Hyvin Marin kusetti

Anonyymi-ap

Hyvin Sanna Marin kusetti vaaleissa, salasi kaikki mitkä olisi saattanut vaikuttaa äänestystulokseen.
Hymyilevä naama kaikissa mainoksissa ja kun äänet saatu ja tulos pettymys niin eroaa kaikista toivottavasti myös Kansanedustaja paikasta.
Ihan siksi että vaikka on poliitikko niin pitäisi pysyä edes vähän totuudessa, jos salaa paljon asioita sujuvasti niin mitä kaikkea voisi tehdä salassa??? Antaa pois meijen ainoat hävittäjät.

20

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Bilejuoppo sai kenkää joka taholla?

      • Anonyymi

        Tarkenna keneltä, saatanan Persu 🤡
        Faktana kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkenna keneltä, saatanan Persu 🤡
        Faktana kiitos.

        Alkuun demutyperys: ukoltaan ja äänestäjiltä?


    • Anonyymi

      Tuskin se sinun äänestämiseen vaikutti vai mitä Persu.
      Minä äänestän aina vasemistolaistapolitiikkaa, koska ilmantutkintoa pitää tulla toimeen.
      Suomessa harvalla on varaa oikeistopolitiikkaan.

      • Anonyymi

        Minä fiksuna en tollodemuja äänestä. Äänestän niitä,Jotka vähiten minus sorsii! Aina uusia, jos pettää! Narurla juoksevat!


    • Anonyymi

      Persu ikuinen narisia.

    • Anonyymi

      Lähihistorian paras pääministeri. Roskaväki (persut) ovat vain katkeria

      • Anonyymi

        Haluatko valehtelijan palkintoa,demutollo?


    • Anonyymi

      Vielä Persua närästää, SDP kannatus, vielä pääministerikauden jälkeen.
      Persu eivät saa edes valtionvarainministeri jälkeen pidettyä samassa.
      Teidän kannattaa nyt vain keskittyä omanpuolueen tekemiin lehmänkauppoihin.

      • Anonyymi

        Itke demutollo Marinin häviötä vaan!


    • Anonyymi

      Ei nuo saanu muuta aikaiseksi kuin eläkeputken ja ajettua eläkkeet alas. Varsinainen työväen puolue. Jahka ny suunta muuttuisi ja palkansaajienkin asemasta pidettäisiin huolta.

      • Anonyymi

        Lääkeomavasttuu voimassa Marinilta!


      • Anonyymi

        Kumma juttu kun mun eläke nousi selvästi nyt vuodenvaiheessa , oliko kyseessä sitten Jolupukki kun Marinin hallitus muka "laski" eläkkeitä, ihmettelen vaan!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumma juttu kun mun eläke nousi selvästi nyt vuodenvaiheessa , oliko kyseessä sitten Jolupukki kun Marinin hallitus muka "laski" eläkkeitä, ihmettelen vaan!!!

        Ostovoima ,demunuija?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumma juttu kun mun eläke nousi selvästi nyt vuodenvaiheessa , oliko kyseessä sitten Jolupukki kun Marinin hallitus muka "laski" eläkkeitä, ihmettelen vaan!!!

        Kyllä monunkin eläke nousi🤗. Jos nyt vaan ihmiset ajattelis mitä kirjoittelevat!!


    • Sanna Marin kävi Bilderberg-kokouksessa. Petteri ei käynyt.

      • Anonyymi

        Petteri ei ole ollut koskaan sellaisessa asemassa, että hänet olisi kutsuttu.


    • Anonyymi

      Marinin henkilökohtaiset asiat eivät kuulu kenellekään. SDP nousi juuri mielipidetiedustelussa suurimmaksi puolueeksi ohi PS:n ja Kokoomuksen. Se todistaa, että puolueen suosio ei riipu vain Marinista.

    • Anonyymi

      Hävisi 1-0. Ja häipyi julkisuudesta. Politiikassa tulee pettymyksiä, mutta niistä pitää oppia.

    • Anonyymi

      Kylläpä jää marinia kaipaamaan tämän nykyisen patapölökyn jälkeen mies on kuin lumiukko kaukana kaikesta.toivottavasti tämä orpo pojan hallituksen homma kaatuu ensi metreillä on nimittäin muuten täystuho porukkaa maallemme kokoomus on aina ollut hyvinvoinnin täystuho

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2861
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2031
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe