Miten vastaat Jumalan kutsuun?

Anonyymi-ap

Niin on, että Jumala kutsuu ihmistä kaksi tai kolmekin eri pituista ajanjaksoa hänen elämässään, jotta saisi armahtaa häntä ja lahjoittaa uuden elämän, jossa ei tarvitse tehdä pahaa ja saa tehdä hyvää Jumalan kunniaksi, joka on tämän uuden elämän antanut ja vaikuttaa henkensä kautta kaiken sen hyvän, jota ihminen uskottuaan hänen lapsenaan edustaa.

Miten Jumala sitten ilmestyy? Ja kutsuu? Miten Jumala puhuu?

Jumala kutsuu öisessä unessa tai näyssä, luonnon todistuksen kautta (kaikki on Jumalan luomaa ja todistaa hänen viisauttaan, voimaansa ja taitoaan) ja niin kuin usein täällä Suomessa tapahtuu: lähettämällä uskovaisen ihmisen todistamaan Jeesuksesta ja siitä muutoksesta, jonka usko Jumalaan ja Jeesukseen saa aikaan.

Onko sinulle käynyt niin, että olet kohdannut Jeesukseen uskovan ihmisen, joka on todistanut sinulle Herrasta? Oletko lukenut Jeesuksesta tällaisilla palstoilla? Onko Jumala kutsunut sinua? Tunnetko piston sydämessäsi sen vuoksi, että olet tehnyt pahaa ja joutunut sen pahan vangiksi, etkä pääse siitä eroon, vaikka kuinka yrittäisit? Se paha voi olla uskottomuus puolisoa kohtaan, päihderiippuvaisuus, kleptomania tai mikä tahansa, joka orjuuttaa ja vahingoittaa sinua itseäsi sekä muita ihmisiä.

Tiedä nyt se, että Jumala kutsuu sinua vapauteen: vapauteen niistä pahan kahleista, jotka sitovat sinua pahaa tekemään!

Jumala kutsuu sinua viettämään pyhää ja hyvää elämää Jumalan kunniaksi, niin että sinun ei tarvitse enää pahaa tehdä: saat tehdä hyvää sydämesi koko kyllyydestä, kun Herra muuttaa sinne asumaan henkenä, jota ei kukaan näe, mutta jonka jopa ateistit aistivat uskovaisesta ihmisestä ja pilkkaavat häntä hänen hyvien töidensä vuoksi, koska hän ei ole samanlainen kuin he, pahan tekijät!

Jos Jumala kutsuu sinua nyt, niin miten vastaat hänelle?

Vastaa "kyllä", niin pelastut sinua vaivaavalta pahalta ja saat elää ikuisesti Jumalan lasten ja Herran Jeesuksen kanssa siinä uudistetussa maassa, jonka Jumala on tekevä vanhurskaiden ikuiseksi asuinpaikaksi. Siellä ei ole enää kärsimystä ja kuolemaa, sillä kaikki entinen paha on mennyt: katso, uusi on sijaan tullut!

Tule ja anna elämäsi nyt tällä hetkellä Jeesukselle, Herran haltuun! Sitä päätöstä et koskaan kadu. Etsi Jumalan seurakunta ja kuule muiden ihmisten todistusta siitä, miten hyvä Herra on. Älä usko ateistien panettelevia puheita ja herjaa vaan anna pelastaa itsesi heidän keskeltään! Jumala rakastaa sinuakin ja tahtoo sinun parastasi niin kuin myös kaikkien ihmisten parasta. Älä torju luotasi häntä, joka näin sanoo:

"Sinun syntisi on annettu sinulle anteeksi! Mene, äläkä enää syntiä tee, ettei sinulle vielä pahemmin kävisi!"

Ja kun vastaat kutsuun "Kyllä!" niin nämä sanat käyvät toteen elämässäsi:

"Sinä olet minun lapseni ja minä olen sinun isäsi, Aabrahamin ja Iisakin ja Jaakobin Jumala: minä se olen, älä pelkää!"

Sinun ei tarvitse enää pelätä, kun saat vaeltaa kaikkivaltiaan suojassa ja varjeluksessa. Turvasi on silloin ikiaikojen Jumala, joka ei petä eikä jätä sinua! Hän on uskollinen loppuun saakka ja vie sinussa alkamansa hyvän työn voitokkaaseen päätökseen, Jumalan lasten kirkkauteen Jeesuksen Kristuksen ilmestyessä toistamiseen tähän maailmaan, tälläkin kertaa ilman syntiä, mutta nyt pelastukseksi häntä odottaville ja tuomioksi niille, jotka eivät usko ja pilkkaa.

Kumpaan joukkoon sinä tahdon kuulua: kadotettujen ja tuomioon tulevien vai pelastettujen ja armahdettujen? Vain syntinsä anteeksi saaneet saavat elää ikuisesti, mutta niitä kohtaa tuska ja ahdistus, jotka ovat pahaa tehneet, mutta eivät ole saaneet sitä anteeksi Jumalalta, meidän taivaalliselta isältämme, Herran Jeesuksen Kristuksen nimessä ja hänen uhrinsa tuoman sovituksen kautta.

Aamen, tule Herra Jeesus!

43

541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toimikaa, ateistit!

      • Anonyymi

        Karo, täällä on romaaneja!


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        ❤️ ­­N­­y­m­f­­o­­m­­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17851005K

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • "Jumala kutsuu öisessä unessa tai näyssä..."

      Unet on unia. Ihminen on herkkä hallusinaatioille.

      "...luonnon todistuksen kautta..."

      Luonto todistaa evoluutiosta.

      "...kaikki on Jumalan luomaa ja todistaa hänen viisauttaan, voimaansa ja taitoaan..."

      Krhm, valaan keuhkot? Mitä ihmeen viisautta on suunnitella vesielämään vaaralliset kouhkot valaalle?

      "...lähettämällä uskovaisen ihmisen todistamaan Jeesuksesta..."

      Tunnen näistä hihhuleista lähinnä myötähäpeää, miten kukaan voi alentaa itsensä sellaiselle riemuidiotismille.

      • Anonyymi

        Jumala luodessaan teki evoluution mahdolliseksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jumala luodessaan teki evoluution mahdolliseksi.

        Mutta miksei laittanut maapallon eliöstöön mitään merkkiä luomisesta? Kaikki selittyy evoluutioteorialla eikä Jumalaa tarvita mihinkään. Jumala olisi voinut luoda valaalle kidukset. Jos olisi näin tehnyt niin evoluutioteoria olisi vaikeuksissa.


      • Anonyymi
        Holy_Roller kirjoitti:

        Mutta miksei laittanut maapallon eliöstöön mitään merkkiä luomisesta? Kaikki selittyy evoluutioteorialla eikä Jumalaa tarvita mihinkään. Jumala olisi voinut luoda valaalle kidukset. Jos olisi näin tehnyt niin evoluutioteoria olisi vaikeuksissa.

        Jumalaa ei tarvita mihinkään....kyllä ateisti on pöhkö!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalaa ei tarvita mihinkään....kyllä ateisti on pöhkö!

        Jumalaa tarvitaan valehteluun.


    • Anonyymi

      Heitin raamatun roskiin v. 1967 ja erosin kirkosta.

      • Anonyymi

        Hyi kuinka teit tosi ruman tempun.


      • Anonyymi

        Mihin lahkoon liityit?


    • Anonyymi

      Hihi, hihi - hihhulin pläjäys!

      Heh heh heh
      hah hah haa!

    • Anonyymi

      Aivan uskomatonta taikauskoa!!!

      • Anonyymi

        Se on päähänpinrttymä, jonka olet saanut kaveripiiristäsi!


    • Anonyymi

      Se on katsos niin ettei tervejärkisiä ala elämässä ahdistamaan 🤣

    • Anonyymi

      Peilaat itseäsi muihin ihmisiin 🤔 voisin tappaa sinut jostain hyvästä syystä , voisitko sinä minut ?

      • Anonyymi

        Aloittaja on oikeassa miss sanoo
        Toimi sen mukaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on oikeassa miss sanoo
        Toimi sen mukaan!

        Siis: Avaaja = Miss Neiti
        ja sanoin näin

        "KommentoiIlmi

        Mitä pidätte tästä? Mielestäni on nerokasta raapaista päivän aikana hieman pallihikeä
        sormenpäähän ja nuuskia sitä. niin päivä sujuu rattoisammin kun turhaahan siellä on istua kuitenkin.
        Netissä surffaaminen on niin out."


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      ARGHHHHHHHHHHHHHHHHH Men Jeesus tuli peräsuoleeni
      liian äkkiä

      t. Avaaja

    • Anonyymi

      Jumala ei ehdi kutsua.
      Se sotii Ukrainassa ja surmaa vääräuskoisia.
      Jumalalla on selkä kierossa aseiden kantamisesta.

    • Anonyymi

      Vastaan "Kyllä!" ja sanon Jeesukselle: "Tule sydämeeni asumaan ja ole elämäni Herra: suojelija, varjelija ja johdattaja!"

      Ja vielä:

      "Anna minun syntini anteeksi!"

      ja

      "Minä annan elämäni sinulle, Herra, sinun haltuusi!"

      Mitä tapahtuu tämän jälkeen seuraavaksi?

      • Ennemmin tai myöhemmin iskee tauti tai kuolema sattuu kuitenkin kohdalle.

        Miten sitten suu pannaan jos oikea epätodennäköinen jumala syyttääkin jesusianisteja epäjumalan palvonnasta?


      • Anonyymi

        Olet pelastuksen tiellä


    • Anonyymi

      Raamatun mukaan ukkonen on jumalan ääni. Aika alkeellista, eikö.

      • Anonyymi

        Jotkut luulivat ukkosen jylisseen, mutta opetuslapset kuulivat selvät sanat "Tämä on minun rakas poikani, häntä kuulkaa!"


    • Anonyymi

      Jumala jylisee ukkosen äänellä seitsemän kertaa. Minä jyräytän äänekkään pierun Herralle vastauksena 😆

      • Anonyymi

        Ukkonen johtuu siitä kun Zeus ajaa rattailla pilvien yläpuolella.


    • Anonyymi

      Jumala kutsuu yksilöllisesti, kullekin sopivalla parhaimmalla tavalla . Koska Hän on Jumala niin ei Hän kelvottomasti kutsu. Arkaa ja herkkää Hän kutsuu hienoilla tavoilla. Väkivaltaistainen ja negatiivinen saa ilmeisesti tuntea itselleen tuttua kohtelua muilta, kunnes hän ymmärtää anteeksiannon saannin ja annon valtavan siunauksen. Minun uskoni kasvoi hiljaa lapsuudesta alkaen, koska talletin muistiini jokaisen uskonnollisen kokemuksen. Vasta 25.v: aana tapasin ensimmäisen uskovan pikaisesti. Olen käytännössä itse oppinut uskova. Kirkossa olen käynyt 5 kertaa, pitkän elämäni aikana. Mutta uskonnolliset kokemukset ovat tehneet uskostani horjumattoman. Saan ylistää ja palvoa Jumalaani riemukkaasti joka paivä, kunnes Hän kutsuu minut taivaan kotiinsa.

    • Anonyymi

      Jumala ei sano ikinä mitään.

    • Anonyymi

      Minun jumala on raha ja terveys.

      • Anonyymi

        Se on saatanallista


    • Anonyymi

      Juuri näin, voit sanoa KYLLÄ, vaikka saunan lauteilla!

    • Anonyymi

      Jumala on kamala.
      Sitä kannattaa välttää.
      Jumala tappaa
      talossa ja puutarhassa.

    • Anonyymi

      Aloittaja puhuu asiaa,!

      • Anonyymi

        Aloittaja puhuu aasiaa!


    • Anonyymi

      Jättämällä ateistisuudenkokonaan, jo pelkästään typeryyden takia!

      • Anonyymi

        Jätä typeryys hihutyperys!!!


    • Anonyymi

      Ei ole kutsua kuulunut, ei näkynyt. On tietenkin mahdollista, että joku pilailija on sen postilaatikosta hävittänyt.

      Odotellaan.

    • Anonyymi

      "Miten vastaat Jumalan kutsuun?"

      Vastaan: Haloo! Onko siellä ketään? Miksei kukaan puhu?

    • Anonyymi

      Mahdollista on valita oikeinjok pv!

      • Anonyymi

        Saatana valitsee ateistit, heillä on sama päämäärä


    • Anonyymi

      Koska ateisteille ei tämä vaihtoehto kelpaa, jäljelle jää saatanan kanssa sohlaaminen!

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      98
      2290
    2. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      31
      1945
    3. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      45
      1926
    4. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      37
      1830
    5. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      178
      1387
    6. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      61
      1359
    7. Kuvaile kaivattusi luonnetta

      Millaista ihmistä kaipaat?
      Ikävä
      50
      1178
    8. Sun kannattais nainen yrittää edes ehostaa

      ittees ja olla tyylikkäämpi. Oot kuin navettapiika. Ei millään pahalla. 😃 Mieheltä
      Ikävä
      94
      1099
    9. Muistatko? Juha Mieto täräytti Farmilla suorat sanat - Nyt hiihtäjälegenda uudelleen tosi-tv:ssä!

      Näinköhän Mietaalle käy Miina Äkkijyrkän kohtalo… Edellisellä Farmi-kaudella Mietaa teki ns. miesten töitä ahkerasti, pä
      Tv-sarjat
      7
      964
    10. Hyvää rakkaushuomenta

      Tässä tulee rakkautta päivääsi. ❤️🤍💙💚💛💜💝💞💕💓💖💗💘💟🩷🩵🫶🏼❤️‍🔥😘😍😻💌🏩
      Ikävä
      179
      938
    Aihe