Takavuosina oli vielä diabetes hoitajia jotka ottivat vastaan, opastivat. Nyt pitää itse pitää huoli kaikesta. Ennen seurattiin arvoja ja otettiin lääkäri on yhteys hoitajan kautta.
Nyt on ihan omissa käsissä miten hoituu. Soitin vuoden kuluttua edellisistä verikokeista että pitäisi käydä verikokeissa diabeteksen takia. Hoitaja ei laittanut verikokeisiin ollenkaan rasva arvoja vaikka näitä varten on lääke. Listaan laitettiin 8 muuta arvoa. Kantaan oli laitettu POTILAS TULKITSEE ITSE TULOKSET.
Osaan kyllä itse tulkita paitsi niitä puuttuvia rasva arvoja. Mutta osaako kaikki. Sokeria mittaan kotona itse.
Kohta varmaan otetaan itse kotona verikoe. Lähetetään labraan ja tulkitaan itse.
Minusta nettiyhteydet on hyviä että säästetään lääkärin aikaa. Mutta jotain voi jäädä huomaamatta jos potilas itse tulkitsee.
Diabeetikot huonossa hoidossa
Anonyymi-ap
1
213
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 264081
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1323987- 563549
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans203435- 793417
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe633270- 812856
- 542775
- 202514
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142254