Pyörävarkaudet suuuresa noususa kalajoella

Anonyymi-ap

Viikottain varastellaan kalajoella arvokkaita polkupyöriä. Tekijä suuriimmasa osasa sama ja jäänyt kiinikki monta kertaa mutta jatkaa vain tekojaan. Tuhansien eurojen arvosta . Mitä poliisi tekee?

15

555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä liiottele, oletko edes ilmoittanut poliisille.

    • Anonyymi

      Hakee varmaan pyörät pois

      • Anonyymi

        Ei muuten hae. Yhdellä narkilla on autotallissa paljonkin varastettuja pyöriä. Ei poliiseja kiinnosta, varmasti tietävät, kun yleisesti puhutaan ja tiedetään. Omani oon hakenut 2 kertaa pois sieltä. Ja nyt vielä nuoriso varastelee pyöriä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten hae. Yhdellä narkilla on autotallissa paljonkin varastettuja pyöriä. Ei poliiseja kiinnosta, varmasti tietävät, kun yleisesti puhutaan ja tiedetään. Omani oon hakenut 2 kertaa pois sieltä. Ja nyt vielä nuoriso varastelee pyöriä.

        Se on muute jännä homma miksi poliisi ei pane tälle touhulle loppua. Samaa kuulut kylillä että tämä tekee tätä iha lähes jokapäivä ja vähät välittää poliisista. Ja kuinka monien tuhansien euroje arvosta tämäki näitä tosiaan on jo vienyt ja jollekkiha tää nää myy sit ja panee rahaksi. Aika noloa paikalliselta poliisilta ku ei tälläistä saa kuriin ku puolet kylästä jo tästä puhuu. Ne jotka tietää nimen ni kannattaa googlettaa. Löytyy aika mielenkiintoista tietoa esim ylilaudalta.


    • Anonyymi

      Mitenkähän nämä varkaudet loppuu jos kukaan ei tee mitään?

      • Anonyymi

        Mitäpä luulet - miten loppuisi - vanhat keinot käyttöön...


    • Anonyymi

      Taitaaolla taktiiikkana että odotellaan niinkauan että kaikki pyörät on varastettu niin pyörävarkaudet loppuu kun ei ole mitä varastaa tai loppuu pyörävarkaalta tila mihin viedä enään pyöriä

    • Anonyymi

      Eli jollain narkomaanilla on omassa autotallissaan tuhansien eurojen edestä varastettuja polkupyöriä. Ja joku on jopa kahdesti hakenut omansa sieltä pois🤭 koittakaa nyt keksiä joku parempi juttu.

      • Anonyymi

        Jos olet kalajoen facebook ryhmisä ni näkyyhä tuola viikottain ihmiset ilmottavan et ku on taas varastettu kallis pyörä ja tuntomerkit monesa tapauksesa ollu aina samat ku tuntuu kaveri jäävä kameroihinki eikä välitä


      • Anonyymi

        Niin, itseasiassa olen hakenut 2 pyörääni. Kun tiedän ja ihan yleinen tieto että sieltä löytyy kadonneita pyöriä. Aika moni hakenut, osan heittävät jokeen. Toki voisin nimen tähän laittaa, mutta ei ole halua siihen. Toki kun et usko, niin elät kyllä aika ummikkona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, itseasiassa olen hakenut 2 pyörääni. Kun tiedän ja ihan yleinen tieto että sieltä löytyy kadonneita pyöriä. Aika moni hakenut, osan heittävät jokeen. Toki voisin nimen tähän laittaa, mutta ei ole halua siihen. Toki kun et usko, niin elät kyllä aika ummikkona.

        Haluat touhun loppuvan, mutta nimeä et halua laittaa. Mikset? Omituinen pyörävaras kyllä on jos pyörät on omatoimisesti sieltä takaisin noudettavissa. Ja jos se etten ole facebookissa tekee minusta ummikon , niin olen sitä mielelläni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluat touhun loppuvan, mutta nimeä et halua laittaa. Mikset? Omituinen pyörävaras kyllä on jos pyörät on omatoimisesti sieltä takaisin noudettavissa. Ja jos se etten ole facebookissa tekee minusta ummikon , niin olen sitä mielelläni.

        Niin, kuten täällä jo aiemmin joku kertoi, nimen tietää useat, kuvia jne. Mutta mitä hyötyä, kun jatkaa toimintaa. Tässä tullaan siihen, että vaikka on sakotettu joskus, ei lopeta, sakkoja ei maksele kun työyön jne. Tuskin on edes ainoa suomessa laatuaan. Voishan nämä laittaa suoraan vankilaan muutamaksi vuodeksi, vähällä ruoalla ja vedellä. Nythän nuorista osa tekee samaa, kun ei tule kuin pään silityksiä ja pitää ymmärtää....


    • Anonyymi

      Katson aina ensimmäiseksi onko pyörä tallella kun herään

      • Anonyymi

        Ota yöksi viereen se pyörä.


    • Anonyymi

      Luinjuuri että Ylivieskanpoliisilla oli mennyt 10 minuuttia kun oli selvittänyt pyörävarkauden Eikö Kalajoen pyörävaras vois laittaa nimensä ja osotteensa tänne niin katsotaan kuinkakauan Kalajoella menee

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1991
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1475
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe