JUMALAN IHME ELÄMÄSSÄSI?

tiaana

NONII, kaikki rakkaat sisaret ja veljet Kristuksessa.
Jotta taas saadaan vipinää ateistit-palstalle, niin käykää siellä kirjoittamassa MINUN IHMEENI- otsakkeen alle, minkä ihmeen olet Jeesuksen avulla saanut kokea elämässäi.

Oletko parantunut yliluonnollisesti, miten se tapahtui (rukouksessa, ylistyksessä) miltä se tuntui, ja mitä kaikkea siihen liittyi.
Siis nyt puhutaan ihmeistä, minkä vain Jeesus voi tehdä.

Se voi olla muukin ihme. Herääminen kuolleista, ihan mitä tahansa, minkä tiedät olevan rukousvastaus Herraltasi.

Katsotaan, Jeesuksen todistajia täällä on paljon, mennään todistamaan ihmeitä tekevästä Jumalastamme Ateismi-puolelle, ja herätetään keskustelua, miten he selittävät nämä.
Tästä tulee mielenkiintoista.

36

1973

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ile

miks ihmeessä sun täytyy saaha vipinää ateistit- palstalle? lietsoa riitaa? etkös voi puhua niistä ihmeistäs täällä??

• tiaana

viedä evankeliumin sanoma kaikkeen maailmaan ja kaikille ihmisille.Hän sanoi myös, että Minä teen teistä todistajiani.
        Tällä palstalla valtaosa on jo uskossa, miksi ihmeessä meidän pitäisi toinen toisillemme todistaa, että Jeesus elää ja tekee ihmeitä?

Mieluummin heille, jotka eivät Jeesusta vielä tunne. Siinä oli idea, ja pois riitaisuus minusta.

• YKX
        tiaana kirjoitti:

viedä evankeliumin sanoma kaikkeen maailmaan ja kaikille ihmisille.Hän sanoi myös, että Minä teen teistä todistajiani.
        Tällä palstalla valtaosa on jo uskossa, miksi ihmeessä meidän pitäisi toinen toisillemme todistaa, että Jeesus elää ja tekee ihmeitä?

Mieluummin heille, jotka eivät Jeesusta vielä tunne. Siinä oli idea, ja pois riitaisuus minusta.

jokaisen uskovan kristityn asia, omalta osaltaan aikaan ja paikkaan katsomatta; sopivalla hetkellä.

• ile
        tiaana kirjoitti:

no tolla tapaa sä et ainakaan saa levitettyy ateistit- palstalla jeesuksen hyvää sanomaa, jos sitä ees on.. ärsytät vaan ihmisiä. onks toi niinko eräänlaista käännyttämistä? hahah

• tiaana
        ile kirjoitti:

no tolla tapaa sä et ainakaan saa levitettyy ateistit- palstalla jeesuksen hyvää sanomaa, jos sitä ees on.. ärsytät vaan ihmisiä. onks toi niinko eräänlaista käännyttämistä? hahah

Mietippä miksi aina ÄRSYTTÄÄ kun edes mainitaan sana Jeesus? Mikähän ihme siinä on mikä ärsyttää ja villakarvat nousemaan pystyyn , niillä jotka eivät ole uskossa?

ai mikä? Eihän meidän ihmisten Jeesusta tarvitse pelätä, Hänhän on rakkaus, ja haluaa meille kaikille tarjota iankaikkisen ihanan elämän Hänen kanssaan.

Ärsyttäää...sanonko kuka pelkää Jeesusta? Kuka ärsyyntyy kun Jeesus sana mainitaan? Kuka kiusaantuu?
        ei kukaan muu kuin sielunvihollinen, saatana.
        Siitä tiedät kumpi on sinun herrasi. Jos sana Jeesus ei ärsytä, olet Jeesuksen oma. Jos Jeesus ärsyttää ja saa vihasi nousemaan, olet vihan lapsi, saatanan oma.

• ile
        tiaana kirjoitti:

Mietippä miksi aina ÄRSYTTÄÄ kun edes mainitaan sana Jeesus? Mikähän ihme siinä on mikä ärsyttää ja villakarvat nousemaan pystyyn , niillä jotka eivät ole uskossa?

ai mikä? Eihän meidän ihmisten Jeesusta tarvitse pelätä, Hänhän on rakkaus, ja haluaa meille kaikille tarjota iankaikkisen ihanan elämän Hänen kanssaan.

Ärsyttäää...sanonko kuka pelkää Jeesusta? Kuka ärsyyntyy kun Jeesus sana mainitaan? Kuka kiusaantuu?
        Siitä tiedät kumpi on sinun herrasi. Jos sana Jeesus ei ärsytä, olet Jeesuksen oma. Jos Jeesus ärsyttää ja saa vihasi nousemaan, olet vihan lapsi, saatanan oma.

"Siitä tiedät kumpi on sinun herrasi. Jos sana Jeesus ei ärsytä, olet Jeesuksen oma. Jos Jeesus ärsyttää ja saa vihasi nousemaan, olet vihan lapsi, saatanan oma."

hahhaaa

mua ei todellakaan ärsytä sana jeesus tai jeesus hahmona, eiei.. mä en oo silti jeesuksen oma, mä en tartte elämäni ja mielipiteitteni suuntaa hallitsevaa herraa, mä oon siihen tarpeeks vahva

mua ärsyttää tollanen vitunmoinen kristinuskon pakkosyöttö. kristinuskon levittäminen ja kristinuskoon käännyttäminen ärsyttää, aina sitä on pakkosyötetty ihmisille, aikasemmin pakotettu siihen.. mua ei kiinnosta sun ihmees, sori, ei sun jumalas ihmeteot.

• tiaana
        ile kirjoitti:

"Siitä tiedät kumpi on sinun herrasi. Jos sana Jeesus ei ärsytä, olet Jeesuksen oma. Jos Jeesus ärsyttää ja saa vihasi nousemaan, olet vihan lapsi, saatanan oma."

hahhaaa

mua ei todellakaan ärsytä sana jeesus tai jeesus hahmona, eiei.. mä en oo silti jeesuksen oma, mä en tartte elämäni ja mielipiteitteni suuntaa hallitsevaa herraa, mä oon siihen tarpeeks vahva

mua ärsyttää tollanen vitunmoinen kristinuskon pakkosyöttö. kristinuskon levittäminen ja kristinuskoon käännyttäminen ärsyttää, aina sitä on pakkosyötetty ihmisille, aikasemmin pakotettu siihen.. mua ei kiinnosta sun ihmees, sori, ei sun jumalas ihmeteot.

tuomiolla. Äläkä ole noin agressiivinen.

Kyllä sen tuntee tekstissä mikä henki sinussa on.
        Koita kuitenkin kestää, sillä meitä on moneksi täällä kirjoittamassa, eikä sinun kiroilullasi juurikaan painoarvoa ole.
        Joten turha kiukkaminen pois, soo, soo!

• ile
        tiaana kirjoitti:

tuomiolla. Äläkä ole noin agressiivinen.

Kyllä sen tuntee tekstissä mikä henki sinussa on.
        Koita kuitenkin kestää, sillä meitä on moneksi täällä kirjoittamassa, eikä sinun kiroilullasi juurikaan painoarvoa ole.
        Joten turha kiukkaminen pois, soo, soo!

viimesellä tuomiolla, hahhaa

"Kyllä sen tuntee tekstissä mikä henki sinussa on."

mikä henki mussa on?

• Anonyymi
        tiaana kirjoitti:

"kun sanotaan Jeesus",

mulla hälytyskellot alkaa heti soimaan kun sanotaan "Jeesus", nimittäin kun raamatun Jeesus itse sanoo: "että monta tulee minun nimessäni"

vaan, jos sanotaan, Jeesus Kristus Jumalan poika, silloin olen varma että puhutaan
        raamatun Jeesuksesta.

sellainen on asenteeni.

• Anonyymi kirjoitti:

"kun sanotaan Jeesus",

mulla hälytyskellot alkaa heti soimaan kun sanotaan "Jeesus", nimittäin kun raamatun Jeesus itse sanoo: "että monta tulee minun nimessäni"

vaan, jos sanotaan, Jeesus Kristus Jumalan poika, silloin olen varma että puhutaan
        raamatun Jeesuksesta.

sellainen on asenteeni.

Taitaa koko aloitus olla provo

• Anonyymi

Pakanoiden on tärkeää saada tietää, mitä Jeesus tekee NYT.

• skeba

On täälläki agnostikkoja yms. Like me.

1. Rukosuvastaukset lienevät ihmeitä?
      Oletko pitänyt kirjaa, kuinka suuri osa rukouspyynnöistäsi toteutuu / ei toteudu?
      Jos et niin mikset?

2. Mistä tiedät, mikä "ihme" on Jumalan aiheuttama.

3. Mistä tiedät minkälaisen Jumalan aiheuttama se "ihme" oli?

• Tsaukki Skeba

Jumala ei vastaa rukouksiin aina kuten me tahtoisimme.
        Siksi että me ihmiset pydämme tietysti lisää rahaa, uuden auton ja talon, lomamatkoja, ym, ym mitä omissa himoissa kuluttaisimme.

Jos ihminen pyytää lisää nöyryyttä ja viisautta ja että Herra armahtaisi syntistä katumuksessa ja auttaisi ja siunaisi työssä lähimäisten hyväksi Herran kunniaksi, antaisi Henkensä onhauksen tahtonsa noudattamiseen ja kysykyjä työhönsä, yms, niin hupsista ja alkasi tapahtumaan.

Siistiä, Terveisin Jari, jarlau

• skeba
        jarlau kirjoitti:

Tsaukki Skeba

Jumala ei vastaa rukouksiin aina kuten me tahtoisimme.
        Siksi että me ihmiset pydämme tietysti lisää rahaa, uuden auton ja talon, lomamatkoja, ym, ym mitä omissa himoissa kuluttaisimme.

Jos ihminen pyytää lisää nöyryyttä ja viisautta ja että Herra armahtaisi syntistä katumuksessa ja auttaisi ja siunaisi työssä lähimäisten hyväksi Herran kunniaksi, antaisi Henkensä onhauksen tahtonsa noudattamiseen ja kysykyjä työhönsä, yms, niin hupsista ja alkasi tapahtumaan.

Siistiä, Terveisin Jari, jarlau

Oletko pitänyt kirjaa, kuinka suuri osa rukouspyynnöistäsi toteutuu / ei toteudu?
        Jos et niin mikset?

• skeba kirjoitti:

Jos et niin mikset?

Hei

Oli hyviä kysymyksiä.

Ei aina voi varmuudella tietääkään.
        Itse paholainen Lucifer, Perkele, Saatanakin tekee ihmeitä.
        Voi mm sairastuttaa imisen ja ottaa sairauden sitten pois ja ihminen uskoo eksytyksen.
        Tulevaisuudessa nämä ihmeet tapahtuvat entistä voimallisemmin, Ilm 13 luku.

Kyllä uskon asioita lähestytään uskon kautta, mutta vilpitön vakuuttuu kun tutkii.
        Raamattua voi ymmärtää vain Pyhän Hengen avulla.
        Ei virheiden etsintä mielessä.

Periaatteessa on vain yksi asia mistä Jumalan ihmeet voidaan tunnistaa: Ne esiintyvät siellä
        missä Jumalan lakikin on pyhä, eli Jumalan tahto
        mieluinen asia.
        Tämä on nyrkkisääntö.

Terveisin ja kesä.
        Jari, Jarlau

• skeba
        jarlau kirjoitti:

Hei

Oli hyviä kysymyksiä.

Ei aina voi varmuudella tietääkään.
        Itse paholainen Lucifer, Perkele, Saatanakin tekee ihmeitä.
        Voi mm sairastuttaa imisen ja ottaa sairauden sitten pois ja ihminen uskoo eksytyksen.
        Tulevaisuudessa nämä ihmeet tapahtuvat entistä voimallisemmin, Ilm 13 luku.

Kyllä uskon asioita lähestytään uskon kautta, mutta vilpitön vakuuttuu kun tutkii.
        Raamattua voi ymmärtää vain Pyhän Hengen avulla.
        Ei virheiden etsintä mielessä.

Periaatteessa on vain yksi asia mistä Jumalan ihmeet voidaan tunnistaa: Ne esiintyvät siellä
        missä Jumalan lakikin on pyhä, eli Jumalan tahto
        mieluinen asia.
        Tämä on nyrkkisääntö.

Terveisin ja kesä.
        Jari, Jarlau

Eipä tuohon mitään voi sanoa.

Ikävä kyllä, dear Jarlau, nuo ovat sellaisia lauseita, että ne voi kuka vaan esittää, minkä uskonnon / aatteen mukaisena.

Minulle niillä ei ole mitään... Mutta mitäpäs siitä.

Tiedän erään hellariryhmän, joka innokkaana perusti rukouspiirin; muutama innokas rukoilija, mm. lähisukulaiseni.
        Pitivät kirjaa rukouksistaan, jotta voisivat sitten todistaa niiden toimivan.
        Eivät näyttäneet kuitenkaan muille. Pikkuhiljaa lakkasivat pitämästä kirjaa, ja noin parin vuoden jälkeen koko homma hyytyi.....

• skeba kirjoitti:

Eipä tuohon mitään voi sanoa.

Ikävä kyllä, dear Jarlau, nuo ovat sellaisia lauseita, että ne voi kuka vaan esittää, minkä uskonnon / aatteen mukaisena.

Minulle niillä ei ole mitään... Mutta mitäpäs siitä.

Tiedän erään hellariryhmän, joka innokkaana perusti rukouspiirin; muutama innokas rukoilija, mm. lähisukulaiseni.
        Pitivät kirjaa rukouksistaan, jotta voisivat sitten todistaa niiden toimivan.
        Eivät näyttäneet kuitenkaan muille. Pikkuhiljaa lakkasivat pitämästä kirjaa, ja noin parin vuoden jälkeen koko homma hyytyi.....

Kuten sanoin pitää pyytää oikeita asioita ensin.
        Jumala ei ruoki mielihalujamme.
        Jumala näkee mikä ihmiselle on parhaaksi, eikä aina vastaa kuten tahtoisimme.
        Ihmeellisiä asioita on kuitenkin tapahtunut.

Jari

• skeba
        jarlau kirjoitti:

Kuten sanoin pitää pyytää oikeita asioita ensin.
        Jumala ei ruoki mielihalujamme.
        Jumala näkee mikä ihmiselle on parhaaksi, eikä aina vastaa kuten tahtoisimme.
        Ihmeellisiä asioita on kuitenkin tapahtunut.

Jari

Siis Jumala voi toteuttaa jonkun rukouksen?
        Siis asian, joka ei olisi ilman rukousta toteutunut?
        Kyllä vai ei, pliis.

• skeba kirjoitti:

Siis Jumala voi toteuttaa jonkun rukouksen?
        Siis asian, joka ei olisi ilman rukousta toteutunut?
        Kyllä vai ei, pliis.

Totta kai Jumala voi toteuttaa.
        Jämptisti niin.

Jari

• skeba
        jarlau kirjoitti:

Jämptisti niin.

Jari

Jos Jumala voi tehdä tilanteen mukaan asioita, riippuen jostain (esim. rukouksesta), jota Hän ei olisi muuten tehnyt, niin sittenhän tulevaisuus ei ole edes Jumalan tiedossa.

Esimerkki:
        - rukoillaan ja Jumala toteuttaa vaikkapa Leon paranemisen
        - jos ei olisi rukoiltu, ei olisi toteuttanut.

Jos Jumala TIESI etukäteen, rukoilun ja asian toteutumisen, olemme täysiä robotteja. Asia ei olisi voinut toteutua muulla tavalla.

Jos taas huomasi alkaa toteuttaa Leon paranemista vasta kun rukoiltiin, ei Hän tiennyt tulevaisuutta.

Tiedän, että tällaista logiikkaa on sinulle turha..., uskosi ei kestä moisia pohdiskeluja, mutta laitan silti.....

• skeba
        jarlau kirjoitti:

Jämptisti niin.

Jari

Miksiköhän Jumala ei tee AINA ihmisen parhaaksi?

• skeba kirjoitti:

Miksiköhän Jumala ei tee AINA ihmisen parhaaksi?

aina precis.

Omat pyrkimykseme ovat toisinaan omien mielihalujen tyydyttäminen, mutta Jumala näkee lopun alusta ja alun lopusta mikä ihmiselle on parhaaksi ja kasvattaa häntä.

Jos tarkoitat että ihminen joutuu kärsimyksiin, niin Jeesuskin joutui ja tapettiinkin.

On jokseenkin niin että lupaukset saavat täyttymyksensä vasta ikuisuudessa joka on kristityn varsinainen elämä. Ei tämä elämä täällä.
        Kristitylle tämä aika on vain koetusaika, jolla ei ole paljon muuta virkaa, mutta onhan täällä mukavampaa olla onnellisena.
        Vaikka kristitty olisi vaikeuksissa, hän on onnellinen ja vakaa ja vapaa ja luottavainen varmuudessa mitä on luvattu.

Kuolinvuoteellaan hän riemuitsee kun tietää että seuraava vaihe on levon ja rauhan uni josta Jeesus herättää ikuiseen elämään paratiisissa.

Stsemppiä.

Jari

• skeba kirjoitti:

Jos Jumala voi tehdä tilanteen mukaan asioita, riippuen jostain (esim. rukouksesta), jota Hän ei olisi muuten tehnyt, niin sittenhän tulevaisuus ei ole edes Jumalan tiedossa.

Esimerkki:
        - rukoillaan ja Jumala toteuttaa vaikkapa Leon paranemisen
        - jos ei olisi rukoiltu, ei olisi toteuttanut.

Jos Jumala TIESI etukäteen, rukoilun ja asian toteutumisen, olemme täysiä robotteja. Asia ei olisi voinut toteutua muulla tavalla.

Jos taas huomasi alkaa toteuttaa Leon paranemista vasta kun rukoiltiin, ei Hän tiennyt tulevaisuutta.

Tiedän, että tällaista logiikkaa on sinulle turha..., uskosi ei kestä moisia pohdiskeluja, mutta laitan silti.....

höpönassu.

Jumalalta tulevat rukousaiheetkin.
        Jumala tahtoo että mekin tiedämme mitä tarvitsemme.

Kesää jari

• skeba
        jarlau kirjoitti:

aina precis.

Omat pyrkimykseme ovat toisinaan omien mielihalujen tyydyttäminen, mutta Jumala näkee lopun alusta ja alun lopusta mikä ihmiselle on parhaaksi ja kasvattaa häntä.

Jos tarkoitat että ihminen joutuu kärsimyksiin, niin Jeesuskin joutui ja tapettiinkin.

On jokseenkin niin että lupaukset saavat täyttymyksensä vasta ikuisuudessa joka on kristityn varsinainen elämä. Ei tämä elämä täällä.
        Kristitylle tämä aika on vain koetusaika, jolla ei ole paljon muuta virkaa, mutta onhan täällä mukavampaa olla onnellisena.
        Vaikka kristitty olisi vaikeuksissa, hän on onnellinen ja vakaa ja vapaa ja luottavainen varmuudessa mitä on luvattu.

Kuolinvuoteellaan hän riemuitsee kun tietää että seuraava vaihe on levon ja rauhan uni josta Jeesus herättää ikuiseen elämään paratiisissa.

Stsemppiä.

Jari

Että Jumala tekee aina ihmisen parhaaksi.

Ja silti rukous voi muuttaa sitä, mitä Jumala tekee ihmiselle.

Sittenhän niiden molempien:
        - jonka Hän olisi ilman rukousta tehnyt
        - jonka Hän teki rukouksen ansiosta
        pitää olla molempien ihmisen parhaaksi.

Aika kummallista ? ? ?

• skeba
        jarlau kirjoitti:

höpönassu.

Jumalalta tulevat rukousaiheetkin.
        Jumala tahtoo että mekin tiedämme mitä tarvitsemme.

Kesää jari

Ei muuta kuin jatketaan valitsemillamme linjoilla.

Hyvin menee molemmila.

(En viitsi kommentoida, kun en ymmärtänyt sanaakaan....)

• skeba kirjoitti:

Että Jumala tekee aina ihmisen parhaaksi.

Ja silti rukous voi muuttaa sitä, mitä Jumala tekee ihmiselle.

Sittenhän niiden molempien:
        - jonka Hän olisi ilman rukousta tehnyt
        - jonka Hän teki rukouksen ansiosta
        pitää olla molempien ihmisen parhaaksi.

Aika kummallista ? ? ?

ihminen voi vaikuttaa itse ikuiseen kohtaloonsa.
        Hän voi kieltäytyä ja olla uskomaton, jolloin Herran apu puuttuu kokonaan.

Jari

• skeba
        jarlau kirjoitti:

ihminen voi vaikuttaa itse ikuiseen kohtaloonsa.
        Hän voi kieltäytyä ja olla uskomaton, jolloin Herran apu puuttuu kokonaan.

Jari

Siis jos Jumala tekee aina, ilman rukoustakin, ihmisen parhaaksi (kuten kirjoitit), niin kuinka Hän voi rukouksen takia tehdä ihmiselle jotain muuta?

Mahdoton logiikka taas kerran.

Mutta olkoon nyt.

• skeba kirjoitti:

Siis jos Jumala tekee aina, ilman rukoustakin, ihmisen parhaaksi (kuten kirjoitit), niin kuinka Hän voi rukouksen takia tehdä ihmiselle jotain muuta?

Mahdoton logiikka taas kerran.

Mutta olkoon nyt.

niin ymmärrät.

jari

• skeba
        jarlau kirjoitti:

niin ymmärrät.

jari

Mutta kun kyse ei oikeesti olekaan minun ymmärtämisestäni.

Vaan koetan saada sinua ymmärtämään mahdottomuutesi.

Vaikken siinä tule onnistumaankaan.

• skeba kirjoitti:

Mutta kun kyse ei oikeesti olekaan minun ymmärtämisestäni.

Vaan koetan saada sinua ymmärtämään mahdottomuutesi.

Vaikken siinä tule onnistumaankaan.

onnistu.
        Minä tiedän mihin uskon.
        Joh 12:46-50. Etsi tämä. Etsi logiikkaa.

Ystävyydellä

Jari

• skeba
        jarlau kirjoitti:

onnistu.
        Minä tiedän mihin uskon.
        Joh 12:46-50. Etsi tämä. Etsi logiikkaa.

Ystävyydellä

Jari

...onnistu.

Mutta voihan sitä aina tutkia, mitä mieltä muut ovat asioista.

• Anonyymi

Kyllä pystyn tekee ihmeitä Jeesuksen palvelijana ja siinä on ateisti ihmeissään

• Anonyymi

Raamatussa Viis. 38:35, ja siitä eteenpäin pätee lähes täysin minuun. Ja paholainen kiusaa vähän väliä. Osin minun on katsottava henk.kohtaiseksi haasteeksi elämässäni. Venus Kaksosissa, tavallista nopeammin vaihtuvat kiinnostuksen kohteet. Kalat Marsissa: menen tilanteisiin ajattelematta, ja seuraavaksi jo ajattelen poispääsyä. Ylipäätään olen lähes yksin maailmassa. Ex ukon luonne ei ole minulle sopiva, hänessä on liikaa narsismia. Hallitus ei ole kiinnostunut pitämään huolta siitä, että eronneet saisivat apua mm. jonkinlaisen avioliittotoimiston kautta, mistä voisi valita uuden parin.

Profeettoihin sopii melko hyvin: "Me olemme ahdingossa, mutta emme umpikujassa, neuvottomat, mutta emme toivottomat, vainotut, mutta emme hyljätyt, maahan kukistetut, mutta emme tuhotut... Mutta koska meillä on sama uskon Henki, kuten kirjoitettu on: "Minä uskon, siksi minä puhun", niin mekin uskomme, ja siksi me myös puhumme."

Jos olet alkanut taisteluun periaatteiden puolesta,
      voit kohdata toisinaan kovaakin vastarintaa.
      Älä kuitenkaan anna periksi,
      sillä mikäli peräännyt,
      voi elämä tuntua helpommalta,
      mutta samalla siitä katoaa mielenkiinto. (tuntematon)

• Anonyymi

Jumala näytti sairastumiseni 2kk ennen sitä. Muistini alueelle tuli muistoja sairaalassa olostani, vaikka en ole ollut sitä ennen koskaansairaalassa potilaana. Näin muistoissani monia tapahtumia sairaala sänkyni pohjalta. Näin hoitajia ja muistin heidän puheensa, jotkut esittelivät itsensä. Kun 2kk myöhemmin jouduin sairaalaan, tunsin heti, että olen ollut täällä joskus. Hämmästykseni oli suuri, kun näyssä näkemäni tapahtumat alkoivat tapahtua, pienintä yksityiskohtaa myöten. Aloin jopa odotella, milloin mikäkin muistissani oleva tapahtuma alkaisi toteutua ja aina ihmettelin, voiko tämä olla totta. Olin vakavasti sairas, mutta ehkä Jumala näin osoitti, että minä selviän, sillä osa näyistäni oli toipumisosastoilta. Jumala siunasi minua koko sairauteni ajan uskomattoman rakkaasti, luulin jopa, että olen päässyt taivaaseen. Myös talous asiani järjestyivät käsittämättömän hyvin. En voi lakata ylistämästä rakasta Jumalaani, joka saattoi minut sairauteni yli.

• Anonyymi

Koe

• Anonyymi

> JUMALAN IHME ELÄMÄSSÄSI?

Se, että elän on Jumalan ihme.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      58
      10117
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      17
      4221
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      32
      3486
    4. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      103
      2834
    5. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      433
      2148
    6. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2140
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      250
      1577
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1371
    9. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      75
      1198
    10. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1145
    Aihe