Opettajien kanssa

Anonyymi-ap

Täs on tarina mun keasta ryhmäseksistä joka tapahtu lukion alussa joskus 2000-luvun tienoilla ku olin viel teini. Tarina alkaa siitä kun Lukio oli just siis alkanu ja olin kyl omastaki mielestä ihan komea pojan tyllerö ja meidän koulussa oli aika vanhoja opettajia ku semmonen pikkunen kylälukio se oli. Noh kuiteskin olin unohtanu palauttaa jonku paperin, joka piti palauttaa omalle luokan ohjaajalle. Kysyin siltä sit käytävällä ohimennen et voisinko palauttaa sen ja se sit vastas että tuo sille opettajanhuoneeseen koulun jälkeen noin klo 16. Olin koulussa normaalisti ja sit koulu loppu ja lähin palauttamaan sitä paperia. Kävelen opettajanhuoneeseen, se oli ylimmäs kerroksessa, jossa ei ollu muita luokkia. No kävelen portaat ylös ja koputan oveen, oven avasi minulle noin 20 kymppinen isotissinen sijainen, jolla oli jumalauta tissit esillä! Hän luuli että joku muu olisi tulossa ovelle ja hänen selän takana huomaan jumalauta opettajien orgiat. Luokan ohjaajani tulee siihen ovelle ja tuumaa että olin nähnyt jo kaiken ja sanoo minulle että en kertoisi tästä kellekkään, ehdotan että jos tulisin mukaan en kertoisi. RO hetken miettii ja päästää sisään, saman tien haistan dviunan hajun ja rehtori antaa minulle kupin tapio dviunaa, juon ykkösellä ja otan vaatteet pois ja ryhdyn hommiin milf äikän open kanssa. Runnon sitä huaraa noin 5 minuuttia kunne oma luokanohjaajani tunkee kyrvänsä minun perseeseen ja alkaa runnoa, siinä sitten hetken laitoin sitä äikän opea ja minua pantiin samalla, se oli ihanaa ja haluaisin kyllä kokea sen uudelleen. Sitten tulen äikän open löysään pilluun ja olen vetämässä housuja ylös kunnes rehtori tokaisee että en lähde mihinkään ennen kuin otan häneltä poskeen. No otan sitten rehtorin löysän kullin suuhun ja alan imemään tahdilla. Hän tulee nopeasti naamalleni ja käyn pesemässä naamani. Puen vaatteet päälle ja jätän muut opettajat vielä hommiin. Kiitän opettajia aktista ja lähden polkemaan kotiin.

Oli nopeesti selitetty tarina mutta täyttä totta! Kertokaa tähän vielä omat kokemuksene!

4

1167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      joo o

    • Anonyymi

      Spede se vaan porskuttaa buaahaa

    • Anonyymi

      Kyllä se mullakin noin meni. Yllätin opettaja porukan juhlimasta. Päädyin reksin huoneeseen nussitavaksi. Mut jälkikäteen se taisi olla suunniteltu homma. Tavallaan ansa. En ollut mikään karvanen teini vaan ehkä luokan eniten lapselta näyttävä. Makasin sen harjoittelijan reisien välissä muna sen pillussa. Se piteli mua korvista ja suuteli. Ei pelkästään intohimosta vaan samalla esti näkemästä ketkä nussi mua anukseen.

      • Anonyymi

        Joo, kyllä se siltä tuntui.


    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1305
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1076
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      73
      861
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      787
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      715
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      681
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      668
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      655
    Aihe