Opettajien kanssa

Anonyymi-ap

Täs on tarina mun keasta ryhmäseksistä joka tapahtu lukion alussa joskus 2000-luvun tienoilla ku olin viel teini. Tarina alkaa siitä kun Lukio oli just siis alkanu ja olin kyl omastaki mielestä ihan komea pojan tyllerö ja meidän koulussa oli aika vanhoja opettajia ku semmonen pikkunen kylälukio se oli. Noh kuiteskin olin unohtanu palauttaa jonku paperin, joka piti palauttaa omalle luokan ohjaajalle. Kysyin siltä sit käytävällä ohimennen et voisinko palauttaa sen ja se sit vastas että tuo sille opettajanhuoneeseen koulun jälkeen noin klo 16. Olin koulussa normaalisti ja sit koulu loppu ja lähin palauttamaan sitä paperia. Kävelen opettajanhuoneeseen, se oli ylimmäs kerroksessa, jossa ei ollu muita luokkia. No kävelen portaat ylös ja koputan oveen, oven avasi minulle noin 20 kymppinen isotissinen sijainen, jolla oli jumalauta tissit esillä! Hän luuli että joku muu olisi tulossa ovelle ja hänen selän takana huomaan jumalauta opettajien orgiat. Luokan ohjaajani tulee siihen ovelle ja tuumaa että olin nähnyt jo kaiken ja sanoo minulle että en kertoisi tästä kellekkään, ehdotan että jos tulisin mukaan en kertoisi. RO hetken miettii ja päästää sisään, saman tien haistan dviunan hajun ja rehtori antaa minulle kupin tapio dviunaa, juon ykkösellä ja otan vaatteet pois ja ryhdyn hommiin milf äikän open kanssa. Runnon sitä huaraa noin 5 minuuttia kunne oma luokanohjaajani tunkee kyrvänsä minun perseeseen ja alkaa runnoa, siinä sitten hetken laitoin sitä äikän opea ja minua pantiin samalla, se oli ihanaa ja haluaisin kyllä kokea sen uudelleen. Sitten tulen äikän open löysään pilluun ja olen vetämässä housuja ylös kunnes rehtori tokaisee että en lähde mihinkään ennen kuin otan häneltä poskeen. No otan sitten rehtorin löysän kullin suuhun ja alan imemään tahdilla. Hän tulee nopeasti naamalleni ja käyn pesemässä naamani. Puen vaatteet päälle ja jätän muut opettajat vielä hommiin. Kiitän opettajia aktista ja lähden polkemaan kotiin.

Oli nopeesti selitetty tarina mutta täyttä totta! Kertokaa tähän vielä omat kokemuksene!

4

1456

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

joo o

• Anonyymi

Spede se vaan porskuttaa buaahaa

• Anonyymi

Kyllä se mullakin noin meni. Yllätin opettaja porukan juhlimasta. Päädyin reksin huoneeseen nussitavaksi. Mut jälkikäteen se taisi olla suunniteltu homma. Tavallaan ansa. En ollut mikään karvanen teini vaan ehkä luokan eniten lapselta näyttävä. Makasin sen harjoittelijan reisien välissä muna sen pillussa. Se piteli mua korvista ja suuteli. Ei pelkästään intohimosta vaan samalla esti näkemästä ketkä nussi mua anukseen.

• Anonyymi

Joo, kyllä se siltä tuntui.

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1483
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      26
      1328
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1298
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      215
      1164
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1096
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      320
      1031
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      226
      1023
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      959
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      280
      938
    10. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      303
      926
    Aihe