Nainen, hyvä olo tuli ja sitten se meni

Anonyymi-ap

Kyllä se vaan niin on, että ei tämä maailma tarjoa kuin murheita.
Jos hiukan pääset parempaan fiilikseen, niin jotain paskaa joku lappaa jälleen niskaan.

Onneksi on helvetti, sitten saavat käristellä siellä ikuisesti.
Ainoa iloinen asia, joka saa nyt vielä edes pienen hymyn huulille.

No, tapahtumat tulevat ja asiat johtavat toiseen.
Suunnitelmat muuttuvat sitä mukaan.
Ehkä pitää astua mukavuusalueen ulkopuolelle, se on sitten sellanen riski, että ne asiat hoituu ja elämä jatkuu tai sitten se loppuu.
En vaan jaksa enempää, pakko päästä jonnekin ja riski siinä on, sellainen että "sika säkissä", kaikki kiinni, virheisiin ei yhtään varaa ja toivoo parasta.

Ei tästä muuten tule mitään ja vituttaa ihan sairaasti.

13

350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sellaista se elämä on. Toki pärjäät hyvin muuten ja ihailen sinua.

• Anonyymi

Ei taida olla tällaista elämää ihan kaikilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei taida olla tällaista elämää ihan kaikilla.

Tiedän vain ulkoisesti, en oikein muuta.

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

🍑 ­­N­­­y­m­­­f­o­­­m­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17851328k

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Sama kävi itsellänikin. Luulin että selätin tämän alakuloisuuteni viime lauantaina. Ei sitten mennytkään niin. Pitäisi yrittää vaan elää päivän kerrallaan, eikä murehtia mistään. Helpommin sanottu kuin tehty.

• Anonyymi

Usko itseesi ja siihen, mitä teet. Jos ei toimi, kokeile jotain toista tapaa. Mä uskon, että vahva tahto ja kova työ palkitaan aina. Tavalla tai toisella.

• Anonyymi

Sika säkissä -vaihtoehto ei kuulosta hyvältä.

• Anonyymi

Jaksui vaikkei aina jaksata

• Itse tiedät parhaiten miten toimia. Joskus on ihan hyvä ottaa niitä riskejä, vaikka ne sillä hetkellä saattaa pelottaa. Kannattaa yrittää elää, niin hyvää elämää kuin vaan suinkin pystyy. Olemme täällä loppujen lopuksi aika vähän aikaa.💜

• Anonyymi

Minulla on ollut kanssa jo oireita tästä kaikesta, mitä maailmassa tapahtuu. Onnellisuus on vähentynyt ja sitä on vaikeampaa saavuttaa, vaikka olen erityisen yritteliäs ja positiivinen.

On vaikeaa olla empaattinen ja rakastava, kun ihmiset riitelevät ja vihaavat silmittömästi.

Itsekkin tuntee syvää vihaa muita ihmisiä kohtaan ja erityisesti luonnon tila huolestuttaa. Eläimillä ei ole enää tilaa elää missään, kun ihmisiä on jokapaikka täynnä.

Olen usein ajatellut, että kaivattuni on varmasti asevelvollinen ja että oisin halunnut olla hänen tukenaan jos se on aiheuttanut pahaa oloa.

Itseäni on kovasti pelottanut, miten tulen toimeen tulevaisuudessa ja joudunko muuttamaan pitkäaikaisesta kodistani. Miten ihmeessä voin elää enää tätä pienemmässä huoneistossa? 37 m2. Tämäkin on varsinainen murju, keittokomero umpihomeessa ja sähköt paskana. Taloyhtio lähes varaton.

Olen yrittänyt tsempata, mutta olen tosi väsynyt ja se näkyy myös päällepäin, olen lihonut aika paljon. On tullut syötyä väsymykseen ja korvattua energianpuutetta energiajuomilla, joka vaan pahentaa pitkäaikaista väsymystä. En pääse enää rappusia ylös tuntematta väsymystä.

Ainoaa iloa olen saanut omista projekteistani, jotka ovat onnistuneet kaikesta huolimatta aivan erityisen hyvin. Mutta nehän ovat riippuvaisia ainoastaan minusta. Samoin lähimpäni ovat olleet ihania.

Muu sitten on ihan eriasia ja kaivattuni tuskin enää muistaa olemassaoloani ja vaikka jostsin kumman syystä muistaisi, niin miten tälläisessä tilassa voi yhtään mitään aloittaa:(

T.eräs n kirjoittelija

• Anonyymi

Paha antaa neuvoja, kun ei tiedä mitä ne asiat on mitkä harmittaa ja menee pieleen. Muista kuitenkin ettet aina voi syyttää muuta jostain. Sinun pitää itse tehdä myös töitä oman onnesi eteen. Aina on vaihtoehtoja.

• Anonyymi

Mun tilanteessa se on niin, että tarvitsee raivata pois ne tahot, jotka aiheuttaa niitä hankaluuksia.
        Ongelmista pitää päästä eroon ja sitä varten on helvetin tuli sytytetty.

Mulla ei olisi ongelmia, ellei niitä tahallaan mulle järjestettäisi.

• Anonyymi

Uskovalle asiat menevät pieleen sitä varten että opimme siitä olemaan tyytymättä elämään täällä. Vaarallisin tunnetila on tyytyväisyys omaan itseensä ja elämäänsä. Ylpeys on synneistä suurimpia. Jeesus on se keneen voi olla tyytyväinen. Tyytyväisyys itseensä on kuin toteaisi olevansa täydellinen, vaikka on syntinen. Toisia ei kannata suotta vihata. Jos ihmisellä ei ole uskoa Jeesukseen Jumalana, syntien sovittajana ja ylösnousseena, niin Jumala pitää lopulta huolen vihasta ja tuomiosta. Yhdenkään ihmisen viha ei ole mitään siihen vihaan verrattuna mitä Jumala oikeudenmukaisesti tuntee hänen Poikansa surmaajia ja pilkkaajia kohtaan. Se viha ei lopu koskaan eikä hellitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      35
      7051
    2. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      26
      6209
    3. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      100
      3245
    4. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      556
      2958
    5. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      60
      2887
    6. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      58
      2433
    7. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      34
      2256
    8. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      33
      2114
    9. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      32
      1893
    10. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      7
      1451
    Aihe