Naiseen, jonka silmät kertovat kauneinta tarinaa. Rakastan häntä pelkästään naisena jo niin paljon, etten tiedä miten jos vaikka naimisiin päädytään niin rakastaisinko vieläkin enemmän? En oikein osaa sanoa. Ehkä rakkaus ei voi lisääntyä, mutta kaikki muut tunteet häntä kohtaan kyllä? Tarkoitan, että onko suurempaa rakkautta kuin hyväksyä toinen juuri sellaisenaan? Tämä on ihanan outoa, koska kaikesta huolimatta tämä tunne on kantanut aina tähän päivän saakka, ja tuskin sille ikinä tulee loppua.❤️
Hyvää yötä ja kauniita unia!
Rakastanko vai olenko rakastunut?
70
1015
Vastaukset
Rohkeasti vaan kerrot kaiken! 😊
- Anonyymi
Kun aika on.❤️
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Saako kysyä mitä odotat?☺️
Saat tottakai. En vain usko että vastaus on jotain sellaista mitä moni odottaisi. ❤️
Anonyymi kirjoitti:
Saat tottakai. En vain usko että vastaus on jotain sellaista mitä moni odottaisi. ❤️
Mitähän tämä nyt tarkoittaa😁
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Mitähän tämä nyt tarkoittaa😁
Alfaa ja Omegaa.❤️
Anonyymi kirjoitti:
Alfaa ja Omegaa.❤️
Toivotan paljon rakkautta 🥰 muistakaa sitten kertoa onnistumis tarinanne tänne😍
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Toivotan paljon rakkautta 🥰 muistakaa sitten kertoa onnistumis tarinanne tänne😍
Herran haltuun.❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herran haltuun.❤️
Naisenpa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herran haltuun.❤️
Kylläpä bolzi misulla tälkertaa
- Anonyymi
Kuka hän on? Kaunista<3
- Anonyymi
Hän tietää minut. Sen tiedän.❤️
- Anonyymi
Minäkin rakastan miestä mutta me ei nähdä enää.
- Anonyymi
Rakastaminen ei katso etäisyyttä.❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastaminen ei katso etäisyyttä.❤️
Te taidatte nähdä naisen kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rehellisesti sanoen en tiedä näenkö häntä enää ikinä. Viimeksi olimme kasvotusten lähes kolme vuotta sitten. Mahdollisuus aina on kuitenkin.❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rehellisesti sanoen en tiedä näenkö häntä enää ikinä. Viimeksi olimme kasvotusten lähes kolme vuotta sitten. Mahdollisuus aina on kuitenkin.❤️
Meilläkin usea vuosi alkaa olla takana. Ei kolmea kuitenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meilläkin usea vuosi alkaa olla takana. Ei kolmea kuitenkaan.
Joskus on kuitenkin vain jatkettava eteenpäin. Kaikesta huolimatta.❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus on kuitenkin vain jatkettava eteenpäin. Kaikesta huolimatta.❤️
Olisikohan hän voinut jäädä kaipaamaan minuakin. Meillä oli oma aikamme joskus kun vielä nähtiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen
- Anonyymi
Koska teidän häät on?
- Anonyymi
En päätä sitä yksin.❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En päätä sitä yksin.❤️
Eikä muut
- Anonyymi
SITA EN VIELA TIEDÄ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En päätä sitä yksin.❤️
KYLLÄ SINA ITSELLESI VIELA NAISEN LOYBAT USKO POIS MUTTA MEISTA EI TULE ENAAN MITAAN MUISTA SE
- Anonyymi
Jos rakkaus loppuu, niin sitten vaan pitää erota.
Muuten vaan täysillä mukaan, olisi ihanaa olla naimisissa, edes hetken🥰
Uskon yhä Suureen Rakkauteen...yhdestä miehestä tykkään niin paljon, etten ikinä uskonut sellaisen olevan mahdollista.- Anonyymi
Ei rakkaus lopu. Ei edes vuodet ja toiset miehet sitä voita.❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ainakaan ei ole ollut ketään sen jälkeen, kun ihastuin Häneen. Olen sitkeä ja uskollinen kehon rakkaudeltani..hänellä on tainnut kyllä olla muita, mutta hän on niin kuuma ja hellyydenkipeä. Mutten ole koskaan hslunnut, että hän joutuisi kärsimään ja olemaan yksin.
Eikä tosiaan tunne häneen ikinä ole muuttunut ydinluonteeltaan. Jotkut tunteet siinä ympärillä elää, mutta aina sisimpänä on se tunne mitä on olla hänen kanssa yhdessä, siis lähellä tuntien, tunne hänen ja minun sydämistä yhdessä❤️
Ihania pohdintoja! Joskus aina kuvittelen, minkä kappaleen tanssisin hänen kanssaan häissä ja kuvittelen kuinka katsoisimme toisiamme silmiin rakastuneina ja kehot yhteen liimautuneina🤭😍
https://youtu.be/vq750B2ov1Y
🍬 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ainakaan ei ole ollut ketään sen jälkeen, kun ihastuin Häneen. Olen sitkeä ja uskollinen kehon rakkaudeltani..hänellä on tainnut kyllä olla muita, mutta hän on niin kuuma ja hellyydenkipeä. Mutten ole koskaan hslunnut, että hän joutuisi kärsimään ja olemaan yksin.
Eikä tosiaan tunne häneen ikinä ole muuttunut ydinluonteeltaan. Jotkut tunteet siinä ympärillä elää, mutta aina sisimpänä on se tunne mitä on olla hänen kanssa yhdessä, siis lähellä tuntien, tunne hänen ja minun sydämistä yhdessä❤️
Ihania pohdintoja! Joskus aina kuvittelen, minkä kappaleen tanssisin hänen kanssaan häissä ja kuvittelen kuinka katsoisimme toisiamme silmiin rakastuneina ja kehot yhteen liimautuneina🤭😍
https://youtu.be/vq750B2ov1Y
🍬Hänellä on ainakin ollut. Silti rakastan häntä. Ei se rakkaus koskaan katoa, vaikka päätyisin jonkun toisen kanssa. Se on tunne, jota ei mitata kuin sydämestäni.❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänellä on ainakin ollut. Silti rakastan häntä. Ei se rakkaus koskaan katoa, vaikka päätyisin jonkun toisen kanssa. Se on tunne, jota ei mitata kuin sydämestäni.❤️
Järjestä, että näet hänet juhannuksena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järjestä, että näet hänet juhannuksena.
En voi sitä tehdä. Anteeksi.❤️
- Anonyymi
Hänkin kokenut. Jotain ikuista. Yhtä itkuista.
Kaukana , muista, kuista - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on miehiä riittänyt. 😚
- Anonyymi
Sori sydänspammi❤️ rakkaus on ihmeellistä.
- Anonyymi
😄ei tarvi pyytää, kyllä tääläkin leimahti..huh, taiskt nyt toimia rakkauden välikappaleena sen suunnitelmissa..
Kauniita unia sinulle ja kaikkea hyvää! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😄ei tarvi pyytää, kyllä tääläkin leimahti..huh, taiskt nyt toimia rakkauden välikappaleena sen suunnitelmissa..
Kauniita unia sinulle ja kaikkea hyvää!Hyvää yötä sinullekin❤️
- Anonyymi
Voi. Meinasin tehdä oman aloituksen miehestä jota rakastan! Ja rakastun aina uudelleen💚 en saa nukutuksi kun hän mielessä ja olen niin pitkään joutunut pitämään tunteitani kurissa ja sisälläni että halkean. Ja vaikka aikaa kuluu, en näe ketään muuta kuin hänet. Näen hänet ihmeellisenä ihmisenä, toisena puoliskonani ja puolisonani. Se jota olen aina etsinyt 🥹
- Anonyymi
Olet onnekas! Toivon että päädytte yhteen jos niin on tarkoitettu.❤️
- Anonyymi
Mitä järkeä on kirjoitella ihmisestä, joka on toisten kanssa ja itsekin päädyt jonkun muun luo?
- Anonyymi
Ei siinä mitään väärää ole. Rakastan häntä sellaisena kun hän on. Ei rakkaus ole kateellinen. Ei rakkaus ole omistushaluinen. Ei rakkaus sama asia kuin parisuhde. Hän on kenen kanssa haluaa. Hyväksynyt olen sen ja odotan että hänkin hyväksyy sen että minäkin voin olla jonkun muun kanssa. Sitä on rakkaus!❤️
- Anonyymi
Rakkauden
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä mitään väärää ole. Rakastan häntä sellaisena kun hän on. Ei rakkaus ole kateellinen. Ei rakkaus ole omistushaluinen. Ei rakkaus sama asia kuin parisuhde. Hän on kenen kanssa haluaa. Hyväksynyt olen sen ja odotan että hänkin hyväksyy sen että minäkin voin olla jonkun muun kanssa. Sitä on rakkaus!❤️
Et sinä rakasta kuin korkeintaan itseäsi ja mul.kkuasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä rakasta kuin korkeintaan itseäsi ja mul.kkuasi.
Mies tykkää miehestä.
- Anonyymi
Mmies tahtoisi olla vain sen yhden ja tietyn kanssa. Sen, joka on ollut kaikkein tärkein asia ikinä.
- Anonyymi
Millä kirjaimella hänen nimensä alkaa? Kertoisitko jotain.
Nimin. Ikävöin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimin. IkävöinEn tiedä. Mutta me emme voisi seurustella. Millon näkisimme, kun sinä elät öisin ja minä päivisin.
Minä nukun kun sinä valvot ja minä valvon kun sinä nukut. Emme koskaan viettäisi aika yhdessä. Millon edes olemme hereillä samaan aikaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimin. IkävöinKas, se kirjain poistettiin, vaikka oli ihan sääntöjen mukaisesti kirjoitettu ja tarpeeksi merkkejäkin. Kiva kiva! Mikä syy sen poistoon on? Selitystä, kiitos.
- Anonyymi
Voin auttaa. Se on hänen vaimonsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikä oikeus on poistaa se tai mikä tahansa muukaan asiallinen teksti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka olet sinä ja sanot tämän koska pelkäät että miehelläsi toinen ja hän vetää raha hanat kiinni sun suuntaan.
Sitten et selviä yksin ja itku pääsee ilman miestä jonks siivellä elää? 😭😭😢😢 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikä oikeus on poistaa se tai mikä tahansa muukaan asiallinen teksti?
Jatkan: eiköhän täällä kirjoittele tuhansittain naimisissa olevia ja myös sinkut. Miten on mahdollista, ettei mun asiallista tekstiä voi julkaista, mutta solvaukset ja muut haukkumiset julkaistaan? Olipa kenen vaimo tahansa, niin mikä oikeus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka olet sinä ja sanot tämän koska pelkäät että miehelläsi toinen ja hän vetää raha hanat kiinni sun suuntaan.
Sitten et selviä yksin ja itku pääsee ilman miestä jonks siivellä elää? 😭😭😢😢Kuka täällä kenenkään siivellä elää? Herranen aika, kyseessä on anonyymipalsta!! Ootko aivan sekaisin??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä. Mutta me emme voisi seurustella. Millon näkisimme, kun sinä elät öisin ja minä päivisin.
Minä nukun kun sinä valvot ja minä valvon kun sinä nukut. Emme koskaan viettäisi aika yhdessä. Millon edes olemme hereillä samaan aikaan?Nyt olen ollut lomalla. Unet on kyllä vähäiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka täällä kenenkään siivellä elää? Herranen aika, kyseessä on anonyymipalsta!! Ootko aivan sekaisin??
Sinä vaimo hyvä.
Pelkkäät että rahapussi lähtee toisen naisen matkaan.
Et selvästi tienaa itse ollenkaan, eli koko elämisesi kustantaa miehesi.
Pelkäät rahapussis lähtevän - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt olen ollut lomalla. Unet on kyllä vähäiset.
Tai voiko sitä nyt opiskellessa lomaksi kutsua ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten et selviä yksin ja itku pääsee ilman miestä jonks siivellä elää? 😭😭😢😢Katotaan se rahapussi, kuka korvaa kenelle ja paljon. Tää on tullut selville tää kuvio ja kun sattuu olemaan suhteita, niin asiat alkavat selvitä nopeestikin. On ollut tiedossa jo jonkin aikaa ja nyt alkaa se loppusuora, jossa katotaan tarkasti, kuka kirjoitti ja mitä ja mihin ihmisoikeusjuttuihin onkaan syyllistynyt. Turha väittää, ettei otettais tosissaan missään näitä, koska kylläpä vain otetaan ja jopa useassa eri paikassa, tiedoksi vain. Mun ei tartte kuin lähtee tästä liikkeelle taas sekä laittaa meiliä eräälle kaverille turvafirmaan - hah, on aika "isolla pallilla" istuva setä siellä - niin tulee puhdasta jälkeä. Tässä ois nyt miettimisen arvoinen paikka eräälle, joka luulee voivansa käsitellä ihmisiä miten sattuu, mutta kaikessa "fiksuudessaan" arvioi itsensä liian fiksuksi. Ja nyt ois anteeksipyynnön paikka muutamaa kohtaan, jollei halua lähteä pidemmälle selvittämään näitä. Miltä kuulostaa? Ja ei, en ole missään harhoissa edelleenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä vaimo hyvä.
Pelkkäät että rahapussi lähtee toisen naisen matkaan.
Et selvästi tienaa itse ollenkaan, eli koko elämisesi kustantaa miehesi.
Pelkäät rahapussis lähtevänMulla ei ole vaimoa, tiedoksi sinne, että älä nyt puhu taas ihan mitä tahansa päähäsi tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katotaan se rahapussi, kuka korvaa kenelle ja paljon. Tää on tullut selville tää kuvio ja kun sattuu olemaan suhteita, niin asiat alkavat selvitä nopeestikin. On ollut tiedossa jo jonkin aikaa ja nyt alkaa se loppusuora, jossa katotaan tarkasti, kuka kirjoitti ja mitä ja mihin ihmisoikeusjuttuihin onkaan syyllistynyt. Turha väittää, ettei otettais tosissaan missään näitä, koska kylläpä vain otetaan ja jopa useassa eri paikassa, tiedoksi vain. Mun ei tartte kuin lähtee tästä liikkeelle taas sekä laittaa meiliä eräälle kaverille turvafirmaan - hah, on aika "isolla pallilla" istuva setä siellä - niin tulee puhdasta jälkeä. Tässä ois nyt miettimisen arvoinen paikka eräälle, joka luulee voivansa käsitellä ihmisiä miten sattuu, mutta kaikessa "fiksuudessaan" arvioi itsensä liian fiksuksi. Ja nyt ois anteeksipyynnön paikka muutamaa kohtaan, jollei halua lähteä pidemmälle selvittämään näitä. Miltä kuulostaa? Ja ei, en ole missään harhoissa edelleenkään.
” On ollut tiedossa jo jonkin aikaa ja nyt alkaa se loppusuora, jossa katotaan tarkasti, kuka kirjoitti ja mitä ja mihin ihmisoikeusjuttuihin onkaan syyllistynyt. ” Ihmisoikeusjuttuihin?🤔🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka täällä kenenkään siivellä elää? Herranen aika, kyseessä on anonyymipalsta!! Ootko aivan sekaisin??
Herranen aika, kyseessä on provopalsta ja tarpeeksi paksua tarinaa ei kai tartte kyseenalaistaa, vai mitenpäi se
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimin. IkävöinÖööö:llä alkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katotaan se rahapussi, kuka korvaa kenelle ja paljon. Tää on tullut selville tää kuvio ja kun sattuu olemaan suhteita, niin asiat alkavat selvitä nopeestikin. On ollut tiedossa jo jonkin aikaa ja nyt alkaa se loppusuora, jossa katotaan tarkasti, kuka kirjoitti ja mitä ja mihin ihmisoikeusjuttuihin onkaan syyllistynyt. Turha väittää, ettei otettais tosissaan missään näitä, koska kylläpä vain otetaan ja jopa useassa eri paikassa, tiedoksi vain. Mun ei tartte kuin lähtee tästä liikkeelle taas sekä laittaa meiliä eräälle kaverille turvafirmaan - hah, on aika "isolla pallilla" istuva setä siellä - niin tulee puhdasta jälkeä. Tässä ois nyt miettimisen arvoinen paikka eräälle, joka luulee voivansa käsitellä ihmisiä miten sattuu, mutta kaikessa "fiksuudessaan" arvioi itsensä liian fiksuksi. Ja nyt ois anteeksipyynnön paikka muutamaa kohtaan, jollei halua lähteä pidemmälle selvittämään näitä. Miltä kuulostaa? Ja ei, en ole missään harhoissa edelleenkään.
” Mun ei tartte kuin lähtee tästä liikkeelle taas sekä laittaa meiliä eräälle kaverille turvafirmaan - hah, on aika "isolla pallilla" istuva setä siellä - niin tulee puhdasta jälkeä. ” Nii nii, et joku yksityisen sektorin etsivä vai🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Ja nyt ois anteeksipyynnön paikka muutamaa kohtaan,” Ai me ollaan samikset käänteisesti, tajuun tajuun tsemppiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” On ollut tiedossa jo jonkin aikaa ja nyt alkaa se loppusuora, jossa katotaan tarkasti, kuka kirjoitti ja mitä ja mihin ihmisoikeusjuttuihin onkaan syyllistynyt. ” Ihmisoikeusjuttuihin?🤔🤭
Vakavaa.
- - nelssoni mandelassas - Anonyymi
Nyrkki-Kyllikki rakkain ja läheisin. Se rakkaus ei lopu koskaan.
Minä ja Kyllikki. Aina. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimin. IkävöinN-K
- Anonyymi
” Rakastan häntä pelkästään naisena jo niin paljon, etten tiedä miten jos vaikka naimisiin päädytään niin rakastaisinko vieläkin enemmän? ” lol🤭
- Anonyymi
Ätmi jo päässään kuvitellut itselleen tylliunelman ja daami on ilmeisesti se joka pitää näissä fantaasioissa ns housuja
- Anonyymi
Siis tykkäät muodoista?😉
- Anonyymi
Jos yhtään tykkäät, välität ihailemiesi kuvien kohteesta. Niin kerro se hänelle äläkä jätä epätietoisuuteen. Aina on parempi tietää, kuin arpoa. - eräs välitilaan jätetty.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t299429Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r367376Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1053690V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!733598Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.6113163- 792971
- 422919
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳402809Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul321993- 331554