Eli mä en koe enään kotona oloani hyväksi/turvalliseksi. siks haluaisin lastenkotiin tai laitokseen.. Äiti on uhkannut mut parikertaa laittaa mutta ei oo laittanut. Vituttaa vähän kun laitosta ei saa valita ite, lastenkodista en oo varma. Sijainniks haluaisin suoraansanottuna Järvenpää, koska mun kaveri asuu siellä ja mulla on vain 2 oikeaa ystävää/kaveria ja toinen asuu Helsingissä ja toinen Järvenpäässä.. Ja mä asun melkein toisella puolella suomea. muutenkin haluaisin muuttaa Järvenpäähän ja haluaisin tiettyyn kouluun.. mua ärsyttää et synnyin paska kaupunkii jossa ei oo mitään. muutenki haluan parempaan kotiin kun tää mun nykyinen asuin paikka, en voi sanoa tätä kodiksi. Ainut mitä haluan on hyvä koulu ja koti. Järvenpää vaikuttaa kivalta mitä oon siellä pari kertaa käyny. Lastenkodit kuulostaa silti vähän pelottavalta mutta oikealta mun korviini. Joten apua miten pääsee lastenkotiin tai laitokseen
Laitos/Lastenkoti
Anonyymi-ap
3
853
Vastaukset
- Anonyymi
Oikeasti en sinne halua, kuvittelet vain. Ehkä olisi astetta helpompaa yrittää selvittää kotona ne asiat.
- Anonyymi
Perus teiniangstia. Odota pari vuotta niin se olo helpottuu
- Anonyymi
Päihdeongelmiin kannattaa hakea apua. Jos haluat vetää huumeita lastenkoti ei ole oikea paikka.
Mene sukulaisillesi jos haluat oikeasti selvitä elämästä. Laitokset ei ole ihmisarvoisia paikkoja. Siellä susta tulee rikollinen ja lenuat viikonloput jossain kauppakeskuksen nurkassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle172404Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671589Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1091518Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A61472Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681315Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.421304Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell801281Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001194Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311097En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521066