Mitäs kummaa tämä varakansanedustaja Erja Pelkonen on tehnyt Aapo Mäki-Ventelälle, kun uhkaa persuista erotus? Oisko kellään tietoa Aapon lähettämästä kirjeestä?
Erja Pelkonen erotetaan persuista?
6
3999
Vastaukset
- Anonyymi
En ole persu enkä Pelkosfani, mutta ihmettelen tätä kirjoittelua kun rikosilmoitustakaan ei ole vielä tehty, jos tehdään. Syytettykin on syytön kunnes toisin todistetaan oikeusvaltiossa.
- Anonyymi
Perussuomalaisten valtuustoryhmän puheenjohtaja Inga-Mari Lehti Ylöjärven Uutisissa: "Siinä kuvatut tapahtumat koskettavat minua erityisesti äitinä". Mistä äiti tähän tuli? Kolmekymppinen mies vetoaa perussuomalaisten valtuustoryhmän puheenjohtajan äidinvaistoihin? Toimii liian hyvin, jos tarkoitus on manipuloida Ylöjärven perussuomalaisia oli tarkoitus sitten mikä hyvänsä!
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17851322N
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Historian tietäen ei mikään yllätys.
- Anonyymi
Mihin historiaan viittaat?
Pelkosen vai Perussuomalaisten? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin historiaan viittaat?
Pelkosen vai Perussuomalaisten?Pelkoseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898593
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504228
- 593772
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432481
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382193Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362167