Sivistystaso laskee Seinäjoella

Anonyymi-ap

Kun Peräseinäjoen ja Ylistaron lukot lakkautetaan, laskee sivistystaso merkittävästi Seinäjoella. Vastustamme ankarasti Seinäjoen tasapäistämistä.
Kansannousut ja vallankumoukset eivät lähde kabineteista ja valtuustosalista, vaan kaduilta, toreilta ja turuilta.
Oletko valmis?

21

476

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hmm.. Oon itse sitä mieltä notta Ei noita lukioita missään nimessä pidä lakkauttaa ja sitämyöden käytöstäpoistaa! Eri asia on sitten jos on sisäilmaongelma homekoulu kuten Lapuan lukio oli aikoinaan ikuunoista tuulettamalla sielläkin pinnisteltiin 20-vuotta ennen ku sitten se uusi nykyinen lukio rakennettiin.

• Anonyymi

Kyläkoulut ja pienet lukiot ovat Suomen vahvuus. Kristillinen arvomaailma pitää lisäksi säilyä tärkeänä opetuksellisena kulmakivenä.

• Anonyymi

Sivistystaso? Pojat eivät enää useinkaan hakeudu lukioon. Mutta millä heistä sitten saisi yhteiskuntakelpoisia, kun kuulemma eivät edes enää ymmärrä lukemaansa? Mopolla keulitaan liikenteen seassa, ilkivaltaa, sotkemista, potkimista, rötöstelyä. Jokapäiväisiä uutisia Eepeellä nykyään. Hyssyttelyille loppu.

• Anonyymi

Eipä nuo tytötkään kovin isolla järjellä ole liikkeellä. Ideaparkis kahta vietiin toisen vei vartija ja toinen soitti kotia rääkyen poliisi vierellä, että pitäis tulla maksamaan ..plää plää plää.

Taisi meikkiä tai napapaitoja jäänyt maksamatta. Eivät näemmä nykyaikanakaan ymmärrä, että rahaa tarvitaan kun kauppaan menee ja SE ei kasva puussa eikä revitä seinästäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä nuo tytötkään kovin isolla järjellä ole liikkeellä. Ideaparkis kahta vietiin toisen vei vartija ja toinen soitti kotia rääkyen poliisi vierellä, että pitäis tulla maksamaan ..plää plää plää.

Taisi meikkiä tai napapaitoja jäänyt maksamatta. Eivät näemmä nykyaikanakaan ymmärrä, että rahaa tarvitaan kun kauppaan menee ja SE ei kasva puussa eikä revitä seinästäkään.

Eipä ihan vielä lukioikääsiä nämä tytöt .

• Anonyymi

Siis, onhan noita lukiota, ettei Seinäjoelle tarvi lähteä ja matkan pituutta valittaa.
      Isossakyrössä on lukio ja Laihialla. Ylistarosta n,9km ja Laihialle 9km(18km).

Turhaa marisemista. Maailmalle ne kakarat joutuu lähtemään joka tapauksessa jossain vaiheessa, oppimaan tapoja ja karuutta kantapään kautta.

• Anonyymi

Mulla oli kotoota lukioon 8,5 km. Sulana aikana polokupyörällä sen aina vauhdlla päästelin. Sain loppuelämäksi hyvän terveyden. Ja pyöräilen vieläkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla oli kotoota lukioon 8,5 km. Sulana aikana polokupyörällä sen aina vauhdlla päästelin. Sain loppuelämäksi hyvän terveyden. Ja pyöräilen vieläkin.

Kesätyöt on 20 km suunta. Rekryssä kysyttiin, millä meinaan kulukea. Fillarilla kuljin koko kesän. Pyöräily on koko elämän harrastus.

• Anonyymi

Ei niitä pidä lakkauttaa vaan kehittää.

• Anonyymi

Peräseinäjoella ei asu oikein montaa lukio ikäistä

• Anonyymi

Ei se voi laskea, on ollut aina niin matalalla!

• Anonyymi

Pjoen lukiossa vedetään kaksin käsin ESsoa eli pärinää:

https://ilkkapohjalainen.fi/uutiset/peräseinäjoella-surraan-lukion-lakkautuspäätöstä-täällä-opettajatkin-ovat-ihan-kuin-kavereita

• Anonyymi
    • Anonyymi

Koulu on mennyt niin äärivasemmistolaisfeministiseksi että hulluhan siellä täytyy olla siitä tykkää.

• Anonyymi

Mistä kouluun sais miesopettajia kun nuoret pojat eivät enää ymmärrä lukemaansa tai halua ymmärtää? Eikö tyypit tiedä, että päättötodistuksilla haetaan opiskelemaan sekä myös töihin? Nuoruuden möhläyksistä voi elämässä joutua kärsimään pitkään.

• Anonyymi

Miksi Seinäjoella ei ole erikoisammattikouluja? Niin moni eteläpohjalaistyyppi tarvitsisi enemmän tukea oppimiseensa. Vähentäisi pudokkaiden määrää.

• Anonyymi

Erikoisammattikouluja??

Tälläiset joutavat jäämään kotia, jos tuosaa iässä ei oppi ole päähän jäänyt, niin ei se sinne sen jälkeenkään jää.
        Turhaa rahan haaskausta.

Risusavottaan, josko ne sen osaisi tai roskia keräämään kaupungin töihin.

• Anonyymi

Ei laske, nimittäin ei se voi enää laskea!

• Anonyymi

Kyläkoulujen sulkeminen laskee myös sivistystasoa samoin liika monikulttuurisuus.

• Anonyymi

Eepeellä aina on pelätty ulkomaan eläviä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      50
      1743
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1375
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      39
      1339
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      90
      1163
    5. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      159
      1067
    6. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      89
      1016
    7. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      198
      1004
    8. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      21
      916
    9. 71
      904
    10. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      861
    Aihe