Sivistystaso laskee Seinäjoella

Anonyymi-ap

Kun Peräseinäjoen ja Ylistaron lukot lakkautetaan, laskee sivistystaso merkittävästi Seinäjoella. Vastustamme ankarasti Seinäjoen tasapäistämistä.
Kansannousut ja vallankumoukset eivät lähde kabineteista ja valtuustosalista, vaan kaduilta, toreilta ja turuilta.
Oletko valmis?

10

271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hmm.. Oon itse sitä mieltä notta Ei noita lukioita missään nimessä pidä lakkauttaa ja sitämyöden käytöstäpoistaa! Eri asia on sitten jos on sisäilmaongelma homekoulu kuten Lapuan lukio oli aikoinaan ikuunoista tuulettamalla sielläkin pinnisteltiin 20-vuotta ennen ku sitten se uusi nykyinen lukio rakennettiin.

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

🍑 ­N­­y­­­m­­f­o­­m­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17852657v

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Kyläkoulut ja pienet lukiot ovat Suomen vahvuus. Kristillinen arvomaailma pitää lisäksi säilyä tärkeänä opetuksellisena kulmakivenä.

• Anonyymi

Sivistystaso? Pojat eivät enää useinkaan hakeudu lukioon. Mutta millä heistä sitten saisi yhteiskuntakelpoisia, kun kuulemma eivät edes enää ymmärrä lukemaansa? Mopolla keulitaan liikenteen seassa, ilkivaltaa, sotkemista, potkimista, rötöstelyä. Jokapäiväisiä uutisia Eepeellä nykyään. Hyssyttelyille loppu.

• Anonyymi

Eipä nuo tytötkään kovin isolla järjellä ole liikkeellä. Ideaparkis kahta vietiin toisen vei vartija ja toinen soitti kotia rääkyen poliisi vierellä, että pitäis tulla maksamaan ..plää plää plää.

Taisi meikkiä tai napapaitoja jäänyt maksamatta. Eivät näemmä nykyaikanakaan ymmärrä, että rahaa tarvitaan kun kauppaan menee ja SE ei kasva puussa eikä revitä seinästäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä nuo tytötkään kovin isolla järjellä ole liikkeellä. Ideaparkis kahta vietiin toisen vei vartija ja toinen soitti kotia rääkyen poliisi vierellä, että pitäis tulla maksamaan ..plää plää plää.

Taisi meikkiä tai napapaitoja jäänyt maksamatta. Eivät näemmä nykyaikanakaan ymmärrä, että rahaa tarvitaan kun kauppaan menee ja SE ei kasva puussa eikä revitä seinästäkään.

Eipä ihan vielä lukioikääsiä nämä tytöt .

• Anonyymi

Siis, onhan noita lukiota, ettei Seinäjoelle tarvi lähteä ja matkan pituutta valittaa.
      Isossakyrössä on lukio ja Laihialla. Ylistarosta n,9km ja Laihialle 9km(18km).

Turhaa marisemista. Maailmalle ne kakarat joutuu lähtemään joka tapauksessa jossain vaiheessa, oppimaan tapoja ja karuutta kantapään kautta.

• Anonyymi

Mulla oli kotoota lukioon 8,5 km. Sulana aikana polokupyörällä sen aina vauhdlla päästelin. Sain loppuelämäksi hyvän terveyden. Ja pyöräilen vieläkin.

• Anonyymi

Ei niitä pidä lakkauttaa vaan kehittää.

• Anonyymi

Peräseinäjoella ei asu oikein montaa lukio ikäistä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      323
      11539
    2. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      217
      4883
    3. Tänään olisn uskaltanut

Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny
      Ikävä
      11
      2598
    4. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      163
      1928
    5. Kirjoita jotain kivaa

ja positiivista ikäväsi kohteesta. 🫠
      Ikävä
      129
      1901
    6. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      13
      1388
    7. Tiistaina nähdään.

Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos
      Ikävä
      92
      1238
    8. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      241
      1146
    9. Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva

Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon
      Ikävä
      40
      1060
    10. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      85
      954
    Aihe