Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

ahdistus, pahoinvointi, MÄMMISTÄ????

Anonyymi-ap

okei, no oon nyt tässä 6päivän sisään käyttänyt essoja 3kertaa. yhessä vaiheessa 2päivää putkeen. oon polttanut myös savuu aina samalla, savuu oon muutenkin polttanut jotain 2vk putkeen. joku päivä olin vaan pilvessä ja kännissä. mut kumminkin. siitä on joku pari päivää kun viimeks otin essoja ja ainahan se siinä hetkessä hyvältä on tuntunut, mutta aamut on ollu vaan hirveenpiä. mulla on ollut ahdistus- ja stressipahoinvoinvointia ajoittain, mutta nyt sitä on ollut joka aamu vaan pahempana. mulla on myös päivittäistä derealisaatiota ja mulla on dissosiaatiohäiriö. ja se nyt on tullut vaan pahempana joka päivä. eilenkään en pystynyt tekemään mitään, muuta kun makaamaan sängyssä kun olo oli ihan helvettiä. essojen jälkeen ei oo ollut ruokahaluakaan ollenkaan. kun mulla on siis myös syömishäiriö, niin oon pilvenpoltolla yrittänyt sitä auttaa. mutta nyt oon polttanut savua kans, ja vaikka mä söisin oikeesti paljon niin silti on huono olo ja heikottaa. meen tänään ostaan taas esson, kun ei toi olo muuten helpota. huominen on sitten taas uusi seikkailu.

15

309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja kierre on. Valmis. Päihteiden käyttösi vain pahentaa oireilua

      • Anonyymi

        Olin sanomassa ihan samaa.
        Ehkä tuon kannattaisi hakeutua katkolle johonkin, ja miettiä noita huumeasioita uudestaan, jos meinaan joskus haluaa päästä siitä ahdistuksesta ja pahasta olosta eroon.
        Huumeet ei tule ikimaailmassa poistamaan noita psyykkisiä ongelmia, päinvastoin.
        Suoraa tekstiä, mutta sama asia, sanoo sen sitten hitaasti kierrellen, tai suoraan töksäyttäen.


      • Anonyymi

        oireet onkin todennäköisesti viekkareita :// ja nyt vituttaa, kun oon pistänyt itteni tähän huumehelvettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oireet onkin todennäköisesti viekkareita :// ja nyt vituttaa, kun oon pistänyt itteni tähän huumehelvettiin.

        luin kans netistä, että näihin mämmiviekkareihin olisi yhteydess myös korkea pulssi, ja tänään multa otettiin syömishäiriön takia pulssi ja verenpaineet ja olihan se pulssi sitten 98. normaalisti 66.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oireet onkin todennäköisesti viekkareita :// ja nyt vituttaa, kun oon pistänyt itteni tähän huumehelvettiin.

        Mutta tiedätkö, että sieltä helvetistä on mahdollista päästä pois?
        Kukaan ei voi sanoa, että se helppoa olisi. On vain itsestä kiinni, haluaako, jaksaako alkaa yrittää saada omat asiat paremmiksi.
        Puntaroi sun elämässä olevia asioita, mikä on hyvää, ja mikä on huonoa. Mille et haluaisi mitään muutosta, ja mitä haluaisit muuttaa.
        Ehkä tylsiä neuvoja, mutta jostain on aina lähdettävä, jos haluaa eteenpäin.

        Ja kertaalleen taas, ahdistus ja/tai muutkaan ongelmat ei poistu kamaa vetämällä.
        Mieti, kun käytät kamaa sen takia, ku on paha olla. Ja sit kun oot käyttänyt kamaa, sulla on siitä paha olla.
        Pakenet pahaa oloa aiheuttamalla itselle pahaa oloa. Se on ainoa kierre, mikä pyörii jatkuvasti, jos ei sitä yritä saada poikki.
        Toivon sulle kaikkea hyvää, valoisampaa tulevaisuutta, vaikken sua tunnekaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta tiedätkö, että sieltä helvetistä on mahdollista päästä pois?
        Kukaan ei voi sanoa, että se helppoa olisi. On vain itsestä kiinni, haluaako, jaksaako alkaa yrittää saada omat asiat paremmiksi.
        Puntaroi sun elämässä olevia asioita, mikä on hyvää, ja mikä on huonoa. Mille et haluaisi mitään muutosta, ja mitä haluaisit muuttaa.
        Ehkä tylsiä neuvoja, mutta jostain on aina lähdettävä, jos haluaa eteenpäin.

        Ja kertaalleen taas, ahdistus ja/tai muutkaan ongelmat ei poistu kamaa vetämällä.
        Mieti, kun käytät kamaa sen takia, ku on paha olla. Ja sit kun oot käyttänyt kamaa, sulla on siitä paha olla.
        Pakenet pahaa oloa aiheuttamalla itselle pahaa oloa. Se on ainoa kierre, mikä pyörii jatkuvasti, jos ei sitä yritä saada poikki.
        Toivon sulle kaikkea hyvää, valoisampaa tulevaisuutta, vaikken sua tunnekaan.

        kiitos kovasti :/ ja on vaan niin rankk tilanne elämässä muutenkin että en tiedä että onko täällä elossa mitään järkeä olla. mutta jos joku tekee mut onnelliseksi, edes hetkeksi, niin eikö sekin oo hyvä? ei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kiitos kovasti :/ ja on vaan niin rankk tilanne elämässä muutenkin että en tiedä että onko täällä elossa mitään järkeä olla. mutta jos joku tekee mut onnelliseksi, edes hetkeksi, niin eikö sekin oo hyvä? ei

        Totta kai jokainen haluaa olla onnellinen, sitä ei voi kieltää.
        Huumeiden käyttäjät varmaan itsekin tietävät, ettei huumeilla hankittu " onni " ole kovin pysyvää.
        Päinvastoin, koko elämä luisuu ajan kanssa vain ikävämpään suuntaan, ja siitähän on onnellisuus tosi kaukana.

        Me ihmiset ollaan kovin erilaisia käsittelemään elämän rankkoja tilanteita, toiset kestävät rankat tilanteet paremmin kuin toiset. On ikävää, jos joku ajautuu siitä syystä huumehelvettiin, se se vasta rankkaa onkin.

        Eloon pystyy saamaan järkeä, jos sitä tosissaan haluaa, ja kohtaa itsensä ja ongelmansa.
        Se on täysin mahdollista, vaikka tuntuisi ihan muulta.
        Rankkojakin asioita pystyy oppia käsittelemään ilman päihteitä, päihteisiin niitä tavallaan vain pakenee, eikä ne poistu olemasta hetkellisen " onnen " takia.

        Apua näihinkin asioihin on mahdollista saada, jos jossain kohtaa kokee, että nyt olisi aika tehdä jotain. Sekin vain lähtee aina itsestä, ulkopuolinen ei pysty käskyttämään toista ihmistä, tee niin tai tee näin.


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😍 ­­­N­­­y­­m­­f­o­m­­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17848543l

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Essojen jälkeen serotoniini on matalalla kaksi viikkoa jotkut ostaa siihen 5htp luontaistuotetta mikä tasapainottaa serotoniinit (huom) ei ikinä saa käyttää yhdessä essojen kanssa. Muutenkin toi kuullostaa vaaralliselta touhulta. Essoja ja pilveä sekaisin niin tulee helposti psykoosi. Muutenkin essot on yks päihteistä mistä helpoiten saa psykoosin.

    • Anonyymi

      Olet Anonyymi-ap pahasti kujalla. Sanot varjellussa yksityiselämässäsi olevasi uskovainen mies.
      Kuulut KD-puolueeseen. Kuitenkin remellät täällä anonyyminä. Luulet ettei sinuu tunnistettaisi.

      Puolustat myös hullu-T naapuriasi. Poliisi on korjannut t:n jo kaksi kertaa viime talvena psykiatriseen tarkkailuun.

      Sinä et edes hölmön uskosi takia käytä alkoholitonta pilsneriä kun luulet, että joku naapurisi käräyttää juopottelusta.
      Satuile sinä tissu vaan kirjoitusmaniaasi peittelevästi. Paljastut aina.

      • Anonyymi

        mitä sä selität


      • Anonyymi

        oon 17 vuotias tyttö joka asuu laitokses :/


      • Anonyymi

        Missä oot itse hoidossa?


    • Anonyymi

      Terveytes kun menee, niin sitten sulla alkaa seikkailu.

      • Anonyymi

        Mulla on jo terveys mennyt, enkä sanoisi tätä lainkaan seikkailuksi.
        Seikkailu olisikin paljon mukavampaa kuin sairastaminen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe