Kun Peräseinäjoen ja Ylistaron lukot lakkautetaan, laskee sivistystaso merkittävästi Seinäjoella. Vastustamme ankarasti Seinäjoen tasapäistämistä.
Kansannousut ja vallankumoukset eivät lähde kabineteista ja valtuustosalista, vaan kaduilta, toreilta ja turuilta.
Oletko valmis?
Sivistystaso laskee Seinäjoella
10
271
Vastaukset
- Anonyymi
Hmm.. Oon itse sitä mieltä notta Ei noita lukioita missään nimessä pidä lakkauttaa ja sitämyöden käytöstäpoistaa! Eri asia on sitten jos on sisäilmaongelma homekoulu kuten Lapuan lukio oli aikoinaan ikuunoista tuulettamalla sielläkin pinnisteltiin 20-vuotta ennen ku sitten se uusi nykyinen lukio rakennettiin.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17852657v
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Kyläkoulut ja pienet lukiot ovat Suomen vahvuus. Kristillinen arvomaailma pitää lisäksi säilyä tärkeänä opetuksellisena kulmakivenä.
- Anonyymi
Sivistystaso? Pojat eivät enää useinkaan hakeudu lukioon. Mutta millä heistä sitten saisi yhteiskuntakelpoisia, kun kuulemma eivät edes enää ymmärrä lukemaansa? Mopolla keulitaan liikenteen seassa, ilkivaltaa, sotkemista, potkimista, rötöstelyä. Jokapäiväisiä uutisia Eepeellä nykyään. Hyssyttelyille loppu.
- Anonyymi
Eipä nuo tytötkään kovin isolla järjellä ole liikkeellä. Ideaparkis kahta vietiin toisen vei vartija ja toinen soitti kotia rääkyen poliisi vierellä, että pitäis tulla maksamaan ..plää plää plää.
Taisi meikkiä tai napapaitoja jäänyt maksamatta. Eivät näemmä nykyaikanakaan ymmärrä, että rahaa tarvitaan kun kauppaan menee ja SE ei kasva puussa eikä revitä seinästäkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä nuo tytötkään kovin isolla järjellä ole liikkeellä. Ideaparkis kahta vietiin toisen vei vartija ja toinen soitti kotia rääkyen poliisi vierellä, että pitäis tulla maksamaan ..plää plää plää.
Taisi meikkiä tai napapaitoja jäänyt maksamatta. Eivät näemmä nykyaikanakaan ymmärrä, että rahaa tarvitaan kun kauppaan menee ja SE ei kasva puussa eikä revitä seinästäkään.Eipä ihan vielä lukioikääsiä nämä tytöt .
- Anonyymi
Siis, onhan noita lukiota, ettei Seinäjoelle tarvi lähteä ja matkan pituutta valittaa.
Isossakyrössä on lukio ja Laihialla. Ylistarosta n,9km ja Laihialle 9km(18km).
Turhaa marisemista. Maailmalle ne kakarat joutuu lähtemään joka tapauksessa jossain vaiheessa, oppimaan tapoja ja karuutta kantapään kautta.- Anonyymi
Mulla oli kotoota lukioon 8,5 km. Sulana aikana polokupyörällä sen aina vauhdlla päästelin. Sain loppuelämäksi hyvän terveyden. Ja pyöräilen vieläkin.
- Anonyymi
Ei niitä pidä lakkauttaa vaan kehittää.
- Anonyymi
Peräseinäjoella ei asu oikein montaa lukio ikäistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.32311539- 2174883
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112598- 1631928
- 1291901
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131388Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921238Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411146Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon401060- 85954