Han har vilat upp sig igen.
Här är visst Svenssontroll idag.
17
173
Vastaukset
- Anonyymi
Hälsningar till S:t Petersburgs trollfabrik.
- Anonyymi
Han brukar ta paus någon vecka.
- Anonyymi
Det behövs säkert.
- Anonyymi
Psykiskt tungt det där trollandet.
- Anonyymi
Nu postar han samma skräpinlägg i så många kedjor som möjligt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Att skriva bullshit tar på krafterna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Han har ju en psykdiagnos enligt egen uppgift.
- Anonyymi
Tungt det där trollandet,tar på krafterna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Det behövs säkert.
Han behöver vila.
- Anonyymi
Vem kan fortsätta skriva här, förutom de som är gravt handikappade av svenska språket?
- Anonyymi
Exakt. De borde få abstinensbehandling, precis som alkoholister.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Exakt. De borde få abstinensbehandling, precis som alkoholister.
Vad ger man åt trollen ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vad ger man åt trollen ?
Mera lektioner i rikssvenska.
- Anonyymi
Titta på dessa språkpolitiska diskussioner. Svensktalande babblar här om finska barns utbildning i svenska, som inte i något fall borde tillhöra dem. De förstår hela världen bara genom det svenska språkets betydelse och tror att det har någon form av universell betydelse. De är riktiga idioter, men man kan inte säga det högt.
- Anonyymi
Tiesittekö, että SFP on ostanut palstan moderointioikeudet? Olen tutkinut asiaa ja todennut, että täällä on ruotsinkielinen moderaattori. Olen myös pystynyt päättelemään, että hänellä on läheiset suhteet SFP :n.
Kohta näemme, miten tämäkin viesti poistetaan ennätysnopeasti. - Anonyymi
Taitaa molemmat kotimaiset.
- Anonyymi
Språkkraven för trollen är höga.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuussa lapsen kuolema-Lieksalainen äiti
Näin kirjoitellaan. Surullinen tapaus. Todella surullinen.725614Jos merkitsen sulle jotain
Niin ujuta tänne joku pieni varma tunniste, jonka vain me kaksi voisimme tietää. Olen niin rikki ja epätoivoinen ilman781465En unohda sinua koskaan
Tiedän vain ja tunnen sen sydämessäni, etten tule koskaan unohtamaan ja pääsemään yli sinusta. No, jos näin kovaa kolaht551389Tekisi mieli muuttaa
Suosittele hyvää paikkakuntaa. Mä saan töitä mistä vaan. Mitä kauemmaksi pääsen yhdestä miehestä, niin unohdan varmasti.1551181Miksei paketit kulje viikonloppuisin??
Minä maksaisin lisää lähetyskustannuksista, jos pakettiposti kulkisi myös LA-SU ,,,,mutta kun perjantai-iltana kaikki ai53773Martinan perhelomat.
Siinäpä se oli,Martinan loma tyttöjen kanssa.Kokonaista kaksi päivää ja yksi yö ilmaiseksi saadussa lomapaikassa Tackork128767Mikä saa pettämään
Itse en keksi mitään syytä vaikka oikein mietin niin en keksi syytä ja jos toista ei enään rakasta tai joka asiasta aina166723Niin sitä vaan
Että mulle ois oikeasti aivan sama miltä näytät. Se oli se yhteenkuuluvuuden ja tuttuuden tunne joka tuli heti sinusta,39700Oot yksi niistä harvoista ihmisistä
joka saa mut tuntemaan että olen hyvä ja riittävä juuri tällaisena ku oon ❤️ Oot ihana, rakas ja tärkeä 🌈🤗28691- 33616