GANG STALKINGIN/JOUKKOVAINOJEN SUOMALAISEN HISTORIAN NÄKYMINEN SUOMI24 KESKUSTELUISSA

Anonyymi-ap

Tietääkseni ensimmäiset ketjut ilmaantuivat 2010 luvun alussa. Ensimmäiset ketjut kuulemma avattiin stalkkereiden toimesta. Ketjuilla on oma historiansa. Ensin lisääntyivät, sitten n.2015 niitä alettiin systemaattisesti poista. Vähittelen alkoivat taas lisääntyä ja sitten vähentyä vainon kohteiden siirryttyä muualle omaan kehittyneeseen verkostoonsa.

Nämä some-keskustelut ovat todellista vainon kohteiden historiaa, Mitä niistä voi nähdä. Voiko niitä jälkeenpäin käyttää hyväksi.

Tehtäisiinkö yhteenveto asiasta. Annettaisiin sitten vaikka yhdistyksen käyttöön. Vaikka artikkelin pohjaksi kotisivuille.

36

618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos olet vainon kohde v.2000 - 2020, mikä merkitys sinulle somekeskusteluilla aiheesta.

      • Anonyymi

        siis tätä ketjua tarkoitin


    • Anonyymi

      Olet väärässä, aiheesta on kirjoitettu jo useampi vuosi aiemmin.

      En muista tarkasti koska palstalle liityin, se tapahtui Jippii! forumien sulkeutuessa, tai lähellä sitä. Ja alusta asti (aivan kuten jo jonkun vuotta Jippii! forumeilla, oli aiheesta kirjoittelua.

      Samanlaista juttua pystyi lukemaan melkein vuosikymmen aiemmin kun aloin lueskelemaan Usenettiä; jutut siellä toki olivat englanniksi. Mutta sisältö suurinpiirtein on ollut sama jo noin sen 30 vuotta kun olen "alaa" seurannut. Tekniikka on ajan kuluessa jonkin verran jutiussa kehittynyt, mutta alusta asti se oli jo "säteilyä" ja "mielenlukua/hallintaa" joidenkin kohdalla.

      Ja sinä aikana en ole vieläkään nähnyt yhtään kirjoitelmaa ihmiseltä joka julistaisi olleensa sellainen vainoaja; vain uhriksi itsensä kokevia riittää.

      • Anonyymi

        Minulla kaiken muun lisäksi aloitettiin gang stalking joskus 1995. Nimitin keljuja kokemuksia muilla nimillä. Vasta v. 2015 minulle päästiin kertomaan, että olen gs.-vainon kohteena ja rupesin ottamaan asiasta selvää. Löysin 5 vuotta vanhoja ketjuja. Aikaisemmista somekeskusteluista en tiedä.

        NYT KIINNOSTAISI GANG STALKING HISTORIAN NÄKYMINEN SOMEKESKUSTELUISSA SUOMESSA JA TÄSSÄ KETJUSSA VARSINKIN SUOMI24:SSÄ-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla kaiken muun lisäksi aloitettiin gang stalking joskus 1995. Nimitin keljuja kokemuksia muilla nimillä. Vasta v. 2015 minulle päästiin kertomaan, että olen gs.-vainon kohteena ja rupesin ottamaan asiasta selvää. Löysin 5 vuotta vanhoja ketjuja. Aikaisemmista somekeskusteluista en tiedä.

        NYT KIINNOSTAISI GANG STALKING HISTORIAN NÄKYMINEN SOMEKESKUSTELUISSA SUOMESSA JA TÄSSÄ KETJUSSA VARSINKIN SUOMI24:SSÄ-

        Minä vuonna suomi24keskustelut on aloitettu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä vuonna suomi24keskustelut on aloitettu?

        Lyhyesti historiaa:

        Suomi24:n toiminta alkoi1998. Heti alussa oli suomi24keskustelut. V.2017 omistajaksi tuli Aller Media ja v.2019 se siirtyi Digita Groupiin.

        Keskusteluja haittasi suuri määrä häirikkö- ja roskaposteja. Palvelu oli erityisen tunnettu solvaussisällöstään ja haluttomuudestaan poistaa tällaista sisältöä. v.2000 alkaen tyyli rupesi tiukentumaan. Nykyään pitää kirjoittaa kirjakieltä. Värikkäät persoonalliset ilmaisut eivät mene läpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lyhyesti historiaa:

        Suomi24:n toiminta alkoi1998. Heti alussa oli suomi24keskustelut. V.2017 omistajaksi tuli Aller Media ja v.2019 se siirtyi Digita Groupiin.

        Keskusteluja haittasi suuri määrä häirikkö- ja roskaposteja. Palvelu oli erityisen tunnettu solvaussisällöstään ja haluttomuudestaan poistaa tällaista sisältöä. v.2000 alkaen tyyli rupesi tiukentumaan. Nykyään pitää kirjoittaa kirjakieltä. Värikkäät persoonalliset ilmaisut eivät mene läpi.

        Että tällaisissa puitteissa me vainon rasittamat, varuillaan olevat, kauheita kokeneet yritimme antaa ja hankkia tietoa ja saada kontaktia toisiimme. Tutuiksi tulivat stalkkeripomot, stalkkerit ja trollit ja huvikseen häiriköivät.

        Sitten kun sai kirjoittaa jossakin, missä ym. porukka ei häiriköinyt, tajusi miten ahdistavaa suomi24keskusteluissa oli.

        Mutta kyllä me hyödyimme suomi24 keskusteluista. Olisi kiva kuulla kokemuksia.

        netti, somekeskustelut, Facebook-ryhmät, blogit olivat tärkeä osa selvitymisstrategiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että tällaisissa puitteissa me vainon rasittamat, varuillaan olevat, kauheita kokeneet yritimme antaa ja hankkia tietoa ja saada kontaktia toisiimme. Tutuiksi tulivat stalkkeripomot, stalkkerit ja trollit ja huvikseen häiriköivät.

        Sitten kun sai kirjoittaa jossakin, missä ym. porukka ei häiriköinyt, tajusi miten ahdistavaa suomi24keskusteluissa oli.

        Mutta kyllä me hyödyimme suomi24 keskusteluista. Olisi kiva kuulla kokemuksia.

        netti, somekeskustelut, Facebook-ryhmät, blogit olivat tärkeä osa selvitymisstrategiaa.

        Ja muut häiriköt eivät olleet ainoita. Vainon kohteet olivat rasittuneita, yliherkkiä, luottamuspulmaisia, helposti väärinkäsittäviä, jne. Eli ei helppoja kavereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lyhyesti historiaa:

        Suomi24:n toiminta alkoi1998. Heti alussa oli suomi24keskustelut. V.2017 omistajaksi tuli Aller Media ja v.2019 se siirtyi Digita Groupiin.

        Keskusteluja haittasi suuri määrä häirikkö- ja roskaposteja. Palvelu oli erityisen tunnettu solvaussisällöstään ja haluttomuudestaan poistaa tällaista sisältöä. v.2000 alkaen tyyli rupesi tiukentumaan. Nykyään pitää kirjoittaa kirjakieltä. Värikkäät persoonalliset ilmaisut eivät mene läpi.

        virheen korjaus

        v.2007 tuli omistajaksi Aller media.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        virheen korjaus

        v.2007 tuli omistajaksi Aller media.

        jokainen joka käyttää sanaa GS tai gang stalking- eikä joukkokiusaaminen - on maksettu toimiva, joukkovainoaja?

        Tuo termi ilmestyi estämään joukkokiusaamisesta kertovat keskustelut? CIAn masinoimaa ja koodaamaa ?

        Tuomio tulossa joukkovainoajille- vaikka kaiken muun käännätte- joukkokiusatut vainoajiksi, jne- niin tuomio tulee- ette pääse sitä huijaamaan toiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jokainen joka käyttää sanaa GS tai gang stalking- eikä joukkokiusaaminen - on maksettu toimiva, joukkovainoaja?

        Tuo termi ilmestyi estämään joukkokiusaamisesta kertovat keskustelut? CIAn masinoimaa ja koodaamaa ?

        Tuomio tulossa joukkovainoajille- vaikka kaiken muun käännätte- joukkokiusatut vainoajiksi, jne- niin tuomio tulee- ette pääse sitä huijaamaan toiseksi.

        "Minä" aivan varmasti oikeasti vainottu olen käyttänyt gang stalking termiä, kun sen termin alla luin määritelmiä ja luetteloita, joista tunnistin vainoni. USA:ssa käytettiin gang stalking nimitystä ja se on levinnyt maailmallekin. Niin, että hoopee sekoilija.


    • Anonyymi

      ENSIMMÄINEN HYÖTY OLI SEN HUOMAAMINEN, ETTEI OLLUT AINOA. OLI KOHTALOTOVEREITA.

      V. 2015 jotkut olivat jo löytäneet muita vainottuja, olleet kontaktissa. Ja lisää tutustumisia tuli.

      • Anonyymi

        Suomi24keskustelun kautta sain tietoa muusta toiminnasta Suomessa ja maailmalla. Englanninkielen taitoisena saatoin hakea tietoa vainoon liittyen isosta maailmasta. Sen tajuaminen, että gang stalking tyyppistä vainoa ja elektronista häirintää on joka puolella maapalloa on edelleenkin vaikea asia käsitellä. - LIIKAA KOHTALOTOVEREITA.


    • Anonyymi

      MONENLAISTA TIETOA SAIMME

      Englannin kieltä taitamattomat saivat tietoa suomeksi.

      Ketjuissa kirjoitti silloin myös henkilöitä, jotka eivät olleet itse kohteita, mutta heillä oli jonkun erikoisalan tietoa.

      Minä jatkuvasti kyselin: mitä tää on ja miten ne tämän tekee. Joskus sain piankin selityksen, joskus piitkän ajan kuluttua.

      Sain täydennettyä tietojani myös avaamalla ketjun aiheesta. Joskus kirjoitin suuren osan itse. Hain tietoa eri lähteistä. Muut sitten täydensivät ketjua. Aiheet alkaen infraänihäirinnästä mennen toiseen laitaan selvittämään matkimista tai kotirauhan rikkomista.

      • Anonyymi

        LINKKIEN ANTAMINEN eri aiheisiin oli tärkeää tiedonjakoa. Aller median aikana sai vapaammin antaa linkkejä. Omistajan vaihduttua meni tiukemmaksi. - Muillakin alustoilla oli jkv. silloin tällöin joukkovainokeskusteluja, mutta linkkejä niissä oli vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        LINKKIEN ANTAMINEN eri aiheisiin oli tärkeää tiedonjakoa. Aller median aikana sai vapaammin antaa linkkejä. Omistajan vaihduttua meni tiukemmaksi. - Muillakin alustoilla oli jkv. silloin tällöin joukkovainokeskusteluja, mutta linkkejä niissä oli vähän.

        Tarjolla olevasta tiedosta voi keskustella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarjolla olevasta tiedosta voi keskustella.

        Näistäkin voi keskustella, vaikka tarkoitinkin, että ketjuissa olleista tiedoista saattoi keskustella toisten kanssa.


    • Anonyymi

      Olen kiltin siististi kirjoittanut puitteista. Mistä kirjoitettiin on toinen juttu. Vähän hain vanhoja ketjuja esille ja rupesi oksettamaan. Niin sairaan kauheaa vainomme on ollut ja on
      Ei oltu helppoja kohtalotovereita. Apua. Joistakin voi sanoa noin lievästi. Olen joutunut aivan kauheidenkin kanssa tekemisiin. Hirveiden haukkumisten kohteeksi.

      EN PYSTY ENEMPÄÄ KIRJOITTAMAAN AIHEESTA.

      Jos joku haluaa, voi jatkaa Muillakin alustoilla ja palstoilla on aiheesta kirjoitettu.

      yäk

      • Anonyymi

        Joo, kiitos, jatkakaa muilla alustoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, kiitos, jatkakaa muilla alustoilla.

        Sinulle taitaisi tehdä hyvää, lukea sisällöistä. Vainokauheuden tapahtumisen kiistäminen ei muuta totuutta. Mutta jos yhdessä ketjussa joku esittää yhteenvetoa, eihän sinun ole pakko lukea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle taitaisi tehdä hyvää, lukea sisällöistä. Vainokauheuden tapahtumisen kiistäminen ei muuta totuutta. Mutta jos yhdessä ketjussa joku esittää yhteenvetoa, eihän sinun ole pakko lukea.

        Miksi oletat etten ole lukenit?

        Olen reilut 30 vuotta lukenut noita juttuja, mitään uutta ei juuri ole sinä aikana tullut vaikka kirjoittajat ja maanosat on vaihtuneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi oletat etten ole lukenit?

        Olen reilut 30 vuotta lukenut noita juttuja, mitään uutta ei juuri ole sinä aikana tullut vaikka kirjoittajat ja maanosat on vaihtuneet.

        Tarkoitinkin niitä sisältöjä, joita näkyy suomalaisilla somekirjoittajilla.


    • Anonyymi

      Muistakaa ottaa lääkkeet!

      • Anonyymi

        kiitos mielenterveystrollille, kun muistutit olemassa olostasi. Kyllä totisesti ahkeroit aikanaan.


    • Anonyymi

      TILASTOLLISELLA TASOLLA pystyn asiaa tutkimaan ja jotakin kertomaan.

      Tuolla ylhäällä on kohta Etsi.......... Siihen kun kirjoittaa etsimäänsä, saa esiin luettelon.

      Minä kirjoitin

      gang stalking: 72 sivua, jokaisella sivulla n.20 ketjun nimi

      joukkovaino: 56 sivua

      elektroninen häirintä: 17 sivua

      mielenhallinta: 187 sivua, sisältää muutakin kuin joukkovainossa esiintyvää

      (seuranta: 1700 sivua, huh, kaikkea sitä seurataankin)

      • Anonyymi

        Tällä Etsi- haulla ei löydy POISTETTUJA KETJUJA. Ja niitähän on paljon. 2015-16 oikein suursiivous tehtiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä Etsi- haulla ei löydy POISTETTUJA KETJUJA. Ja niitähän on paljon. 2015-16 oikein suursiivous tehtiin.

        Kokeilin: Gang stalking Riihimäellä. Tuli 4 sivua eli n.80 ketjua. Eli paikkakunnittainkin voi saada tilastotietoa.


    • Anonyymi

      Toiveeni on, että historiallisen perspektiivin saamiseksi Suomen joukkovainoista, joku hyvin kirjoittava yksilö laatisi laajennetun määritelmän ganh stalkingi, joukkovainojen näkymisestä some-kirjoittelussa.
      Netin ja somen ilmaantumisen myötä täälläkin alkoi uusi ajanjakso. Tietoa pystyttiin julkaisemaan ja saamaan kontakteja kohtalotovereihin. Ensin digitaalisesti. Nyt myös livetapaamisina.

      Kuulemma nykyään maailmalla valitetaan eniten elektronisesta häirinnästä.

    • Anonyymi

      Eikös ketjut ole lähes täynnä kokopäiväisen röllipojan sekosekoitusviestejä (uhrina esiintyen, että varmasti näyttäisi harhaiselta), on niin hädissään osallistuessaan itsekin gs:ään. Hyvä, että edes turhaan hikoilevat kiinnijäämistä, sitä ne hämärähommat teettää.

      • Anonyymi

        Nk. tuolla aikaisemmin olen kertonut, suomi24 keskustelujen olleen alustana avoin solvaamiselle ja trollien häirinnälle. Niitä oli paljon ja siellä seassa piti oikeiden kohteiden kirjoitella. Siellä sai kuitenkin tietoakin toisten kokemuksista ja vainoon itseensä liittyvistä asioista, myös käyttökelpoisia linkkejä engannin kielen osaaville. Tosin vedätystäkin paljon.

        Alkuun gs-ketjut lisääntyivätV. 2015 alkaen niitä ruvettiin poistamaan. Sen takia en pysty kertomaan, mitkä sisällöt ennen sitä olivat eniten esillä. Ja huomasin, etten jaksa myöhemmin julkaistuja käydä läpi. Ja sitten rupesi tulemaan Facebook-ryhmiä sun muuta. Nykyään ollaan suojassa ja salassa keskustelemassa. NWOnaamakirjassa gang stalking -vainoista riekutaan mielisairaiden tavoin ja e-häirintäkin esittää mielikuvituksen tuotteita.

        Että semmoista. En tiedä ketä röllipoikaa tarkoitat. Eiköhän niitä ole monia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nk. tuolla aikaisemmin olen kertonut, suomi24 keskustelujen olleen alustana avoin solvaamiselle ja trollien häirinnälle. Niitä oli paljon ja siellä seassa piti oikeiden kohteiden kirjoitella. Siellä sai kuitenkin tietoakin toisten kokemuksista ja vainoon itseensä liittyvistä asioista, myös käyttökelpoisia linkkejä engannin kielen osaaville. Tosin vedätystäkin paljon.

        Alkuun gs-ketjut lisääntyivätV. 2015 alkaen niitä ruvettiin poistamaan. Sen takia en pysty kertomaan, mitkä sisällöt ennen sitä olivat eniten esillä. Ja huomasin, etten jaksa myöhemmin julkaistuja käydä läpi. Ja sitten rupesi tulemaan Facebook-ryhmiä sun muuta. Nykyään ollaan suojassa ja salassa keskustelemassa. NWOnaamakirjassa gang stalking -vainoista riekutaan mielisairaiden tavoin ja e-häirintäkin esittää mielikuvituksen tuotteita.

        Että semmoista. En tiedä ketä röllipoikaa tarkoitat. Eiköhän niitä ole monia.

        "Nykyään ollaan suojassa ja salassa keskustelemassa. "

        No mikset sitten pysy siellä suojassa?

        Vittuako sä täällä kirjoittelet kun ketään muuta ei oikeasti harhat kiinnosta? Ei, et pysty vakuuttamaan ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Nykyään ollaan suojassa ja salassa keskustelemassa. "

        No mikset sitten pysy siellä suojassa?

        Vittuako sä täällä kirjoittelet kun ketään muuta ei oikeasti harhat kiinnosta? Ei, et pysty vakuuttamaan ketään.

        Minä en ole mennyt sinne suojaan ja salaan keskustelemaan. kun olen eri vaiheessa. Olen loppuun rääkätty, finaalissa. En enää jaksa kuunnella muiden kokemuksia. JA KUN MINULLA EI OLE SUOJAA TAI SALAA. Kaikki, mitä läppärillä teen, kirjoitankin menee stalkkerien tietoon. Kaikki, mitä puhun missä vaan, kuullaan, kai tallennetaankin ja menee levitykseen. En voisi keskusteluryhmässä puhua mitään salassa ja sitä kautta leviäisi tietoja muidenkin kokemuksista.

        MINULTA ON VIETY KAIKKI YKSITYISYYS. Siksi en pysy suojassa, kun sellaista minulle ei ole olemassa.

        Miksi sinua nykyinen vähäinen kirjoitteluni noi raivostuttaa. Silloin tällöin joku ketju näkyvillä. Ei sinun tarvitse niitä lukea. Ei muitakaan kukaan pakota. Eikä ole ylläpito kovin paljoa poistanut.

        JA TÄMÄ KETJU ON HAVAINTOJA SIITÄ, MITÄ MUUT OVAT SUOMI24KESKUSTELUUN AIHEESTA KIRJOITTANEET.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole mennyt sinne suojaan ja salaan keskustelemaan. kun olen eri vaiheessa. Olen loppuun rääkätty, finaalissa. En enää jaksa kuunnella muiden kokemuksia. JA KUN MINULLA EI OLE SUOJAA TAI SALAA. Kaikki, mitä läppärillä teen, kirjoitankin menee stalkkerien tietoon. Kaikki, mitä puhun missä vaan, kuullaan, kai tallennetaankin ja menee levitykseen. En voisi keskusteluryhmässä puhua mitään salassa ja sitä kautta leviäisi tietoja muidenkin kokemuksista.

        MINULTA ON VIETY KAIKKI YKSITYISYYS. Siksi en pysy suojassa, kun sellaista minulle ei ole olemassa.

        Miksi sinua nykyinen vähäinen kirjoitteluni noi raivostuttaa. Silloin tällöin joku ketju näkyvillä. Ei sinun tarvitse niitä lukea. Ei muitakaan kukaan pakota. Eikä ole ylläpito kovin paljoa poistanut.

        JA TÄMÄ KETJU ON HAVAINTOJA SIITÄ, MITÄ MUUT OVAT SUOMI24KESKUSTELUUN AIHEESTA KIRJOITTANEET.

        Jokainen voi itse käydä seuraamassa NWOnaamakirjaa. Siinä on paljon jäseniä.


    • Anonyymi

      Ei tarvitse kuin lähteä Oulusta pois, niin vaino loppuu

    • Anonyymi

      Rauni Leena Luukanen Kilde puhui videoissaan tästäkin aiheesta paljon.

    • Anonyymi

      Suomen valtio jo yksistään vainoaa targetteja.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3963
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2328
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2046
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      94
      1713
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1252
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe