mikä näitä syttyttää täälä.?
Vastaukset 15
- Anonyymi
kohta ta joku kyläullu esittää arvauksiaan entiseen tapaansa
- Anonyymi
Oletko sinä näiden aikaisempien tuhopolttojen takana?
- Anonyymi
ohan niitä paloja käsitelty tääki muutamii Salosen homew talo ,Mäkiketelän auto ja mitä niitä o
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ohan niitä paloja käsitelty tääki muutamii Salosen homew talo ,Mäkiketelän auto ja mitä niitä o
Nois Rakennus alan Yrittäjä takana,eikö vaan?Nooh,tää uusinki liityy rakentamiseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi jälkimmäisen auto sotkettiin ihmisulosteella. Kaksi autoa poltettiin tämän kaiken lisäksi.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17853927Y
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi jälkimmäisen auto sotkettiin ihmisulosteella. Kaksi autoa poltettiin tämän kaiken lisäksi.
moden uutisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
moden uutisia
jotka ovat totuuden mukaisia
- Anonyymi
Tulipaloja pohdittaessa on hyvä tietää että peekka imuttelee vanhat, ja nuoret jarmolta imii parilitraa kusta mutta atten ja nikon
pippeleitä peräkammarissa imuttei pitkään ja nuoli pepareiät puhtaaksi- Anonyymi
palavassa talossa ei paljon ruikku haise
- Anonyymi
Vaittisen mökin palo ensimmäinen tätä sarjaa ?
- Anonyymi
pirtti oli täynä pitäämme vaakkeja j uhlimassa rantapuiston koulun päättääisiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Orkesterin johdossa heilui Osuuspankin virkailija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kenen käsi vapisee noin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kenen käsi vapisee noin
Vaasan veri ei vapise
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493