Kuulemma aamun päivystys Kauniaisten terveysasemalla on lopetettu eikä puhelimitsekaan saa aikaa kuin kahden viikon päähän. En ole itse käynyt katsomassa (itse voin onneksi käyttää työterveydenhoitoa), mutta kai sitä on uskottava.
Onko totta ja jos on, niin miksi? Tuliko liian kalliiksi tarjota tavallisille rivikansalaisille terveyspalveluja (jotta veroja ei tarvitse nostaa)? Tietysti yksityisille pääsee, jos on varaa tai on työterveydenhoito käytettävissä...
Pääseekö Kauniaisten terveysasemalle, jos akuutti ongelma? Onko päivystystä enää?
3
1240
Vastaukset
- Anonyymi
Ne on vain rikkaille.
- Anonyymi
Jos et asu täällä niin älä tule. Ärsyttää muutenkin ulkopaikalta tänne tulevat.
- Anonyymi
Aloitus (ja seuraavat vastaukset) heijastavat hyvin sitä miten totaalisen pihalla ihmiset oli. Tuon viestin kirjoittamisaikaan niin terveyspalvelut oli siirtyny länsi-uudenmaan hyvinvointialueelle jo melkein puoli vuotta sitten. Ei sillä ollu enää Kauniaisten kunnan kanssa mitään tekemistä. Se että päivystys lopetettu ja vapaat ajat meni johtuu todennäköisesti siitä että päivystys keskitetty muualle ja viimeisetkin vapaat ajat oli jaettu espoolaisille, tai jollekin toiselle LU:n alueella asuvalle koska se terveysasema ei enää ole kunnan vaan Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueen.
Nyt muutama vuosi myöhemmin niin tilanne ei ole yhtään sen parempi. Nyt taas tänä keväänä päästään valisemaan uudet valtuutetut jotka taas ensi töikseen nostavat omia palkkioitaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986888- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41929