Nyt se on siis totta
Valkoisten pako Vantaalta on alkanut
Lehdessä kerrottiin että Vantaalla vanhojen asuntojen kauppa oli laskenut n 40% ja uusien 70%
Eikä ihme
Viime vuosina Vantaan väestön kasvusta maahanmuuttajien osuus on ollut 80% ja viime vuonna 100 %
Moni kertoo huonoista kokemuksista mamu taloissa
Valkoisten pako Vantaalta alkanut
16
340
Vastaukset 16
- Anonyymi
omko huumeet uusi normi?
- Anonyymi
Painu vittuun
- Anonyymi
Kukapa molotusta jaksaisi kuunnella tai odottaa että lapsi raiskataan tai auto poltetaan pihassa. Se on todellisuutta kohta.
- Anonyymi
Muslimit laittaa naiset ja seksuaalivähemmistöt ahtaalle ja meillä sinisilmäinen vasemmisto kannattaa.
- Anonyymi
uli uli persu uli
- Anonyymi
uli uli sinimusta tuli
- Anonyymi
Mikäs vassaripervoa noin ulisuttaa?
- Anonyymi
tuhottu vantaa, tuhottu espoo, tuhottu itäkeskus tuhotua tuhotua koko pk-seutu
turku tampere/hervanta oulu,,, nyt vähäsen mainitakseni - Anonyymi
Tämähän on ollut selvää jo kauan aikaa että näin siinä käy...Mutta eivätkös Vihreät, Biaudet, Nerg, Vasemmisto ja muut viherpiipertäjät vakuuttaneet että näin ei tule käymään sillä meillä Suomessa sijoitetaan maahanmuuttajia tasaisesti eri kaupunginosiin ja kouluihin.
Eipä taida paljoakaan pakolaisia ja monilapsisia sosiaaliturvalla eläviä maahanmuuttajaperheitä asua Kauniaisissa, Eirassa, Lauttasaaren pienkerrostaloissa, Kuliksessa tai Lehtisaaressa... - Anonyymi
Itäkeskus - lähi Itäkeskus
Kontula - Suomen Kongo
Kalasatama - kelasatama
Malmi- Suomen Malmö
Jne - Anonyymi
ostaisko ylihintaisen talon viidakosta 🤣
- Anonyymi
Viime ja toissa vuonna Helsingistä muutti pois n 3000 suomalaista
Tilalle 9000 kehitys maa muslimia ja afroa - Anonyymi
ohessa ehkä syitä
---
Vuokra-asuntoyhtiöt antaa maahanmuuttajille hyviltä asuinpaikoilta asuntoja. Muutin juuri joulukuun -22 alussa valmistuneeseen kerrostalokompleksiin tikkurilan keskustaan, ja heti alusta saakka olen joutunut huomaamaan että maahanmuuttajat (lähi-itä, viro, afrikka,venäjä,ukraina) pilaavat koko useamman kerrostalon asuinympäristön, jo nyt alle kaksi kk talon valmistumisesta, yhteiset tilat (kerho,sauna,pesula) on sotkussa ja talon jätevesipumppu on toista kertaa rikki (viemärit tulvii ja paska haisee autohallissa) noiden el--oiden heiteltyä vessanpönttöön sinne kuulumattomia jätteitä, Myöskin heidän lemmikkinsä aiheuttaa haittaa naapureille (yksi rakki räkyttää tuntikausia yhtä mittaa) Virolaiset ryyppää häiriötä aiheuttaen ja kuseksii pihamaalla, roskapussit heitellään roskiksen viereen.. Autoja parkkeerataan muiden maksetuille paikoille..
---------
Tässä rapussa on 9 asuntoa, vain kolmessa enää jäljellä meitä suomalaisia
Anonyymi-ap
2022-11-22 15:31:52
Ilmoita
muut asukkaat ovat mamuja, lähinnä muslimeita kuten somaleita - ja jälki näkyy. Kyseessä Lumon talo, tai näitä on kaksikin. Mamutus eteni varsin nopeasti, noin 1,5 vuotta siihen meni, ja nyt nämä kaksi taloa on väärällään muslimeita. Vanhat asukkaat eivät kovasti tykkää.
Kyselin Lumolta, että miksi näihin on otettu paljon juuri muslimeita, mutta eivät suostuneet vastaamaan. - Anonyymi
kalasataman vuokratalovideo hissistä ?
- Anonyymi
Korkojen nousu ja inflaatio on syynä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa611346Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää911028- 164937
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105874Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30863Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as25808Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201772Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks46760Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707- 27704
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu126703Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.166625VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43616- 61602
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12585- 85548
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78530Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo187511sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75497- 55497