Kypsät naiset

Anonyymi-ap

Olen 24 vuotias äijä ja alkanut haluamaan aikuissosiaalityöntekijääni jonka kanssa juttelen mielenterveyspalvelujen ohella. Sossu on näyttävä arviolta ehkä 50-60 vuotias hoikka näyttävä muija.

19

1166

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sillälailla spede tunnusti himoitsee niuvanniemen tuulitunneli hoitsua buaahaa

      • Anonyymi

        Älä hitossa se on varmaan mies.Sää tunnet varmaan kaikki Niuvanniemen potilaat ja henkilökunnan. Joka jutussa muistat mainita kyseisen paikan.


      • Anonyymi

        Buahaa buhaahhaa näyttää spedellä taas sekottavan. Näyttää menevän henkilöt sekaisin et enää tajuu kommentoivas ittees.


      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        ❤️ ­N­­­y­­­m­­f­­­o­­m­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17853307x

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Mulla sama..näin 50 vuotiaana yli 65v kiihottaa

      • Anonyymi

        Jaa tuo pakkomielteinen paskanhaistelija se vaan jaksaa. Syö paskas ja tukehdu siihen. Onko sulla peräaukko nenäs alla kun aina tuntuu sulle haisevan.


    • Anonyymi

      Minä 30v ja kaikki itseäni vanhemmat kiinnostaa, mieluiten vielä isot naiset

      • Anonyymi

        Pysy kotonas nysä pili hernekeppi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pysy kotonas nysä pili hernekeppi

        Puhut jälleen itsestäsi. Tuota et voi tietää kuin omasta pilistäsi hönö. Taitaa ottaa sua tilanne koville.


    • Anonyymi

      Anteeksi kun kyselen mutta missähän päin Suomea tämä kyseinen sosiaalityöntekijä työskentelee?
      Rva53

      • Anonyymi

        Niuvanniemen suljetulla tietenkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niuvanniemen suljetulla tietenkin

        Kerroppas millanen paikka se Niuvanniemi on. Näytät tietävän siitä, sielläkö sä lomasi vietät. Onko järvi tai meri lähellä. Onko henkilökunta ammattitaitoista ja palveluun sopivia.


    • Anonyymi

      Keskiuudenmaan alueella

      • Anonyymi

        Niuvanniemen suljetulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niuvanniemen suljetulla

        Olet vai onko kiva mesta. Tykkäätkö viettää siellä vapaa-aikasi siellä.


    • Anonyymi

      Toivon jotenki että kyseinen muija lukis tätä ja viikon päästä olevalla tapaamisella paljastas eka millaset pikkarit ja antais mun riisuu ne

    • Anonyymi

      Mulla aloittajan kanssa vastaavat tunteet Tampereella. Mukavat pitkät katseet vaihdetaan lähtiessä..

    • Anonyymi

      Ollappa aikuissosiaalityöntekijä, ihanaa................!

    Ketjusta on poistettu 51 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      204
      8284
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4678
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2250
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2148
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1835
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1746
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1746
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1653
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe