalleni, missä on mm. sohva ja leveä vuode. Minä siirtyisin kuvauspaikkaan eli vastapäiselle tuolille kun te aloittaisitte "lähestymisen". Kuvaisin kuinka vaimoni pusero avataan ja rinnat otetaan liiveistä. Mielelläni saisin kuvan kun vaimoni kaadetaan sängylle, hame vedetään ylös ja riisutaan pikkarit ja ennen kaikkea levitetään vittu mahdollisimman auki. Jne...

Äänestä

• Anonyymi00015 kirjoitti:

Ylimääräistä naista ei tarvita. Sopisiko että kuvaan kuinka vaimoani nussitaan?
    Mielellään aloittaisimme tapaamisen niin, että istuisimme muutaman drinkin verran jossain (kesäterassilla) niin että voisitte arvioida vaimoni kesäasua ja olemusta. Pieni kopelointikin voisi olla mahdollista. Sitten siirtyisimme verstaalleni, missä on mm. sohva ja leveä vuode. Minä siirtyisin kuvauspaikkaan eli vastapäiselle tuolille kun te aloittaisitte "lähestymisen". Kuvaisin kuinka vaimoni pusero avataan ja rinnat otetaan liiveistä. Mielelläni saisin kuvan kun vaimoni kaadetaan sängylle, hame vedetään ylös ja riisutaan pikkarit ja ennen kaikkea levitetään vittu mahdollisimman auki. Jne...

Meille sopii jos matka on inhimillinen.
    Missä päin vaikutatte?
    T. 27-vuotias ja 28-vuotias mies

Äänestä

• Anonyymi00021 kirjoitti:

Meille sopii jos matka on inhimillinen.
    Missä päin vaikutatte?
    T. 27-vuotias ja 28-vuotias mies

Vantaalla asumme ja Tampereen seudulla on mökki. Entä te?
    Sopiiko valokuvaaminen?

t. Jari

Äänestä

• Anonyymi00040 kirjoitti:

Vantaalla asumme ja Tampereen seudulla on mökki. Entä te?
    Sopiiko valokuvaaminen?

t. Jari

Saat kuvata vapaasti kunhan ei tunnisteta kuvista.

Äänestä

Täällä.on.myös Jari joka voi laskea paljaalla vaimosi pilluun 😋

Äänestä
  • Minkälainen mies olet Jari. Ja muutkin halukkaat miehet.
    25-vuotias rva haluaisi kahta miestä

Äänestä

Olen vanhempi mies voisin nussia vaimoasi kiinnostaisiko

Äänestä
  • Löytyisikö jokin yhteystieto?

Jari

Äänestä

• Jaahas spedellä on tuollaset leikit mielessä. Eipä taida muita kiinnostuneita täältä löytyä.

Äänestä

ottakaahan yhteyttä niin sovitellaan

1Äänestä
  • onko sinulla s-posti mihin voi kirjoittaa

Äänestä

• Anonyymi00012 kirjoitti:

onko sinulla s-posti mihin voi kirjoittaa

Juu niuvanniemen suljetulla
    .com

Äänestä

• Anonyymi00026 kirjoitti:

Juu niuvanniemen suljetulla
    .com

Siellähän sä totta kai olet ja ihan hyvästä syystä.

Äänestä

• Anonyymi00030 kirjoitti:

Siellähän sä totta kai olet ja ihan hyvästä syystä.

Sää mää ja bää avautui jälleen piip piip

Äänestä

• Anonyymi00045 kirjoitti:

Sää mää ja bää avautui jälleen piip piip

Jaahas Niuvanniemen vakkari potilas on taas käynyt määkimässä. On taainut lääkkeet viedä kaiken aivotoiminnan.

Äänestä

Onnistuu M55

Äänestä

Taas on sedällä provoaloitus. Kehitä jotain muuta...

Äänestä
  • Näyttää sulle kelpaavan kun kommentoit. Teeppä kuule ihan ite jos osaat ja pystyt. Tai painu vittuun täältä vinkumasta.

Äänestä

• Anonyymi00039 kirjoitti:

Näyttää sulle kelpaavan kun kommentoit. Teeppä kuule ihan ite jos osaat ja pystyt. Tai painu vittuun täältä vinkumasta.

Oohh spede kilahti buaahaa

Äänestä

• Anonyymi00046 kirjoitti:

Oohh spede kilahti buaahaa

OOH Niinpä sulle on taas käynyt. Äläs nyt leikistä suutu.

Äänestä

Mä voisin panna häntä minulla on myös jalkafetissi joten annan myös mielelläni huomiota jaloille.
M48

Äänestä

Vieraat miehet ovat aina spermanneet vaimoni pillun ennen minua. Välillä kolmen vieraan miehen siemenet vaimoni pillussa.

Äänestä

Tästä

Äänestä

Vähemmistössä on ne miehet jotka ei pane paljaalla ja paina spermoja pilkun perälle jos siihen on tilaisuus. Ei sitä varmaan täältä tarvitse kysellä. Itse olen laskenut spermat tuttujen varattujen naisten pilluihin muutaman kerran vaikka heillä ei ole ollut mitään ehkäisyä. Yllätyslapsia ei ole tullut.

Äänestä

Löytyypi luotettava ja terve. Ja vieläpä karavaanari

Äänestä

Ketjusta on poistettu 54 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Mistä löytyisi varmuudella terve miesyksilö tai vaikka useampikin, jonka uskaltaisi antaa panna paljaalla ja laskea spermat vaimoni pilluun?
Rouva on hyvin säilynyt, povekas ja hoikka viisikymppinen ja osaa pukeutua seksikkäästi.
Aikaisemmin tapailimme tuttuja karavaanareita, mutta nyt auto on myyty.

Jari

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu