Eulla jo nolla kasvu!

Anonyymi-ap

Kohta miinusmerkkinen. Inflaatio pilvissä. Ursulan pakotteet usan juoksupoikana hintoihinsa!

17

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ruuan hinta nousut 16%. Eurakastajat taputtaa maaorjan käpäliään!

      • Anonyymi

        Joo, Venäjällä kaikki on ihan loistavaa;-DD

        Unohdit mainita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, Venäjällä kaikki on ihan loistavaa;-DD

        Unohdit mainita!

        On siellä kasvua,kun Eulla miinusta,natonuija!


    • Anonyymi

      EU harjoittaa omaa politiikkaansa,USA omaansa. Joskus koordinoidaan,joskus ei.
      Mistäpä EU-vihaajat senkään tietäisivät.

      • Anonyymi

        Pakoteissa lähti Usan naruun!


      • Anonyymi

        Ystävä ihanaa kun poltit vappuna niitä EU juttujasi jan pilkkasit EU tasi mutta se sinun gay juttusi olisi kyllä saanu jäädä tekemättä ethän tee sitä toista kertaa? paikalla oli niitä vihreitäki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ystävä ihanaa kun poltit vappuna niitä EU juttujasi jan pilkkasit EU tasi mutta se sinun gay juttusi olisi kyllä saanu jäädä tekemättä ethän tee sitä toista kertaa? paikalla oli niitä vihreitäki

        Ai joku poltti pakotekiimasia vappuna. Oikealla asialla silloin,Eu pöljärakastaja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai joku poltti pakotekiimasia vappuna. Oikealla asialla silloin,Eu pöljärakastaja!

        Joo sielä tilaisuudes oli tuo tämän sivun EU vihaaja toistelija joka joi 1 olutta ja poltto kaikkee EU romua sielä ja oli jonku miehehen kans niing


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo sielä tilaisuudes oli tuo tämän sivun EU vihaaja toistelija joka joi 1 olutta ja poltto kaikkee EU romua sielä ja oli jonku miehehen kans niing

        Kait hyvä tarkoitus?


    • Anonyymi

      Eu sukeltaa ja jouksupojan juoksutajalla pankkeja nurin!

    • Anonyymi

      Kokonaisnolla, eli rikkaammat köyhtyi ja köyhemmät rikastui, kun ennen rikkaammat pysy jopa omillaan, rahoittaessaan muuta maailmaa, imuroiden halpatyövoimaa, joka on kaiken pahan alku ja juuri ja se liikenne kohdistuu rikkaampiin maihin, ja köyhemmät kärsii aivovuodosta, mutteivät mamuista ja rikastuvat edelleen. Lopulta ollaan kaikki yhtä rikkaita tai köyhiä, ja sitten on jotain toivoa paremmasta joka Eu-maassa. Puolessa Eu:ta tosin vaikuttaa asenteet, kun niiden sama geneettinen aines on 90-95 ÄO:ssa, ja lukemat on rinnastettavissa elintasoon kaikin osin, että tason näennäinen nousu voi vaatia jatkuvia avustuksia kuten Afrikassa. Kun taas esim. Viron ÄO on satasen, että heitä ei pidättele mikään, kuten ollaan jo nähty.

      Eu:ssa nyt 20v, joka ollaan poljettu paikallaan, ja alaspäin, ja 50v lie vielä edessä tätä, joka tilanne on pahempi kuin Ruotsi nyt, jossa olemme 10v kuluttua tällä vauhdilla.

      Odotamme köyhä-Eu:n rikastumista saamaten, ja aivovuoto on sitten korkeintaan muualle maailmaan, kuten Kanadaan ja Australiaan, ja ehkä jenkkeihin, jos saa paljon palkkaa.

      ÄO:n taso, se kai edelleen säilyy satasen kieppeillä valkoisilla, ja lähi-Aasian ja Afrikan 70-80-ÄO.t nousee 90:een, kuten jenkeissä ja UK:ssa, mutta siihen menee jokunen sata vuotta ja vaatinee jonkin verran valkoisia geenejä, kulttuurin, koulutuksen ja oman geneettisen aineksen potentiaalin aktivoitumista sukupolvesta toiseen. Että sen osin ei olla aivan perseellään, vaikkei vasurit ja kokoomus sitä tiedäkään.

      Mamujen muutto Suomeen luo myös alemman luokan, joka tekee alempia töitä, ja korkeakoulupaikat ja muut positiot ja tittelit on paremmin alkukansan ja valkoisten saavutettavissa. Niiden omissa maissa kun korkeakoulutettujen keski-ÄO ei ole 110-114 vaan 100 +/- 5.

      • Anonyymi

        Pitä huomata,että mamutus muttaa Eun tummapintaiseksi islamivaltioiksi!


    • Anonyymi

      Miten Eu taas kerää miljardin Ukrainan tykinkuuliin? Helppo nuijajohtajien lupailla ,kuin Marini hornetteja?

    • Anonyymi

      Eussa johtajilla ole huolta Mistä rahat? Eri miehet ne joutuu kansan selkänahasta repii!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Eu höyliä rahanjakaja! Kuka maksaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      138
      1401
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe