Mitä tehdä palstan ripulivajakeille?

Anonyymi-ap

Ripulivajakit tuovat väriä ja iloa palstalle. Mitä tehdä, että he pysyisivät täällä? Ilman heitä ja trolleja palstalla olisi kuolettavan tylsää.

Olemmeko onnistuneet pitämään ripulivajakit täällä vittuilemalla heille ankarasti ja pilkkaamalla heidän älynlahjojaan? Sanot että täällähän minä edelleen kirjoitan: hyvä heitto, mutta minähän sen keksin ja sanon samat sanat sinulle. Ota ne onkeesi ja näe itsesi toisen silmin.

Lähtikö varma ripulipaska täältä pois häntä koipien välissä? No jos lähti, niin eipä häntä ikävä tule: on sieltä tylsimmästä päästä hihhuleita ja oikeasti ateisti itsekin. Eivät kaikki ateistit fiksuja ole ja taisi loukkaantuneena jättää tämän palstan, kun ei pärjännyt isoille pojille väittelyssä.

Onneksi miikanaahum käy silloin tällöin viihdyttämässä meitä riemuidiotismillaan. Siinä on hyvä ja vilpitön uskova, joka seisoo sanojensa takana eikä trollaa ja kohtelee muita hyvin. Malliesimerkki tosi uskovasta kristitystä: ei tee pahaa - on vain yksinkertainen ja tyhmä uskoessaan satuja.

Ripulivajakit ovat hauskoja, kun pitävät itseään älykkäinä ja eivät huomaa edes olevansa tyhmiä. Tyhmyyshän on eri asia kuin vähä-älyisyys. Älykäskin ihminen voi uskoa typeriä asioita kuten Jumalaan ja Jeesukseen.

Eipä mulla muuta. Siitä vaan haukkumaan minua ripulivajakiksi. Olen siihen jo tottunut ja ylpeä siitä, että palstan ripulivajakki noteeraa minut sillä tavalla - olenhan palstan älykkäin kirjoittaja hänen ohellaan.

P.S. Sain äsken tietää, että rakas Hessu on menehtynyt sairauskohtaukseen. Kunnia hänen muistolleen, mutta iloinen asia on se, että hänen poismenonsa ei vaikuta mitenkään palstan sisältöön. Omaisia lohduttaa vielä se, että hän oli loppuun saakka raitis ja kunnollinen uskoaan tunnustava kristitty, lestadiolaisen kodin kasvatti.

22

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Näin ripulivajakkina kiitän kehumisestasi. Jos näin tuotamme sinulle mestarisi mukaista iloa, niin sehän on hyvä työ. Toivon sinulle ikuisuuden riemullista aikaa mestarisi kanssa. Teillä on siellä kuuma uuni, mutta makkarat ja kalja puuttuu. Mutta pääasia että riemu raikaa, kun ripulivajakit ovat muualla. Meillähän on näkymä teidän puolellenne. Me saavumme katsomoon usein popkornit ja kokikset kainalossa ja yritämme pälyillä näkyykö tuttuja. Näkymä tosin antaa mieleemme kiitoksen siitä , että kaikki muu oli meille roskaa, paitsi Jeesuksen kristuksen tuntemus.

      • Anonyymi

        Hienoa proosaa. Oletko kristitty vai ateisti false flag taktikko? On vaikeaa uskoa, että kristitty pystyisi tuollaiseen tekstiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa proosaa. Oletko kristitty vai ateisti false flag taktikko? On vaikeaa uskoa, että kristitty pystyisi tuollaiseen tekstiin.

        Olen kristitty ja sinähän olet jumalaton pölvästi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kristitty ja sinähän olet jumalaton pölvästi!

        Ollakseen kristitty pitää nimenomaan olla pölvästi.


    • Anonyymi

      "P.S. Sain äsken tietää, että rakas Hessu on menehtynyt sairauskohtaukseen."

      Mikäs hänet tappoi :O Luulisi uskovaisten olevan kuolemattomia.

    • Anonyymi

      Tällaista on ateisti pää täynnä!

    • Anonyymi

      Olen aloittajalle vastannut ripulivajakki. Kiitän vielä kerran, koska munuakin huvittaa Anona välipaloiksi nyt runoileva Alias ties kuinka mones. Kyllä te velikullat riisutte itsenne ilkialastomiksi henkisesti. Tuotoksenne ovat huippu möläyksiä. Näin ateisin sielunmaisema paljastuu möläyksittäin.

    • ”Lähtikö varma ripulipaska täältä pois häntä koipien välissä? No jos lähti, niin eipä häntä ikävä tule: on sieltä tylsimmästä päästä hihhuleita ja oikeasti ateisti itsekin. Eivät kaikki ateistit fiksuja ole ja taisi loukkaantuneena jättää tämän palstan, kun ei pärjännyt isoille pojille väittelyssä.”

      Eli Varma-Tieto oli kuin olikin sinun multinikki? Miksi ihmeessä kukaan muu tuollaisen jaarittelijan perään itkisikään 😂

      • Anonyymi

        Väärin
        Olen Varma Tieto
        Elossa eläkkeellä Suomi24 keskusteluista

        Jauhakaa tätä nyt seuraavat kuukaudet
        Muistakaa myös nukkua ettei nuppi sekoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin
        Olen Varma Tieto
        Elossa eläkkeellä Suomi24 keskusteluista

        Jauhakaa tätä nyt seuraavat kuukaudet
        Muistakaa myös nukkua ettei nuppi sekoa.

        Ettekö huomanneet että pidin teitä pilkkanani
        En normaalisti loukkaa tuntemattomia ihmisiä mutta olihan voimaannuttavaa kun voi kutsua tuntematonta kehitysvammaiseksi vajakiksi. Kiitos siitä.

        Varma Tieto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettekö huomanneet että pidin teitä pilkkanani
        En normaalisti loukkaa tuntemattomia ihmisiä mutta olihan voimaannuttavaa kun voi kutsua tuntematonta kehitysvammaiseksi vajakiksi. Kiitos siitä.

        Varma Tieto

        Ainoa missä olet onnistunut on itsesi nolaaminen jokaikisessä viestissäsi.
        Ja siitä vielä kiittelet...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoa missä olet onnistunut on itsesi nolaaminen jokaikisessä viestissäsi.
        Ja siitä vielä kiittelet...

        Suuret kiitokset kaikille ateisteille.
        Loistavaa ateistista loppuvuotta. Maaimanloppuun on aikaa 5 miljardia vuotta viimeisten tieteelisten tietojen mukaan. Silloin aurinko nielaisee meidät.

        Muistattehan mitä tiede on ? Pelkkä metodi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettekö huomanneet että pidin teitä pilkkanani
        En normaalisti loukkaa tuntemattomia ihmisiä mutta olihan voimaannuttavaa kun voi kutsua tuntematonta kehitysvammaiseksi vajakiksi. Kiitos siitä.

        Varma Tieto

        Et sinä meitä isoja poikia pilkkanasi pitänyt. Päinvastoin: osoitit suurta kunnioitusta oppineisuuttani kohtaan ja sen toisen tietomäärää kohtaan. Kehuit päästä jalkoihin ja maasta taivaaseen erinomaista älykkyyttämme, johon kaltaisesi vaatimaton insinöörin planttu ei pääse edes unissaan.

        Sikäli hyvä, että arvostat järkeä ja älykkyyttä, jota minulta löytyy vaikka muille jakaa, mutta valitettavasti sitä ei voida muille jakaa. Siksi se toinen pysyy riemuidioottina, vaikka pesunkestävä ateisti onkin: se, joka tahtoo sulkea kristityt mielisairaalaan, vankilaan ja tappaa heidät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä meitä isoja poikia pilkkanasi pitänyt. Päinvastoin: osoitit suurta kunnioitusta oppineisuuttani kohtaan ja sen toisen tietomäärää kohtaan. Kehuit päästä jalkoihin ja maasta taivaaseen erinomaista älykkyyttämme, johon kaltaisesi vaatimaton insinöörin planttu ei pääse edes unissaan.

        Sikäli hyvä, että arvostat järkeä ja älykkyyttä, jota minulta löytyy vaikka muille jakaa, mutta valitettavasti sitä ei voida muille jakaa. Siksi se toinen pysyy riemuidioottina, vaikka pesunkestävä ateisti onkin: se, joka tahtoo sulkea kristityt mielisairaalaan, vankilaan ja tappaa heidät.

        Tuo on totta. Koen alemmuutta akateemisen oppiarvon saavuttaneita kohtaan. Olen lohduttautunut sillä että synnynnäinen lahjakkuuteni ja älykkyyteni korvaa akateemiset oppiarvot. Lahjakkuudelleni en mahda mitään se näkyy kaikissa toimissani.

        Varma Tieto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on totta. Koen alemmuutta akateemisen oppiarvon saavuttaneita kohtaan. Olen lohduttautunut sillä että synnynnäinen lahjakkuuteni ja älykkyyteni korvaa akateemiset oppiarvot. Lahjakkuudelleni en mahda mitään se näkyy kaikissa toimissani.

        Varma Tieto

        Onko sinusta outoa, että vieraat ihmiset loukkaavat sinua?

        Tervetuloa palstalle!

        Sellaista se meno täällä on kun uskontojen uhrit päästetään irti ateistien foorumilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinusta outoa, että vieraat ihmiset loukkaavat sinua?

        Tervetuloa palstalle!

        Sellaista se meno täällä on kun uskontojen uhrit päästetään irti ateistien foorumilla.

        Soopaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinusta outoa, että vieraat ihmiset loukkaavat sinua?

        Tervetuloa palstalle!

        Sellaista se meno täällä on kun uskontojen uhrit päästetään irti ateistien foorumilla.

        En loukkaannu päinvastoin yritän tehdä loukkaamiseni helpoksi, minua saa loukata kaikin tavoin kunhan fyysinen koskemattomuuteni säilytetään. Loukkaajat ovat suhteeni erehtyneet eikä se ole minun ongelma,

        Varma Tieto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En loukkaannu päinvastoin yritän tehdä loukkaamiseni helpoksi, minua saa loukata kaikin tavoin kunhan fyysinen koskemattomuuteni säilytetään. Loukkaajat ovat suhteeni erehtyneet eikä se ole minun ongelma,

        Varma Tieto

        "yritän tehdä loukkaamiseni helpoksi, minua saa loukata kaikin tavoin"

        Se onkin ainoa asia jossa onnistut ilman yrittämistäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "yritän tehdä loukkaamiseni helpoksi, minua saa loukata kaikin tavoin"

        Se onkin ainoa asia jossa onnistut ilman yrittämistäkin.

        Olet tuossakin viestissäsi erehtynyt eli olet väärässä.


    • Anonyymi

      Tuu torille huutelee, pääset kasvatettiin!

      • Anonyymi

        Tammelan tori Tampereella....nähdään


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      98
      2280
    2. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      31
      1945
    3. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      44
      1921
    4. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      36
      1822
    5. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      178
      1377
    6. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      61
      1359
    7. Kuvaile kaivattusi luonnetta

      Millaista ihmistä kaipaat?
      Ikävä
      50
      1178
    8. Sun kannattais nainen yrittää edes ehostaa

      ittees ja olla tyylikkäämpi. Oot kuin navettapiika. Ei millään pahalla. 😃 Mieheltä
      Ikävä
      94
      1089
    9. Muistatko? Juha Mieto täräytti Farmilla suorat sanat - Nyt hiihtäjälegenda uudelleen tosi-tv:ssä!

      Näinköhän Mietaalle käy Miina Äkkijyrkän kohtalo… Edellisellä Farmi-kaudella Mietaa teki ns. miesten töitä ahkerasti, pä
      Tv-sarjat
      7
      964
    10. Hyvää rakkaushuomenta

      Tässä tulee rakkautta päivääsi. ❤️🤍💙💚💛💜💝💞💕💓💖💗💘💟🩷🩵🫶🏼❤️‍🔥😘😍😻💌🏩
      Ikävä
      179
      938
    Aihe