No siis.. otsikossa olikin kysymys mutta tässä vielä tarkemmin omasta kokemuksestani: Olen 12 (kohta 13) vuotias tyttö, joka on ratsastanut 2,5 vuotta. Osaan kaikki askellajit, laittaa hevosen kuntoon, ainakin perusasiat ja vähän yli. Olen vetänyt enimmäkseen issikoilla, mutta se ei tarkoita ettenkö osaisi muitakin ratsastaa. Vuokraponilla siis nyt tarkoitetaan semmoista jolla käydään pari kertaa viikossa, ja etsisin jonkun opetusmestarin en liian haastavaa ponia itselleni.
Olenko valmis vuokraponiin?
Anonyymi-ap
1
270
Vastaukset
- Anonyymi
Sinuna odottaisin ja opettelisin vielä vähän lisää, vaikka saattaisit ehkä juuri ja juuri pärjätä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614448KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1533303Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?572602Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492564- 1122335
- 241903
- 241691
- 301636
- 1691550
- 361275