Hyvin Sanna Marin kusetti vaaleissa, salasi kaikki mitkä olisi saattanut vaikuttaa äänestystulokseen.
Hymyilevä naama kaikissa mainoksissa ja kun äänet saatu ja tulos pettymys niin eroaa kaikista toivottavasti myös Kansanedustaja paikasta.
Ihan siksi että vaikka on poliitikko niin pitäisi pysyä edes vähän totuudessa, jos salaa paljon asioita sujuvasti niin mitä kaikkea voisi tehdä salassa??? Antaa pois meijen ainoat hävittäjät.
Hyvin Marin kusetti
20
375
Vastaukset
- Anonyymi
Bilejuoppo sai kenkää joka taholla?
- Anonyymi
Tarkenna keneltä, saatanan Persu 🤡
Faktana kiitos. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkenna keneltä, saatanan Persu 🤡
Faktana kiitos.Alkuun demutyperys: ukoltaan ja äänestäjiltä?
- Anonyymi
Tuskin se sinun äänestämiseen vaikutti vai mitä Persu.
Minä äänestän aina vasemistolaistapolitiikkaa, koska ilmantutkintoa pitää tulla toimeen.
Suomessa harvalla on varaa oikeistopolitiikkaan.- Anonyymi
Minä fiksuna en tollodemuja äänestä. Äänestän niitä,Jotka vähiten minus sorsii! Aina uusia, jos pettää! Narurla juoksevat!
- Anonyymi
Persu ikuinen narisia.
- Anonyymi
Lähihistorian paras pääministeri. Roskaväki (persut) ovat vain katkeria
- Anonyymi
Haluatko valehtelijan palkintoa,demutollo?
- Anonyymi
Vielä Persua närästää, SDP kannatus, vielä pääministerikauden jälkeen.
Persu eivät saa edes valtionvarainministeri jälkeen pidettyä samassa.
Teidän kannattaa nyt vain keskittyä omanpuolueen tekemiin lehmänkauppoihin.- Anonyymi
Itke demutollo Marinin häviötä vaan!
- Anonyymi
Ei nuo saanu muuta aikaiseksi kuin eläkeputken ja ajettua eläkkeet alas. Varsinainen työväen puolue. Jahka ny suunta muuttuisi ja palkansaajienkin asemasta pidettäisiin huolta.
- Anonyymi
Lääkeomavasttuu voimassa Marinilta!
- Anonyymi
Kumma juttu kun mun eläke nousi selvästi nyt vuodenvaiheessa , oliko kyseessä sitten Jolupukki kun Marinin hallitus muka "laski" eläkkeitä, ihmettelen vaan!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumma juttu kun mun eläke nousi selvästi nyt vuodenvaiheessa , oliko kyseessä sitten Jolupukki kun Marinin hallitus muka "laski" eläkkeitä, ihmettelen vaan!!!
Ostovoima ,demunuija?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä monunkin eläke nousi🤗. Jos nyt vaan ihmiset ajattelis mitä kirjoittelevat!!
Sanna Marin kävi Bilderberg-kokouksessa. Petteri ei käynyt.
- Anonyymi
Petteri ei ole ollut koskaan sellaisessa asemassa, että hänet olisi kutsuttu.
- Anonyymi
Marinin henkilökohtaiset asiat eivät kuulu kenellekään. SDP nousi juuri mielipidetiedustelussa suurimmaksi puolueeksi ohi PS:n ja Kokoomuksen. Se todistaa, että puolueen suosio ei riipu vain Marinista.
- Anonyymi
Hävisi 1-0. Ja häipyi julkisuudesta. Politiikassa tulee pettymyksiä, mutta niistä pitää oppia.
- Anonyymi
Kylläpä jää marinia kaipaamaan tämän nykyisen patapölökyn jälkeen mies on kuin lumiukko kaukana kaikesta.toivottavasti tämä orpo pojan hallituksen homma kaatuu ensi metreillä on nimittäin muuten täystuho porukkaa maallemme kokoomus on aina ollut hyvinvoinnin täystuho
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982