Toivottavasti pelkoni on turha

Anonyymi-ap

mutta minä joskus pelkään nainen että joku toinen mies vie sut minulta. Sydämeni särkyisi koska niin paljon rakastan ja omat lähestymiseni ei ole mitään pro tasoa.

53

1531

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten mietinkin ihan samaa tänään miehestä. Mietin että älä nyt mene ihastumaan kehenkään toiseen, jos vaan jotain on tähän suuntaan. Eikä saa minunkaan lähestymisistä stipendiä eikä edes hymytyttöpatsaita.

• Anonyymi

Ihanaa jos merkitsen sinulle niin paljon ja jos sinäkin rakastat... Sittenhän me myös sovittas hyvin yhteen :) Minä rakastan sinua niin paljon etten näekään muuta kuin sinut ja vain sinut haluaisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa jos merkitsen sinulle niin paljon ja jos sinäkin rakastat... Sittenhän me myös sovittas hyvin yhteen :) Minä rakastan sinua niin paljon etten näekään muuta kuin sinut ja vain sinut haluaisin.

Häneen olen rakastunut, mutta en tietenkään tiedä oletko sinä hän 😊
        En voisi kuvitellakaan ketään muuta kuin hänet, joten toiseen en ihastu nyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ööööööööööääååäööööööööö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Häneen olen rakastunut, mutta en tietenkään tiedä oletko sinä hän 😊
        En voisi kuvitellakaan ketään muuta kuin hänet, joten toiseen en ihastu nyt.

Mikset soita hänelle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset soita hänelle?

Mistä päättelet etten soittele?

• Anonyymi
      • Anonyymi

Voi kamaluus. Kauhea.

• Anonyymi

Elämää pitää elää eikä kupeksia vain täällä haaveilemassa. Jos lähestymis yrityksistäsi huolimatta joudut olemaan täällä niin anna sen naisen olla.

• Anonyymi

Mitä te Iuuskat olette, joille parisuhteet on ainoa tapa elää elämäänne?

• Anonyymi

Voisin todeta että ajatukset ovat samaa tasoa 🤔😳😊

• Anonyymi

Minua ei ainakaan kuka vie olen vielä niin kiinni yhdessä miehessä .Eikä tässä nyt ole suuremmin viejiä näkynyt .💔

• Anonyymi

Miksi sinä pelkäät menettäväsi hänet?Kun nainen rakastaa sinua.Niin hän ei sinua jätä jonkun toisen tähden.Tämä on fakta!Jos sinä etukäteen alat pelkäämään sitä,että sinut jätetään.Niin todennäköistä on että niin tapahtuu.Eli luota siihen, että saat pitää hänet ketä rakastat.

• Anonyymi

Aivan niin. Kun rakastuu, ei kukaan muu voi tulla siihen väliin. Itsekin olen "potenut" tätä tunnetta jo ikuisuuden, mutta en voi ottaa yhteyttä mieheen, sillä minun sukupolvelleni on opetettu, että jos mies ei ola yhteyttä, ei hän ole kiinnostunut.
        Sitäpaitsi olen kerran laittanut hänelle tekstiviestin, huonoin seurauksin. Siitä on jo lauan, mutta tunteeni eivät vain katoa.
        nainen sivusta

• Anonyymi

En ole tietoinen tälläaisista uhkista...jos joku niin hautaan vie, se voisi olla todellisempaa tapahtumaa..
      Pus pus pro ☀️

• Anonyymi

Voi rakas, sinua olen aina rakastanut, rakastin ja rakastan. Kukaan muu ei voisi tulla tilallesi, älä huoli.Toivotaan että joku päivä olisi se meidän päivä, jolloin kohtaisimme. Olisimme onnellisia...💕

• Miten sitten yrität lähestyä, jos et omasta mielestäsi lähesty riittävän hyvin? Niin ja jos teidän tunteenne osuvat yhteen, niin eihän Nainen varmasti myös unohda sinua. Ellet tee jotain mikä saa mielenkiinnon loppumaan. Luota itseesi❤️ se näkyy myös ulospäin.

• Anonyymi

Niin minäkin pelkään, mutta jos hän mies löytää jonkun toisen, hyväksyn sen tietysti koska hänen onnellisuus on tärkeintä😘🥰

• Anonyymi

Ei tuo ole intohimoista rakkautta. Tuo on kaverirakkautta. Intohimoisesti rakastunut ei voi ajatella noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuo ole intohimoista rakkautta. Tuo on kaverirakkautta. Intohimoisesti rakastunut ei voi ajatella noin.

Aha😄

• Anonyymi kirjoitti:

Voi hyvinkin ajatella. Varmasti tuntuu pahalta jos tunteet ei osu yhteen. Mutta kyllä sitä varmasti toivoo kaikkea hyvää sille jota rakastaa.🥳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just näin. Kaveri-hyväksikäyttöä

• Anonyymi

Ap, en halua olla "ilonpilaaja", mutta todennäköisyyslaskentaa hyödyntäen voin todeta että on hyvin todennäköistä, että juuri "sen oikean vie joku toinen" :D

Mieti itse ja hyödynnä todennäköisyyksiä. Ja kenenkään sydän ei saisi olla toisen varassa niin että sydän lakkaa lyömästä jos "pahin vaihtoehto" tulee todeksi. Muutoinhan maailmassa ei olisi liikakansoitusta :D Jokatousen sydän olisi jo pysähtynyt " elämän pientareelle".

• Anonyymi

Niin muuten vie. Tosi on.

• Anonyymi

Jos nainen ei rakasta sinua ja ottaa toisen, sinun on taottava päähäsi ettei hän ole sen arvoinen että kaipaisit. Silloin hän ei välitä sinusta mitään. Hänelle on ihan sama miltä sinusta tuntuu. Tämä ei ole ainoastaan totta siinä tapauksessa, vaan tuolla tavalla pääset myös tunteista lopulta, kun katsot tosiasioita.

• Anonyymi

Ujouskaan ei ole selitys enää sille jos on toisen miehen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pian pn. Aluillaan jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies Miehen kanssa. Ei siinä ujoutta ole 😁

• Anonyymi

Toivottavasti saat yhteyden naiseesi. Itse toivon löytäväni jonkun aidon ja rehellisen miehen. Luotettava ja varmaotteisen. Jos löytyy, siitä toki kerro en. Kel' on onni on, se onnen kätkeköön.

• Anonyymi

Lujan ja varmaotteisen. Virosta ja Pattayalta ainakin löytyy.

T: Nadja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lujan ja varmaotteisen. Virosta ja Pattayalta ainakin löytyy.

T: Nadja

Nadja hyvä, kyllä sellainen voi löytyä lähempääkin. Kun vain tuuri käy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nadja hyvä, kyllä sellainen voi löytyä lähempääkin. Kun vain tuuri käy.

Naapurista kerrostalosta. Vaikka virolainen.

• Anonyymi

Kukaan ei voisi viedä minua häneltä. En halua ketään muuta kuin hänet.

• Anonyymi

Onko se nainen sinun vai vielä projektissa?

• Anonyymi

Eiku moes. Mies haluaa Miehen. Mynää.

• Anonyymi

Kyllä se sua edelleen rakastaa ja miettii sinua minulle on näin käynyt se nainen on ihana monesti hänelle antanut anteeksikin kun en halua välejä rikkoa

• Anonyymi

Minä oon antanut kans sille silloin tällöin makkaraa.

• Anonyymi

Varmasti tämä nainen rakastaa yhtä miestä se selvis taas tänään ei auta rimpuilu ja järkeily.Tuijotin mokomaa komistusta ylä ilmiöihin niin et kastike palo pohjaan.

• Anonyymi

Miehellä paloi pellillinen pullia eilen XD ihan mustiksi. Ei oo ikinä aiemmin käyny silleesti, mutta nyt kävi :/

• Anonyymi

Pidä ny se lärvis kiinni

• Anonyymi

Samaa mieltä.

• Anonyymi

Ilman täyttä varmuutta sitä voi alkaa hymyillä saadakseen ajattelemaan, että olen onnellinen, nauraa, jotta et näkisi minun itkevän. Antaa sinun mennä, tyylillä vaikka se tappaisi minut, aion ehdottomasti hymyillä.

• Anonyymi

Ei ollut mikään varsinainen menestystarina. Enn saata muistaa milloin muutuit rekvisiitasta päähenkilöksi. Jossain vaiheessa kuitenkin tontusta tuli prinssi. En tiedä, oliko meidän tarkoitus langeta toisiimme vai olitko vain oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Turva keskellä omaa hurrikaaniani, enkä vieläkään tiedä kuinka olisi käynyt jos joku muu olisi osunut kohdalle sinä päivänä. Tai jos et koskaan olisi pitänyt minua minään. Tai jos en olisi tullut itkeneeksi. Tai jos kaikki olisi ollut vähemmän satumaista. Kunnes ei enää ollut. Näkeekö taian kun on jo liian myöhäistä, ja muistammeko, opimmeko. Onko todella parempi rakastaa ja menettää. Oliko se rakkautta. Ja oli mitä oli niin kuoleeko sen jälkeen nopeammin yksinäisyyteen jos ei hae seuraa tilkitsemään murtumiaan.

• Anonyymi

Mitä ihmettä horiset tonttu?
        Joutavia.

• Anonyymi

Nämä jotka täällä puhuvat aloittajan kaltaisia juttuja ovat pelkkiä kummajaisia. Taatusti vie joku hänet sinulta kun ei hän sinun ole eikä ole ollutkaan jos täällä täytyy itkeä eikä mitään todellista yhteyttä välillänne ole.

• Anonyymi

Meinasin just kommaa samaa

• Anonyymi

Ei pysty viemään. Mies ei lähde mielestä millään. 😄 Ehkä sitten, kun dementia iskee. 🥳

• Anonyymi

Ohi on, ohi on, ohi on.

• Anonyymi

Ns mies oli nolo otus

• Anonyymi

Paremoi nunkkua njrheet pois

• Anonyymi

Pöh😂 Olen niin vaikea ja hankala lähestyttävä, että eihän se ole oikein mahdollista, tajuat kai itsekkin.

Voitko oikeasti muka kuvitella, että tuksts noin vaan lähtisin treffeille jonkun komean, mutta täysin tuntemattoman ihmisen kanssa? Että joku saisi minulta ns jalat alta?

Voit varmasti ennemmin kuvitella minun haihtuvan sinisenä savuna ilmaan kun joku ohittaa viiden metrin läheisyysrajani sellaiset tavoitteet mielessään..

Olet päässyt todella lähelle minua, vaikket sitä itse tajuakkaan.

• Anonyymi

Mies mieheltä ... polvilleen jalat alta ja eiku eestaas...

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      35
      7031
    2. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      25
      6077
    3. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      100
      3205
    4. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      556
      2948
    5. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      60
      2797
    6. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      57
      2373
    7. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      34
      2236
    8. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      33
      2104
    9. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      32
      1873
    10. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      7
      1441
    Aihe