Kuulemma aamun päivystys Kauniaisten terveysasemalla on lopetettu eikä puhelimitsekaan saa aikaa kuin kahden viikon päähän. En ole itse käynyt katsomassa (itse voin onneksi käyttää työterveydenhoitoa), mutta kai sitä on uskottava.
Onko totta ja jos on, niin miksi? Tuliko liian kalliiksi tarjota tavallisille rivikansalaisille terveyspalveluja (jotta veroja ei tarvitse nostaa)? Tietysti yksityisille pääsee, jos on varaa tai on työterveydenhoito käytettävissä...
Pääseekö Kauniaisten terveysasemalle, jos akuutti ongelma? Onko päivystystä enää?
3
1074
Vastaukset
- Anonyymi
Ne on vain rikkaille.
- Anonyymi
Jos et asu täällä niin älä tule. Ärsyttää muutenkin ulkopaikalta tänne tulevat.
- Anonyymi
Aloitus (ja seuraavat vastaukset) heijastavat hyvin sitä miten totaalisen pihalla ihmiset oli. Tuon viestin kirjoittamisaikaan niin terveyspalvelut oli siirtyny länsi-uudenmaan hyvinvointialueelle jo melkein puoli vuotta sitten. Ei sillä ollu enää Kauniaisten kunnan kanssa mitään tekemistä. Se että päivystys lopetettu ja vapaat ajat meni johtuu todennäköisesti siitä että päivystys keskitetty muualle ja viimeisetkin vapaat ajat oli jaettu espoolaisille, tai jollekin toiselle LU:n alueella asuvalle koska se terveysasema ei enää ole kunnan vaan Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueen.
Nyt muutama vuosi myöhemmin niin tilanne ei ole yhtään sen parempi. Nyt taas tänä keväänä päästään valisemaan uudet valtuutetut jotka taas ensi töikseen nostavat omia palkkioitaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232538- 1351945
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631276Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151271En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771131Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351122HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio271113Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451079Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉831029Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse60992