Mistä löytyisi varmuudella terve miesyksilö tai vaikka useampikin, jonka uskaltaisi antaa panna paljaalla ja laskea spermat vaimoni pilluun?
Rouva on hyvin säilynyt, povekas ja hoikka viisikymppinen ja osaa pukeutua seksikkäästi.
Aikaisemmin tapailimme tuttuja karavaanareita, mutta nyt auto on myyty.
Jari
Spermat vaimon pilluun
27
2429
Vastaukset
- Anonyymi
27-vuotias jaa 28-vuotias mies ja 25-vuotias rouva olisi halukkaita.
Olen rouvan aviomies ja meidän kimppakumppani voisimme tulla mukaan ja jos haluatte vain miehen tai kaksi sekin onnistuu.
Testissä voidaan käydä ja tuoda paperin mukanamme jos päätämme mennä pidemmälle.- Anonyymi
Ylimääräistä naista ei tarvita. Sopisiko että kuvaan kuinka vaimoani nussitaan?
Mielellään aloittaisimme tapaamisen niin, että istuisimme muutaman drinkin verran jossain (kesäterassilla) niin että voisitte arvioida vaimoni kesäasua ja olemusta. Pieni kopelointikin voisi olla mahdollista. Sitten siirtyisimme verstaalleni, missä on mm. sohva ja leveä vuode. Minä siirtyisin kuvauspaikkaan eli vastapäiselle tuolille kun te aloittaisitte "lähestymisen". Kuvaisin kuinka vaimoni pusero avataan ja rinnat otetaan liiveistä. Mielelläni saisin kuvan kun vaimoni kaadetaan sängylle, hame vedetään ylös ja riisutaan pikkarit ja ennen kaikkea levitetään vittu mahdollisimman auki. Jne... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylimääräistä naista ei tarvita. Sopisiko että kuvaan kuinka vaimoani nussitaan?
Mielellään aloittaisimme tapaamisen niin, että istuisimme muutaman drinkin verran jossain (kesäterassilla) niin että voisitte arvioida vaimoni kesäasua ja olemusta. Pieni kopelointikin voisi olla mahdollista. Sitten siirtyisimme verstaalleni, missä on mm. sohva ja leveä vuode. Minä siirtyisin kuvauspaikkaan eli vastapäiselle tuolille kun te aloittaisitte "lähestymisen". Kuvaisin kuinka vaimoni pusero avataan ja rinnat otetaan liiveistä. Mielelläni saisin kuvan kun vaimoni kaadetaan sängylle, hame vedetään ylös ja riisutaan pikkarit ja ennen kaikkea levitetään vittu mahdollisimman auki. Jne...Meille sopii jos matka on inhimillinen.
Missä päin vaikutatte?
T. 27-vuotias ja 28-vuotias mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meille sopii jos matka on inhimillinen.
Missä päin vaikutatte?
T. 27-vuotias ja 28-vuotias miesVantaalla asumme ja Tampereen seudulla on mökki. Entä te?
Sopiiko valokuvaaminen?
t. Jari - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vantaalla asumme ja Tampereen seudulla on mökki. Entä te?
Sopiiko valokuvaaminen?
t. JariSaat kuvata vapaasti kunhan ei tunnisteta kuvista.
- Anonyymi
Täällä.on.myös Jari joka voi laskea paljaalla vaimosi pilluun 😋
- Anonyymi
Minkälainen mies olet Jari. Ja muutkin halukkaat miehet.
25-vuotias rva haluaisi kahta miestä
- Anonyymi
Olen vanhempi mies voisin nussia vaimoasi kiinnostaisiko
- Anonyymi
Löytyisikö jokin yhteystieto?
Jari - Anonyymi
Jaahas spedellä on tuollaset leikit mielessä. Eipä taida muita kiinnostuneita täältä löytyä.
ottakaahan yhteyttä niin sovitellaan
- Anonyymi
onko sinulla s-posti mihin voi kirjoittaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko sinulla s-posti mihin voi kirjoittaa
Juu niuvanniemen suljetulla
.com - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu niuvanniemen suljetulla
.comSiellähän sä totta kai olet ja ihan hyvästä syystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellähän sä totta kai olet ja ihan hyvästä syystä.
Sää mää ja bää avautui jälleen piip piip
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sää mää ja bää avautui jälleen piip piip
Jaahas Niuvanniemen vakkari potilas on taas käynyt määkimässä. On taainut lääkkeet viedä kaiken aivotoiminnan.
- Anonyymi
Onnistuu M55
- Anonyymi
Taas on sedällä provoaloitus. Kehitä jotain muuta...
- Anonyymi
Näyttää sulle kelpaavan kun kommentoit. Teeppä kuule ihan ite jos osaat ja pystyt. Tai painu vittuun täältä vinkumasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttää sulle kelpaavan kun kommentoit. Teeppä kuule ihan ite jos osaat ja pystyt. Tai painu vittuun täältä vinkumasta.
Oohh spede kilahti buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oohh spede kilahti buaahaa
OOH Niinpä sulle on taas käynyt. Äläs nyt leikistä suutu.
- Anonyymi
Mä voisin panna häntä minulla on myös jalkafetissi joten annan myös mielelläni huomiota jaloille.
M48 - Anonyymi
Vieraat miehet ovat aina spermanneet vaimoni pillun ennen minua. Välillä kolmen vieraan miehen siemenet vaimoni pillussa.
Tästä
- Anonyymi
Vähemmistössä on ne miehet jotka ei pane paljaalla ja paina spermoja pilkun perälle jos siihen on tilaisuus. Ei sitä varmaan täältä tarvitse kysellä. Itse olen laskenut spermat tuttujen varattujen naisten pilluihin muutaman kerran vaikka heillä ei ole ollut mitään ehkäisyä. Yllätyslapsia ei ole tullut.
- Anonyymi
Löytyypi luotettava ja terve. Ja vieläpä karavaanari
Ketjusta on poistettu 54 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä411743Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2381316Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2001214- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057