Kaverien runkkaus

Anonyymi-ap

Oonko ainoa joka on halunnu runkata muitten kanssa tai et joki toinen runkkaa?
Ja mistä kiihotutte, ite kiihotun ku vaik kaveri käyttää jotai seksikkäitä boksereita niiku vaik joka valkosia calvin klein. Kerran mun housut oli märkiä touhu tipoista ku mun yks kaveri oli ollu mun edessä vaan calvin kleinin boksuissa
Runkkaatteko usein ja mille?

15

1266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jaahas spedellä taas sekottaa buaahaa

    • Anonyymi

      Nuorena runkattiin toisiamme naapuripojan
      kanssa . Täytyy myöntää että oli kyllä ihan mukava nautinnollinen kokemus . Vielä nyt vanhempana voisi olla ihan kiihottava jonkun
      tosen miehen kullia runkata ja imeä .
      M 64 CD 💃♥️

      • Anonyymi

        Sinulla ei lerppa kullisi seiso ollenkaan ja saat ainoan nautinnon täällä kirjoittamalla kateellisena näitä provojasi, tiedoksi että vanhassa vara parempi :)


      • Anonyymi

        Tiedoksi sinulle, toisten juttujen haukkuja ,
        sinusta tulee joskus iäkkäämpi jos saat elää
        asennevammasi kanssa .
        M 64 CD💃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedoksi sinulle, toisten juttujen haukkuja ,
        sinusta tulee joskus iäkkäämpi jos saat elää
        asennevammasi kanssa .
        M 64 CD💃

        Oohh spede kilahti buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oohh spede kilahti buaahaa

        Jos et osaa olla asiallinen niin älä kirjottele tänne typeriä kommenttejäsi .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et osaa olla asiallinen niin älä kirjottele tänne typeriä kommenttejäsi .

        Spede kilahti buaahaa


    • Anonyymi

      Aikanaan 35v ollessa tein jutun kaverini 64v miehen katsellessa.Yleensä olin kokonaan alasti ja vaihtelevasti pöydällä polvillaan tai sängyssä alusta loppuun saakka

      Muutama vuosi tehtiin näin ja sopi hyvin,kun molemmat puutteessa ja ei pidemmälle haluttu mennä

    • Anonyymi

      Kerran keskuspuistossa syysiltana runkkailin nahkahousut ja nahkarotsi päällä . Lintsin alapuolella metsän siimeksestä tuli kaveri tsiikaa mitä tapahtuu, jatkoin edelleen vetäen esinahkan tiukalle taakse ja koko komeus muhkean kova terska pullistuen näytin komeuden , kaveri otti otteen kyrvästäni ja avasi omat farkkunsa siinä runkattiin ja kohta takaani kaveri jota en ollut huomannut tarrautui kiveksiini puristaen ja samalla otti oman kyrpänsä esiin . Ensin itse laukesin ja kova äännähtely kuului puolipimeässä puistossa , kaksi muuta orkkasi peräjälkeen ,oli tosi kiihottavaa kun oli tuntemattomat runkkukaverit ja kun molemmat kehuivat komeaa 20cm kyrpääni.

    • Anonyymi

      Olin 24v kun olin kaverin kanssa ottamassa vähän keppanaa.
      En tiennyt onko kaverini gay tai bi. Epäilin että on bi.
      Yritin illan mittaan heittää seksististä läppää mutta tuloksetta.
      Menimme uimalalle ja oli jo vähän hämärää. Uimalan kopissa sanoin yht'äkkiä että "kumpiko riisuu nopeammin itsensä alasti" ihme tapahtui, kaverini alkoi riisuutua kuin kilpaillakseen. Minäkin vetäisi takin ja paidan pois ja samalla seurasin kaverini, humalassa hoipouen kaverini alkoi riisua jo farkkujaan samalla lähti aluspöksytkin. Minä kiiruhdin myös ja alkoi heti kalu kovettua. Sanoin että haluatko ottaa suuhun ja tarjosin puolikovaa kaluni ja kaverini ottaäi kaluni suuhunsa. Hänen hampaansa teki hieman kipeää. Pyysin ottamaan hellemmin. Pian vaihdoimme osia, polvistui kaverini eteen ja otin hänen kalun suuhun, tunsin kuinka se kovettuu ja samalla puristelin pakaroita. Lopuksi kisailimme kummalta tulee ensimmäisenä orkku. Laukesimme lähes samaan aikaan kun itse pidättelin.
      Selvin päin emme asiaa ostaneet puheeksi. Elämä vei meidät eri suuntiin, vuosia on kulunut emmekä ole nähneet. Joskus runkatessa muistelen tapausta, se kiihottaa vieläkin.

      • Anonyymi

        Kimpparunkkaus jätkien kanssa on nautinto varsinkin kun itellä on aika iso, kiihottaa kun kova kalu saa toiset jätkät kiihottuu. Joskus kävi niin että äijät runkkasi mua toinen imi terskaa ja toinen nuoli mun karvapalleja. Laukesin suuhun kaveri oli suu täynnä mun spermaa se antoi lisää itsetuntoa on niin miehekästä kun kova kyrpäni syöksee nesteet partaleuvan suuhun.


    • Anonyymi

      H­­­ei! Ku­­ts­­um­me sinu­­t kä­ym­­ään u­ude­­­ss­­­a cha­­tissa! Mei­tä on yl­i mil­joona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/Y6s1B4

    • Anonyymi

      nuorena kaverit tykkäs kun niitä runkkasin sitten parani kun aloin ottaamaan suuhun jotkut halus pannakin voi ihana nuoruus

    Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      180
      1553
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      57
      1058
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      822
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      781
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      115
      730
    6. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      717
    7. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      696
    8. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      679
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      644
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe