Jos Suomeen tulee oikeistohallitus, niin kohta on kaduilla myöskin suomalaiset kerjäämässä, koska tämä hallitus vie köyhiltä kaikki edut pois.
Kuvittelin joskus, että perussuomalaiset on köyhien asialla, mutta nyt olen huomannut että olin väärässä.
Taannoin taloyhtiössämme julkaistiin seuraava asumisohje: "Asukkaiden tulee miettiä mitä tavaroita parvekkeillaan säilyttävät, jotta eivät anna huolittelematonta kuvaa taloyhtiöstämme ulkopuolisille".
Talomme parvekkeiden kaiteet ovat betonista joten mainittu uhkakuva oli liioiteltu. Sen sijaan kyseisen "iskulauseen" laatija voisi markkinoida sitä taloyhtiöille joiden parvekekaiteet ovat lasista ja siten läpinäkyviä.
Kuvittelin joskus, että perussuomalaiset on köyhien asialla
19
125
Vastaukset
- Anonyymi
Sannan hallituskautta on verrattu nälkävuosiin 1866-1868.
- Anonyymi
Persuli ei ymmärrä kriisien olemusta, ne eivät ole hallituksen syytä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuli ei ymmärrä kriisien olemusta, ne eivät ole hallituksen syytä.
Marinisti ei ymmärrä kriisien syntyä, eikä olemusta. Marimistim mielestä mikään ei ole hallituksen syy.
Toivottavasti muistat hakea seuraavat 4 vuotta samaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marinisti ei ymmärrä kriisien syntyä, eikä olemusta. Marimistim mielestä mikään ei ole hallituksen syy.
Toivottavasti muistat hakea seuraavat 4 vuotta samaa.Sanna oli kreisibailaamassa kun päätöksiä tehtiin. Ei ollut Sannan vika!
- Anonyymi
Sanna Marinin hallitus omalla 4 vuotisiella kaudellaan uutta valtion velkaa ottaen antoi HISTORIALLISEN rahallisen tuen Suomen yrityksille muuten olisimme korona seurauksista konkurssien ulosottojen työttomyyden suokuopassa. Petteri Orpon Kokoomus Perussumalaisien hallitus ei tähtää yritys elvyttämiseen vaan kitkemiseen kaikesta ja jälki tulee näkymään näkyy jo nyt 2023 yrityksien konkursseissa koska niitä ei enää tueta.
Likissä Suomi 2027 Perussuomalaisen Koomuksen kannattajalle kiitos äänestä ja samaa kiitosta Petteri Orpo esitti vaalitenteissäkin halvalla työskenteleville.
https://www.youtube.com/watch?v=pTDnBKBiCLU
- Anonyymi
Persut ovat köyhien asialla sikäli, että ovat köyhien kukkarolla. Köyhät kyykkyyn ja kaikkia avustuksia leikataan. Jos pienituloiset ovat äänestäneet persuja kuvitellen että persut helpottaisivat heidän elämäänsä, niin tulee totuus olemaan katkeraa.
- Anonyymi
Sanna: sähkö 1000%, ruoka 50%
- Anonyymi
Inise sitten kun Hallitus on valmis.Vielä ei tiedetä lopullista kokoonpanoa.
- Anonyymi
Suomen hyvinvointivaltio rakennettiin keskustan ja sdp:n voimin. Kekkonen sanoi hajoittavansa hallituksen heti, jos kokoomus on mukana.
Kun kokoomus viimein pääsi hallitukseen, alkoi hyvinvointivaltion alasajo. Oikeisto ei ole koskaan saanut mitään hyvää aikaiseksi.
Sipilän hallituskin kuritti köyhiä, mutta laillisti sentään kiljun tekemisen. - Anonyymi
"Kuvittelin joskus, että perussuomalaiset on köyhien asialla"
Eikö PersKeKo 2015 jo lopettanut kuvittelut. - Anonyymi
Kuvittelin joskus että vasemmistolaisilla olisi järkeä päässä, olin väärässä.
- Anonyymi
Muuttakaa Persut Venäjälle!
- Anonyymi
Marinin hallitus poisti köyhyyden Suomesta. Leipäjonot pitenivät ja se on hyvä juttu, sillä kaikki jonottajat saivat aina ilmaisen ruokakassin. Se on ihan niinkuin sosialismiin kuuluvaa toimintaa, että kaikki jaetaan.
Tätä marinistien kehittämää etua ei saa poistaa eikä siirtää toisenlaiseksi avustukseksi.- Anonyymi
Leipåjonot ovat porvareiden järjestämä spektaakkeli, eräänlainen ulkoilmateatteri, jota ylläpidetään vasemmiston ollessa vallassa, ja sitä käytetään propagandana osoittamaan kuinka vasemmisto ei pidä huolta heikoimmistaan.
Käytännössä leipäjonoissa käy kokoomusta kannattavat virkamiehet työajallaan. Tulevat lähistölle Audeillaan, ja kävelevät loppumatkan esittämään köyhää.
Kauppiaathan voivat kyllä jakaa ylijäämäruokansa suoraan myymälöistäkin, mutta silloin ei saada näytelmää esitettyä.
Kun valtaan pääsee porvaristo, niin myös leipäjonot lakkaavat, koska ne eivät ole enää tarpeellisia.
- Anonyymi
Miksi persut köyhistä välittäisivät? Johan tälläkin palstalla on persujen toimesta jo pitkään jankutettu että köyhät ovat aina vihervassareita.
- Anonyymi
Köyhien ei tarvitse olla kadulla kerjäämässä jos he pääsevät töihin. Siitä tässä kaikessa on ensisijaisesti kysymys. Toinen asia on, että vanhat velat on maksettava ja uutta ei oteta.
- Anonyymi
Mitä demarit tai vasemmisto teki köyhien eteen??? Ei yhtään mitään,vihervasemmistolaiset kansanedustajat vain rikastui ja köyhät köyhtyi
- Anonyymi
Stalinistit oli vallassa Putin marinin johdolla
- Anonyymi
Niinhän se menee. Neuvostoliitto-unelmasta ei noin vaan voi luopua. Se oli mallimaa vasemmisto-demareille, ja sitä mallia kohti mentiin, vaikka Neuvostoliitto hajosi. Kaikki pitää jakaa, mutta ei Suomen kansalaisten kesken, vaan ulkomaille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2382835
- 591432
- 951406
- 801088
Kuinka vanha olet?
Ite olen 35-vuotias. Kiinnostaa että onko se paljon vai vähän palstalaiseksi? Nyt ikiä pöytään :)176964- 60918
- 78850
Kyynel vierähtää silmäkulmaan
Ku mietin kaikkea mitä meillä oli, vaikkei se paljoo ollut oli se enemmän ku mitä olen ikinä kokenut. Ehkä se ei ikinä r40850Miten abortin tekemisestä kieltäytyminen on "ihmisvihaa"?
Kertokaapa minulle tyhmälle, miten se on "ihmisvihaa", jos joku terveydenhuollon ammattilainen ei halua vakaumuksensa ja302788Epävakaan persoonallisuuden kera "ihana" olla
Se on mulla ainakin niin, että päivästä toiseen mieliala heittelee mitä ilosimmasta mitä matalimpaan. Ja se vaihtelu tap239730