Kellään mitään ideaa miks joka paikasta tulee hylätty lainahakemus? Mulla vaan opintolaina alla 130e lyhennyksellä, 2200+ nettopalkka ollu 2v+ putkeen, luottotiedot ok, luottoluokka A, asiakastiedon mukaan pieni riski, osote löytyy.. ei yhtää hajua miks en saa.
Lisään että vuokraan ei mene yhtään rahaa, lainasumma 2000.
En saa luottoa/lainaa vaikka kaikki ok
8
639
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö muka mistään esim palvelun https://www.helppolaina.fi/ kauttakaan?
- Anonyymi
Ei niinku mistään, helvetin ymmälläni ite. Tarkastanut tiedot Asiakastiedon sivuilta ja kaikki lainaehdot käyty läpi, silti hylättyä pukkaa vaikka täytän kaikki.
- Anonyymi
Kokeile S-Pankin S-Lainaa.
Mutta yks juttu. Jos yhdestä paikasta tulee hylky, niin se helposti siirtyy seuraavaankin lainafirmaan, ainakin jos lainafirma käyttää luvallasi Asiakastiedon ylläpitämää reaaliaikaista kuluttajaluottojen kyselyjärjestelmää.
Kyselyjärjestelmä kertoo lainanhakijan aiemmat lainamäärät, aiemmat lainanhakukerrat ja aiemmin ilmoitetut tulot ym. Eli sekin huomataan, jos aiemmin on tulllut hylky toisesta firmasta ja jos olet siellä ilmoittanut pienemmät tulot kuin nyt. Jos viisi edellistä lainafirmaa on hylännyt, niin kuudeskaan firma ei uskalla olla erilainen.- Anonyymi
s-pankilla vaan nuo asiakkaat voi hakea. ja tää voiskin selittää, en lähinnä vaan ymmärrä kielteistä päätöstä. mut kiitos!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
s-pankilla vaan nuo asiakkaat voi hakea. ja tää voiskin selittää, en lähinnä vaan ymmärrä kielteistä päätöstä. mut kiitos!
Toki kaikkien pankkien asiakkaat voivat hakea S-Pankista lainaa.
”Laske itsellesi sopivankokoinen laina ja hae lainaa S-mobiilissa tai verkossa. Lainaa voit hakea kaikkien pankkien pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Lainan hakeminen ei sido sinua vielä mihinkään, joten hae vaikka heti.”
https://www.s-pankki.fi/fi/lainat-ja-luotot/s-laina/
- Anonyymi
2200€ nettopalkka ei ole suuren suuri. Olisko 1700-1800€ netto. Kun siitä vähennetään pakollisen kulut jää elämiseen 900€ josta ostat ruokaa, vaatteet yms.
Mutta voithan sinä tehdä sen, että alat säästämään ja nokitat pankille. 50€ kuukaudessa jemmaan pankin näkemänä tekee 600€ vuodessa ja kolmessa vuodessa esim. 2000€ Kukaan ei kiellä nokittamasta esim. 100€ vuodessa lisää.
Jos pankki tai vippipojat heittää 5000€ käteen olet täällä itkemässä asiaa ja haukumassa pankkia. Sinulle ei pidä antaa edes tonnin korttia vaikka se olisi mahdollinen 2-3 vuoden päästä. Se on vaan yksinkertaista, että jos ei ole rahaa niin sitä ei ole. Velkahan on miinusta, eikä rahaa! Kun saat sen ensimmäisen 500€ säästöön niin ajattelet eritapaa!- Anonyymi
Sun on kyl pakko olla botti :D mistä sä revit mun netoks 1700-1800 kun se on 2200?
- Anonyymi
Olet nähtävästi samaa kysyä jo Talous/Vippi osiossa. Vastaan tässä uudestaan.
1. Paljonko sinulla on opintolainaa, kun lyhennät 130 euroa/kuukausi?
2. Tulosi kerroit olevan nettona 2200 euroa, mutta paljonko sinun menosi on? (asuminen yms.)
3. Onko sinulla säästöjä tai sijoituksia?
4. Mihin olet uutta lainaa tarvitsemassa ja paljonko?
Noista nyt voit laskeskella ja mahdollisesti keksit itse syyn, miksi et ole lainaa saanut. Voi olla, että tulosi on menoihin nähden pienet tai voit hakea tuloihisi nähden liian isoa lainaa.
Olen aikoinani itse selvinnyt lainahelveristä, en koskaan menettänyt luottotietoja, mutta tiukkaa teki. Mieti vielä kannattaako kahta lainaa ottaa päällekkäin. Maksa opintolaina pois ja mieti vielä sen jälkeen tarvitsetko lainaa. Yritä säästää mieluummin, kuin otat velkaa velan päälle.
Kuten lisäksi vastasin, että epäilen ettet kerro totuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13855- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822