No siis.. otsikossa olikin kysymys mutta tässä vielä tarkemmin omasta kokemuksestani: Olen 12 (kohta 13) vuotias tyttö, joka on ratsastanut 2,5 vuotta. Osaan kaikki askellajit, laittaa hevosen kuntoon, ainakin perusasiat ja vähän yli. Olen vetänyt enimmäkseen issikoilla, mutta se ei tarkoita ettenkö osaisi muitakin ratsastaa. Vuokraponilla siis nyt tarkoitetaan semmoista jolla käydään pari kertaa viikossa, ja etsisin jonkun opetusmestarin en liian haastavaa ponia itselleni.
Olenko valmis vuokraponiin?
Anonyymi-ap
1
265
Vastaukset
- Anonyymi
Sinuna odottaisin ja opettelisin vielä vähän lisää, vaikka saattaisit ehkä juuri ja juuri pärjätä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112563- 1751735
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601602- 1241470
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761252
- 35996