käärijä/kappale

Anonyymi-ap

käärijän kappale on täyttä paskaa .50 vuoden aikana kaikkein surkein kipale.nimikin ihan naurettava.HA HA CHA

T:musiikin tekijä

20

2349

Äänestä

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ole samaa mieltä

T:sanoittaja

• Anonyymi

"sanoittaja", joka ei osaa kirjoittaa🤣

• Anonyymi

Tottakai se on huono , ei kait yle lähetä mitään voittaja biisiä sinne kun lasku olisi kova kun joutuisi järjestää viisut ?

• Anonyymi

niinhän se on . Zonta myy.

• Anonyymi

Kuulemma artistilla itsellään paha ribuli.

• Anonyymi

Aivan paras ikinä!

• Anonyymi00021

• Anonyymi

KakkaaKakkaaKakkaa. ei voida puhua viisuista. ei tarvii osata laulaa eikä soittaa.
      euroviisut ovat nykyään pukeutumis- ja esiintymiskisoja. itse biisillä on
      vähemmän painoarvoa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Musiikki on kummallisen hauska ja tarttuva, mutta sanat on huonot koska... Tarvitseeko selittää.

• Anonyymi

Skeida valuu lauantain illalla . Kaikkea sitä vouhotetaan , näkee kuinka suomi on vajonnut .

• Anonyymi

kakka sai eniten yleisöääniä koska vanhempi väki ei enää halua äänestää.
      nuorison keskuudessa kaikenlainen hörhötys on trendikästä.
      Onneksi Ruotsi voitti !

• Anonyymi

Kaikkihan ne on tyhjänpäiväistä paskaa siellä. Kokonaan oma genrensä tosi kaviaarinystäville.

• Anonyymi

Hyvin pärjäsi! :)

• Anonyymi

Kyllä kansa tietää.ilopilkku käärijän esitys oli , viis ammattilais raadit yms tylsimykset. Pitää välillä olla iloa ja valoa, nääs. Muute aikoinaan Antti tuisku oli kakkonen jossain suomi kisassa mutta kyllä kansa tietää.,nääs.

• Mietin kanssa että, haluaako ihmiset olle ilonpilaajia ja olla surullisia? Aina saa lukea marmatusta jokasessa asiassa. Onneks Jere kääri massit ja naisten sydämmet viisuista. Puppelipojat voi palstalla vinkua ja haukkua homoksi kun ei itse saa::::DDDDDDDD nyyhnyyh

• Anonyymi
    • Anonyymi

Iham perseestä koko satsatsaa. Ja sama Lordin suora kopio Alice Cooperin Poisonista, jonka eurooppalaiset pikkulapset äänestivät hirviömaskien takia.

Huonosti menee.

• Anonyymi

Todellakin. Vittu mitä paskaa nykyisin edes kehdataan kutsua musiikiksi kun lässyttää vaan paskaa ja osaa todellakaan edes laulaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä vikoja

kaivatussasi on?
      Ikävä
      58
      826
    2. Mikä tästä teki

Lopulta niin vaikeaa?
      Ikävä
      69
      812
    3. Nainen, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, miehestä?
      Ikävä
      59
      783
    4. Uunimakkara koululaisten suosikki

https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000012228523.html on tärkeää että oppilaat syövät hyvin, muuten ei jaksa p
      Maailman menoa
      264
      645
    5. 44
      603
    6. Meistä puhutaan

Meistä varmaan puhutaan ja huhutaan. Luulen niin. Ei kiva juttu. Ja ystävät on minusta huolissaan. Yritän tehdä kaikkeni
      Ikävä
      25
      600
    7. Luotan sinuun nainen, kuin kallioon!

Jos joskus tuntuu siltä, että haluat puhua minulle jotain luottamuksella niin voit luottaa siihen, että kaikki jää meid
      Ikävä
      39
      501
    8. Noniin myönnetään

Rakastan aivan kauheasti ❤️
      Ikävä
      17
      482
    9. En tiedä sinusta

Olisitko lempeä, hyväntuulinen ja rento vai jämpti, määrätietoinen ja huoliteltu kumppani?
      Ikävä
      33
      466
    10. Ikä ei tule yksin

Huomaan, että olen rupsahtanut kasvoista aika paljon.
      Ikävä
      52
      459
    Aihe