Viisasta puhetta tuulivoimasta ja päätöksenteosta.

Anonyymi-ap

30

577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koulu jos lopetetaan Itäkylästä, niin se tarkoittaa sitten myös sitä, että tuulivoimaloita ei Itäkylään tule!

      • Anonyymi

        Myllyt tulee tilalle


    • Anonyymi

      Outoa porukkaa nämä tuulivoiman vastustajat.

      • Anonyymi

        Vimpelöt täällä provosoi kuten tavallista.


    • Anonyymi

      Oli kyllä hyvä ja asiallinen ohjelma. Kunnan johtotroikalla ei ollut paljon sanottavaa. Osaisiko joku linkittää tämän myös Lappajärven facebookiin?

      • Anonyymi

        Tämä pankkiiri ei omista Lappajärvellä mitään,ei maksa tänne veroa.ei tuo tänne mitään muuta kuin jätettä On se kumma kun nämä aikanaan täältä pakoon lähteneet tulevat etänä neuvomaan meitä jotka yritämme tulla täällä toimeen ja pitää kuntaa pystyssä,sietäisi hävetä mutta huomaavan tämän kaverin puheista että ei oo kyllä ihan terve


      • Anonyymi

        Löytyihän tuo sama linkki fb:sta. En vaan heti huomannut. Kiitos!


    • Anonyymi

      Tämä kaverihan on puhunut täyttä valetta,ihme että saa olla Osuuspankissa töissä

      • Anonyymi

        Lappajärven unnalla taitaa olla sama kohtalo kuin seurakunnalla. Jos hallinnollinen osaaminen on noin huonolla tasolla, niin pakkoliitos on edessä.


      • Anonyymi

        kauhavalla ei edes tiedetä mitä onnellisuus tarkoittaa


      • Anonyymi

        Taitaa kuntajohto olla enempi alajärven kannalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa kuntajohto olla enempi alajärven kannalla.

        itäkylän ruma mies tuulimyllyjä vastaan, ja alajärven liitoksen puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itäkylän ruma mies tuulimyllyjä vastaan, ja alajärven liitoksen puolesta.

        Yli tuhat ihmistä vastustaa tuulimyllyjä ja ilmeisesti vain kourallinen kepulaisia puolustaa nimeä. Liitosta alajärveen voi neuvotella vain kuntajohtotasolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yli tuhat ihmistä vastustaa tuulimyllyjä ja ilmeisesti vain kourallinen kepulaisia puolustaa nimeä. Liitosta alajärveen voi neuvotella vain kuntajohtotasolla.

        Kuntalaisilta vastustaa noin 150 henkilöä.Muut loput saavat vastustaa miten lystäävät sillä ei oo mitään merkitystä Tämä pankkiirikin vastustaa mutta ei tuo Lappajärvelle euron euroa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuntalaisilta vastustaa noin 150 henkilöä.Muut loput saavat vastustaa miten lystäävät sillä ei oo mitään merkitystä Tämä pankkiirikin vastustaa mutta ei tuo Lappajärvelle euron euroa

        osakuntaliitos tulee tapahtumaan, sanokoon kunnan elätit mitä haluavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        osakuntaliitos tulee tapahtumaan, sanokoon kunnan elätit mitä haluavat.

        Älä unta nää.Erikoisia haaveita mutta pettymys on karvas.Kaikista liitoksista päätökset tekevät valtuustot,ei kylätoimikunta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä unta nää.Erikoisia haaveita mutta pettymys on karvas.Kaikista liitoksista päätökset tekevät valtuustot,ei kylätoimikunta

        Lappajärvellä hallitus ajaa itäkyläläisiä vimpeliin ja alajärvellé, ei kylätoimikunta. Valtuustoon asti ei asiaa ole edes viety.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuntalaisilta vastustaa noin 150 henkilöä.Muut loput saavat vastustaa miten lystäävät sillä ei oo mitään merkitystä Tämä pankkiirikin vastustaa mutta ei tuo Lappajärvelle euron euroa

        Jaa jaa, tämäkö on sitä demokratiiaa, josta kunnanjohtaja sekä hallituksen ja valtuuston puh.joht. puhui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lappajärvellä hallitus ajaa itäkyläläisiä vimpeliin ja alajärvellé, ei kylätoimikunta. Valtuustoon asti ei asiaa ole edes viety.

        Eikä etene


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa jaa, tämäkö on sitä demokratiiaa, josta kunnanjohtaja sekä hallituksen ja valtuuston puh.joht. puhui.

        Kunta on kuntalaisia varten,mua ei kiinnosta mitä mieltä on jossain Keski-Pohjanmaalla asuva pankkiiri meidän kaavoista.Tuskin Hesalaisia kuntapäättäjiä kiinnostaa meidän mielipiteet heidän päätöksistä.Tämä on sitä demokratiaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunta on kuntalaisia varten,mua ei kiinnosta mitä mieltä on jossain Keski-Pohjanmaalla asuva pankkiiri meidän kaavoista.Tuskin Hesalaisia kuntapäättäjiä kiinnostaa meidän mielipiteet heidän päätöksistä.Tämä on sitä demokratiaa

        Heh, minusta tämä "pankkiiri" tekee hyvää työtä, kun puolustaa täällä asuvia ihmisiä, eläimiä, kasveja ja luontoarvoja ylipäänsä. Ne, jotka tykkää tuulimyllyistä voivat muuttaa asumaan alueelle, jossa on tuulimyllyjä. Minä nautin kotiseudustani sellaisena kuin se nyt on, ilman tuulimyllyjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, minusta tämä "pankkiiri" tekee hyvää työtä, kun puolustaa täällä asuvia ihmisiä, eläimiä, kasveja ja luontoarvoja ylipäänsä. Ne, jotka tykkää tuulimyllyistä voivat muuttaa asumaan alueelle, jossa on tuulimyllyjä. Minä nautin kotiseudustani sellaisena kuin se nyt on, ilman tuulimyllyjä.

        Oletko valmis maksamaan siitä että kunnalta jää huomattavia tuloja saamatta.Huutaa vastustajat mitä tahansa euroja saamatta,näkyy kelpaavan Vimpelille.Alajärvelle,Soinille jne....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, minusta tämä "pankkiiri" tekee hyvää työtä, kun puolustaa täällä asuvia ihmisiä, eläimiä, kasveja ja luontoarvoja ylipäänsä. Ne, jotka tykkää tuulimyllyistä voivat muuttaa asumaan alueelle, jossa on tuulimyllyjä. Minä nautin kotiseudustani sellaisena kuin se nyt on, ilman tuulimyllyjä.

        Ei varmaan sua harmita että kunta nostaa maksuja,veroja.Taitaa olla niin että joku muu maksaa sun elämisen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko valmis maksamaan siitä että kunnalta jää huomattavia tuloja saamatta.Huutaa vastustajat mitä tahansa euroja saamatta,näkyy kelpaavan Vimpelille.Alajärvelle,Soinille jne....

        Hyvinhän tässä on pärjätty ilman tuulimyllyjäkin, en ole huomannut, että mitään maksuja olisi pitänyt korottaa. Päinvastoin. Kunta on rakentanut mm. kalakanavan, koulun, liikuntahallin, satsannut nykälään. Kaikki tämä ilman tuulimyllyjäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvinhän tässä on pärjätty ilman tuulimyllyjäkin, en ole huomannut, että mitään maksuja olisi pitänyt korottaa. Päinvastoin. Kunta on rakentanut mm. kalakanavan, koulun, liikuntahallin, satsannut nykälään. Kaikki tämä ilman tuulimyllyjäkin.

        Kaikki on tehty velaksi.Meillä on ongelmana se että väki vähenee ja samalla verotulot pienenee,jos korot nousee tulee lainanhoitokuluista merkittävä kuluerä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki on tehty velaksi.Meillä on ongelmana se että väki vähenee ja samalla verotulot pienenee,jos korot nousee tulee lainanhoitokuluista merkittävä kuluerä

        Niinpä, nämä ongelmat ovat olleet tiedossa jo ennen velanottoa. Mutta näillä mennään. Sama tilanne valtiolla.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Demokratialla on omat ongelmansa aina myös.

    • Anonyymi

      Ei muuta kuin, Loma lappajärvi, Loma lappajärvi, Loma lappajärvi
      Loma lappajärvi, Loma lappajärvi, Loma lappajärvi, Loma lappajärvi
      Loma lappajärvi, Loma lappajärvi, Loma lappajärvi, Loma lappajärvi
      Loma lappajärvi, Loma lappajärvi, Loma lappajärvi, Loma lappajärvi
      Loma lappajärvi, Loma lappajärvi, Loma lappajärvi, Loma lappajärvi
      Loma lappajärvi, Loma lappajärvi, Loma lappajärvi, Loma lappajärvi
      Loma lappajärvi, Loma lappajärvi, Loma lappajärvi, Loma lappajärvi
      Loma lappajärvi, Loma lappajärvi, Loma lappajärvi, Loma lappajärvi
      Loma lappajärvi, Loma lappajärvi, Loma lappajärvi, Loma lappajärvi
      Loma lappajärvi, Loma lappajärvi, Loma lappajärvi, Loma lappajärvi
      Loma lappajärvi, Loma lappajärvi, Loma lappajärvi, Loma lappajärvi
      Jo yli 50 vuotta.

      Kaikki vaan lomalle, jättäkää kaikki työ tekemättä.

      • Anonyymi

        Niin, perusongelmahan meillä on ollut jo vuosikymmeniä se, että arvostetaan enemmän kulttuuriharrasteita kuin työntekoa. Ja seuraumukset näkyvät.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      115
      1659
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      61
      1066
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      137
      990
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      74
      867
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      95
      866
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      20
      838
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      36
      812
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      739
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      725
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      701
    Aihe