Hyvin Sanna Marin kusetti vaaleissa, salasi kaikki mitkä olisi saattanut vaikuttaa äänestystulokseen.
Hymyilevä naama kaikissa mainoksissa ja kun äänet saatu ja tulos pettymys niin eroaa kaikista toivottavasti myös Kansanedustaja paikasta.
Ihan siksi että vaikka on poliitikko niin pitäisi pysyä edes vähän totuudessa, jos salaa paljon asioita sujuvasti niin mitä kaikkea voisi tehdä salassa??? Antaa pois meijen ainoat hävittäjät.
Hyvin Marin kusetti
20
389
Vastaukset
- Anonyymi
Bilejuoppo sai kenkää joka taholla?
- Anonyymi
Tarkenna keneltä, saatanan Persu 🤡
Faktana kiitos. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkenna keneltä, saatanan Persu 🤡
Faktana kiitos.Alkuun demutyperys: ukoltaan ja äänestäjiltä?
- Anonyymi
Tuskin se sinun äänestämiseen vaikutti vai mitä Persu.
Minä äänestän aina vasemistolaistapolitiikkaa, koska ilmantutkintoa pitää tulla toimeen.
Suomessa harvalla on varaa oikeistopolitiikkaan.- Anonyymi
Minä fiksuna en tollodemuja äänestä. Äänestän niitä,Jotka vähiten minus sorsii! Aina uusia, jos pettää! Narurla juoksevat!
- Anonyymi
Persu ikuinen narisia.
- Anonyymi
Lähihistorian paras pääministeri. Roskaväki (persut) ovat vain katkeria
- Anonyymi
Haluatko valehtelijan palkintoa,demutollo?
- Anonyymi
Vielä Persua närästää, SDP kannatus, vielä pääministerikauden jälkeen.
Persu eivät saa edes valtionvarainministeri jälkeen pidettyä samassa.
Teidän kannattaa nyt vain keskittyä omanpuolueen tekemiin lehmänkauppoihin.- Anonyymi
Itke demutollo Marinin häviötä vaan!
- Anonyymi
Ei nuo saanu muuta aikaiseksi kuin eläkeputken ja ajettua eläkkeet alas. Varsinainen työväen puolue. Jahka ny suunta muuttuisi ja palkansaajienkin asemasta pidettäisiin huolta.
- Anonyymi
Lääkeomavasttuu voimassa Marinilta!
- Anonyymi
Kumma juttu kun mun eläke nousi selvästi nyt vuodenvaiheessa , oliko kyseessä sitten Jolupukki kun Marinin hallitus muka "laski" eläkkeitä, ihmettelen vaan!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumma juttu kun mun eläke nousi selvästi nyt vuodenvaiheessa , oliko kyseessä sitten Jolupukki kun Marinin hallitus muka "laski" eläkkeitä, ihmettelen vaan!!!
Ostovoima ,demunuija?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä monunkin eläke nousi🤗. Jos nyt vaan ihmiset ajattelis mitä kirjoittelevat!!
Sanna Marin kävi Bilderberg-kokouksessa. Petteri ei käynyt.
- Anonyymi
Petteri ei ole ollut koskaan sellaisessa asemassa, että hänet olisi kutsuttu.
- Anonyymi
Marinin henkilökohtaiset asiat eivät kuulu kenellekään. SDP nousi juuri mielipidetiedustelussa suurimmaksi puolueeksi ohi PS:n ja Kokoomuksen. Se todistaa, että puolueen suosio ei riipu vain Marinista.
- Anonyymi
Hävisi 1-0. Ja häipyi julkisuudesta. Politiikassa tulee pettymyksiä, mutta niistä pitää oppia.
- Anonyymi
Kylläpä jää marinia kaipaamaan tämän nykyisen patapölökyn jälkeen mies on kuin lumiukko kaukana kaikesta.toivottavasti tämä orpo pojan hallituksen homma kaatuu ensi metreillä on nimittäin muuten täystuho porukkaa maallemme kokoomus on aina ollut hyvinvoinnin täystuho
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522165
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3381376Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941335- 1581218
- 681041
- 35968
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31919Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos60897Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta27852Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46829