Monenlaisia ohjeita jakelusta-Mainoskieltoihin ei jaeta,mutta kuulemma joitain mainoksia kaikkiin talouksiin,vaikka mainoskielto ja potkaisevat käytäville pois jaloista,kun eivät tilanneet tai kieltävät mainosjakelun.Asunto voi tyhjänä kerätä melkoisen määrän mainoksia kiellosta huolimatta.Saako kieltoa käyttää,jos jaetaan kuitenkin oikein työnohjattuna jaetaan kielloista huolimatta???
Mainosjakelun ohjeet...
Anonyymi-ap
5
340
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki mainostenjakokiellot on aina olta jakajan äidinkielellä isoilla ja selkeillä kirjaimilla ja hyvin valaistuina.
- Anonyymi
Jakajan äidinkielellä siis monikielinen,koska jakajat n 40 kielellä toimivat...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jakajan äidinkielellä siis monikielinen,koska jakajat n 40 kielellä toimivat...?
Ei .
Jakajan riittää lukea vain päällimmäinen teksti, joten ...
- Anonyymi
Kerjääminen ja kaupustelu kielletty,silti yrittäjiä löytyy,jotka kauppaavat ovelta ovelle silloinkin onko vuokra-tuki-palveluasuminen ja nykyaikana ymmärrä,että käteistä ei ole enää pahemmin käytössä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 402421
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086