Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kimppa tuplasti vanhempien kanssa

Anonyymi-ap

Tämä ei sitten ole ikihistoriaa tyyliin tapahtui 80 - luvulla. Olen nyt 23v tämän tapahtuessa olin 19.
Hiukan taustaa. Asuin silloin opiskelija asunnossa parhaan kaverini kanssa. Oli kesä ja aloitin kesätyöt marketissa. Menin lyhyeen iltavuoroon 16 - 21, mutta jostain käsittämättömästä syystä iltavuoroa ei ollutkaan merkitty kahvipaikan listaan ja minut lähetettiin kotiin hymyjen saattaminen. Reipas tyttö töissä ilman vuoroakin sanottiin. Ostin minulle ja kaverilleni paketin siideriä kuin juhlistaakseni ylimääräistä vapaata. Ajoin skootterilla takaisin asuntolalle ja menin sisään. Melkein samassa joku löi hänen makuhuoneen ovensa kiinni. Meillä oli omat makuuhuoneet ystävättären kanssa, muttemme koskaan pitäneet ovia suljettuna. Ajattelin kaverillani olevan panoseuraa ja jätin asian sikseen. Hetken päästä olinkin kuulevinani arkaa voihketta seinän takaa. Olin aivan hiljaa ja kuuntelin, "ei se kuullu jatketaan" kuului hiljaisuuden vallitessa. Näppäilin samalla viestiä poikaystävälleni kuinka Emmillä on mies ja kuinka kuuntelen salaa hänen naimistaan hiukan kiihoittuneena. Vitsihän se oli, mutta samalla kun painoin lähetä kuulin myös hiljaisuudessa tutun viestiäänen seinän takaa. Poikaystäväni ei niin yleinen itse jostain vetäisty viestiääni. Silloin kilahdin. Ryntäsin kaverini ovelle ja aloin hakata sitä. Auki saatana ( en juuri ikinä kiroile ). Tiedän että olette siellä. Viimein ovi avautui. Molemmat hätäisesti peittelevät alapäätään, sekä paras kaverini että poikaystäväni. Ei ollut mitään sanottavaa. Otin takkini ja juomat ja läksin.

Itkua, raivoitkua, ei voi olla totta ei voi. Mieleni harhaili kaikkialle. Olin NIIIN ihastunut ellen rakatunut silloiseen poikaystävääni. Kosto, kostan molemmille. Revin sen ämmät silmät päästä ja potkin sitä kelvotonta munille. Ja vielä paljon pahemminkin. Join siidereitä itkuisena ja sain viimein rauhoitettua itseni hiukan. Kosto, mutta miten. Siinä siidereissä ajattelin lähte baariin ja etsiä jonkun poikaystäväni kaverin ja panna sitä. Hiprakassa uhma ei kun paheni. Ei sen ei tarvitse olla Jonin kaveri panen ketä tahansa. Yhä suuttuneena räpläilen puhelintani ja jossain tyhmässä deittispvovelluksessa on taas naisille ilmaista. Tollasta en ole koskaan tarvinnut. Minusta ne tuntui jopa alentavilta, olihan aina saanut helposti seuraa. Loin pikana profiilin ja sitten annoin palaa. Otsikkona Panoseuraa tänään nainen 19v. Ja laitoin siihen kaveri Emmin kuvan, mutta liitin sen omaan nimettömään sähköpostiini. Kuvaa en sitten uskaltanut sentään lähettää, mutta panoseuraa Emmi 19v kyllä. Join siiderit lähes loppuun ja läksin kävelemään.

Max45min aikana sain 22 yhteydenottoa. Useimmat olivat luokattomia humalaisista vanhoilta miehiltä. Rahaakin tarjottiin. Ajattelin, etten rahasta, mutta sitten kilahti 23:s viesti joka oli oikein asiallinen ja mielenkiintoinen. Siinä oli komeahko tasan 50v mies joka osasi kirjoittaa. Hän kysyi asiallisesti olenko tosissani ja ovatko palveluni myytävänä vai muuten vaan. Piru minuun meni ja vastasin myytävänä. Sovimme 300e hinnan ja paikan missä nähdään tunnin päästä.

Kyllä kiertelin ja kaartelin, Join kahdessa eri ravintolassa puolikkaan siiderin ja taas oli vaihdettava paikkaa. Viimein aika tuli ja olin sovitun ravintolan edessä. Mennäkö vai eikö mennä. Käännyin takaisin valehtelematta kymmenen kertaa. Sitten suljin silmäni ja kävelin sisään. Tiskillä minua odotti tämän kuvan mukainen mies. Ja tarkoitan kuvan mukainen. Aina kuulee valitettavan, että kuvat ovat vanhoja ja kilot alimitoitettuja. Mutta ei, tämä mies oli aika komea ja charmantti. Pikemmin paremman näköinen luonnossa. Istuin nolona ja hän kysyi mitä otan. Otin "leididrinkin" koska luulin, että niin minun pitäisi. Olin keskikovassa hiprakassa, mutta mies tuntui vesiselvältä. Menimme pöytään ja hän tuli viereeni. En juuri saanut muuta kuin vastattua pariin kysymykseen kun jo hellästi ja varmasti kosketti minua alapäästä. Se kiihotti tavattomasti, va ollut ehkä oikeasti valmis tähän. Ajattelin kuitenkin katsoa pelin loppuun asti. Siksihän tänne tulin.

Mies ohjasi minut hellästi ulos ja taksitolpalle. Oli alkuilta ja takseja oli vapaana. Muutamassa minuutissa saavuimme varsin tavanomaisen omakotitalon pihaan. Heti isällä hän suutel minua ja ujutti sormensa housuihini ja kokeili pimppaani housujen läpi. Oli kuin olisin saanut sähköiskun. Valtava kiima täytti pääni. Mies on pari vuotta isääni vanhempi ja minä menen enkä kitise. Mikä minuun on mennyt. Hän nappasi minut syliinsä ja kantoi sängylle. Olin niin kiimassa, etten muista koska. Annoin hänen riisua itseni ja se kävikin räväkästi. Sitten sain ihaninta kielihoitoa ikinä. Ei kestänyt kauaa kun jokin räjähti vatsassani. Tulin niin että olin selkä kaarella ja huusin. Orgasmin Laineen löi yli uudelleen ja uudelleen. Samassa hän käänsi minut polvilleen ja pudotti omat housunsa. Käänsin pään taakse ja mikä meisseli se olikaan. Ohhoijaa, kuvittelin poikaystävälläni olevan ISO mutta tämä oli silti hiukan isompi ja suonikas.

11

1643

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mies aloitti hellästi ja hitaasti. Aivan uskomaton litinä ja läpinäkyvä täytti makuuhuoneen. Olin todella niin märkä etten varmasti koskaan. Tilanteen perverssiys vai mikä lie sen teki. Valuin suorastaan ja huusin. Siinä hänen naisessa minua takaa kuulin tai pikemmin silti aistin, että joku tuli huoneeseen. Avasin silmät ja siellä seisoi noin 45v nainen pelkässä t - paidassa ja pikkareissa. Säikähdin valtavasti ja huusin. Nyt tulee tappelu, en ollut valmis tähän. Mutta heti naisen kasvoista kävi ilmi, ettei asia häntä häirinnyt pikemmin IHAN muuta. Hän nojasi vaatekaappiin ja työnsi kätensä pikkuhousuihinsa. Hän masturboi voimakkaasti edessäni ja minä katsoin monttu auki. Mies työntyi minuun uudestaan ja aloitti nopeamman nainen heti. En kuullut oven avautuvan, enkä usko että hän tuli ulkoovesta. Aivan varmasti tämä oli sovittu ja nainen tiesi odottaa tätä tai jotain tällaista. Miehen nainti tuntui niin hyvältä, että silmäni olivat välillä kiinni välillä auki ja voihkin kovaan ääneen nautinnosta. Avasin silmäni ja tämä nainen seisoikin 10cm naamani edessä. Kuulostaa sepitetyltä, mutta se oli aivan uskomattoman seksikän ja ainakin ulkoisesti pienen pieni pimppi. Pienempi ulkoa kun minun ja minä olin 19v ja alle 50kg. Olen myös naisena käynyt naisten kanssa totta kai saunassa ym ja joskus siellä kaikkien katseet harhautuu toisten tussuihin. Niitä arvostelee mielessään haluaa tai ei. Nätti, söpö, ihan ok, vähän turhan karvainen jne. Tämän 45 naisen täysajeltu ja supermärkä pimppi ja tuoksuva pimppi. En tiennyt mitä tehdä, joten suljin vain silmäni ja nautin. Samassa joku tarttui hiuksiini. Miksi niin kohtelias mies nyt muuttui, mutta ei kiskoja olikin nainen. Nuole sitä pillua hän kähisi samalla kun painoi naamaani kiinni hänen jalkoväliinsä. Maistoin. Ja ensimmäisen maistamisen jälkeen aloin kiimoissani syömään kuin tuomitun viimeistä ateriaa. Nainen tuli suuhuni pian ja hän valahti polvet letkuna lattialle istumaan ja yhä,hänen kehonsa nyki orgasmin voimasta. Se oli liikaa, uusi räjähdys, tällä kertaa sisältä vaginastani. Tunsin tajunnan sumentuvan ja lämpimän sperman syöksähtävän syvälle kolooni. Niin hyvää se teki, etten jaksanut edes murehtia ehkäisystä. Olin saanut kaksi orgasnia heidän kanssaan ja molemmat kuuluivat ehdottomasti parhaisiin orgasmeihini ikinä kenenkään kanssa. Ei parhaimpiin vaan parhaat, niin voi sanoa.
      Sinä nussimisen eivät tosiaankaan jääneet siihen. Mies tulo pimppaani ainakin kolmasti aamuun mennessä. Olin myös samalla kokeillut läpi lähes kaiken mitä nainen voi tehdä naiselle. Tämä nainen nuoli minua edestä ja takaa. Hän komensi minut istumaan naamalleen ja kaikkea. Ei ole taaskaan liioittelua jos sanon että minulta tuli kymmenesti aamupanot mukaan lukien. Jäin sinne muutamaksi päiväksi, enkä pyytänyt mitään rahaa. Se oli elämäni paras ja kuumin viikonloppu. Naisen sekä miehen huomion keskipisteenä. En koskaan ollut ollut niin tyydytetty.
      Tämä sama "sopimus" jatkui meidän välisenä melkein kaksi vuotta. Olin,parin ilona pari kertaa viikossa ja kerran kaksi viikossa mies pani minua yksin. Kokeiltiin muutaman kerran myös perheen naisen kanssa kahdestaan, mutta se oli ehkä kerran kuussa tyyppisesti.

      Nyt olen muissa kuvioissa. Olen yrittänyt toistaa kuvion oma ikäisten kanssa, mutta hylkäsin sen neljännen kokeilukerran jälkeen. Sitten kerran kevyessä hiprakassa tapasin itsevarman mutta söpön miehen baarissa. Hänen kanssaan koin lähes yhtä voimakkaita juttuja. Lähes siis. Samalla tajusin mistä kiikastaa. Minä tarvitsen daddyn ja mielellään otan kyllä perheen milfin samalla. Tästä voisiko sanoa fetissistä, on minulle pelkkää iloa kunhan jaksaa suodattaa paskanpuhujat, peräkammarin pojat, kuvillaan harhaanjohtavat ym. Mom daddy tuli taas huoneeseeni viime yönä. Se on ihan oikein sinulle senkin pikkulutka roolipeli saa ihoni ja jalkoväliin kihelmöimään. Ennen moralisointia kaikki ovat aina olleet täysi ikäisiä. Pikemmin"yli ikäisiä". Ja oikeaa sukulaissuhdetta meillä ei ole. Silti vain daddy saa sukkani pyörimään.

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        😍 ­­­N­­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17854472F

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Keksitty tarina, mutta hyvin kirjoitettu kylläkin.
      Kasikymmentäluvulla ei ollut kännyköitä joita räplätä, saatika sovelluksia ko. foorumeille...

      • Anonyymi

        Mistä sinä sen 20 - luvun sait ?? Tuossahan lukee heti aluksi tapahtui neljä vuotta sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä sen 20 - luvun sait ?? Tuossahan lukee heti aluksi tapahtui neljä vuotta sitten.

        Niuvanniemen suljetulta tietysti


    • Anonyymi

      Siis siinä lukee EI TAPAHTUNUT 80 - luvulla

    • Anonyymi

      Varmaan keksitty tarina. Silti se sai tämän kisumisun kehräämään ylä ja - alapäästä. Olisi kiva edes tietää onko tarinan takana nainen. Tuskin voin olettaa edes sitä. Ensin itseasiassa ajattelin, että tarina on käännetty jostain Google kääntäjällä. Sitten kiinnitin huomioita kirjoitusvirheisiin ja kieliasuun. On se kirjoitettu suomeksi. Miksi kirjoitusvirheitä ei ole korjattu, vaikka tekstin kirjoittaja selvästikin olisi osannut sen tehdä, on kysymys sinänsä.

      Asiasta toiseen. Nämä täällä ja vauva - palstalla seikkailevat kommentaattorit. Vauva palstalla joku kommentoi joka himputin seksi osiossa aina ja kaikkiin "sitten heräsin". Tämä heräilijä, kuten täällä tämä äidin kultapoju, vanhempien sisarrakkauden spedehedelmä haluaa aina osallistua, vaikka lahjat ei siihen riitä.

      Tämä 14v spedehedelmä, on siirtynyt poikain kanssa täyteen rinkiin. Ringissä ensimmäinen sanoo "kakka" ja kaikki nauraa tunnin. Seuraava rääkyy pissa ja taas nauretaan. Kolmas ei tiedä mitä sanoa, mutta sitten muistaa mitä oma äityliini aina huikkaa ovelta kun tämä sankari saapuu lämmittämään äitinsä vuodetta. "Kato spede tuli" . "Spede" laukoo tämä valioyksilö. Vaikka kautta ringin melkein kaikki osaa jo auttavasti kirjoittaa oman nimensä, niin kellään ei ole hajua mitä se tarkoittaa tai kuinka se kirjoitetaan. Mutta hauska se toki on.

      Kotona iltapusun jälkeen äityliini opastaa pippelileikkien lomassa miten oma nimi tavataan. "Sano s sano p sano e sano d sano e". Kultapoju hampaat irvessä pinnistää aivosolujansa niin että soi. "Sepde" sanoo sankaripoju. "Tarpeksi lähellä" sanoo äityliini ja antaa tisun suuhun. Vuosien harjoittelu on kuitenkin kantanut hedelmää ja kultapoju marssii rinkiin ylpeänä. "Siinä minun nimessä on sitten d kirjain" "se on d niin kuin taliaivo" kerskuu sankari. Talistahan hän ei mitään tiedä, mutta kun mainitsee aivot niin kyllä rinkiin sillä vaikutuksen tekee. Sen on pakko olla älykäs kun se noin viljelee siviilisanoja, vai mitä ne sivistyneet käyttää.

      Vastaa tähänkin spede. Vai onko uhma liuottimien haistelulla kasvanut niin rajuksi, että lippiskin kääntyy vahingossa oikein päin. Illalla, ennen Pikku kakkosta 12v tyttöjen edessä polleana hihkutaan pinsettipippeli ojossa "se spede siellä suoli24 ssa pilkuttaa minua". Kohta minä nusin sitä perseseen". Hei spede, heitä voltti spede. Kuinka se spede kirjoitettiinkaan. Miksi oi miksi äityliini meni pilaamaan lahjakkaan nuoren sosiaalipummiuran opettamalla jotain niinkin radikaalia kuin kirjoittamaan. Ja tähän hän sata varmasti postaa viisitoista "mee vittuun spede" viestiä tähän jatkoon. Muahahahahaaa

      • Anonyymi

        Oohh spede kilahti buaahaa


    • Anonyymi

      Mikä vittu se tämä spede on joka on joka asiassa.

      • Anonyymi

        Se on yx katkera Niuvaniemen asukki, joka ei ole koskaan saanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on yx katkera Niuvaniemen asukki, joka ei ole koskaan saanut.

        Oohh spede kilahti buaahaa


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2112
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      29
      1744
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1510
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1461
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1378
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1354
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1312
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1261
    Aihe